|
06. 04. 2008 *....
晴天
♥*~ 溫書`
琴日今日都溫書!!..
琴日諗住中午溫,,
點知..訓左- -
晚上溫''xd..
溫到3點幾
今日起身即溫!!,
溫到4點幾5點''..
睇卡通片 -v-
蒙查查, bb保你大''
好得意呀''個莎拉!.
好搞笑 
今日食左好多野呀><'
唔制呀!!...
唔食唔食!!..-3-
聽日繼續''..
比人點左名''..
3個都點呀-口-'!
得閒sin做啦'..xd
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-06 12:55 AM |
|
03. 04. 2008 *....
雨天
♥*-努力''..
今朝又唔識醒啦-3-'
搭半彈左起身..
2個字搞掂''..
冇遲到=]''..
今日d堂好專心''..
謙打drum set 好型呀!!
放學''..
上左圖書館 (原本係睇下佢得未- -)
同專專吹水''
頂佢唔順.. -口-'
xd..
不過佢真係好正!!
豬仔比佢話小6- -
the end 算了''..
唔知打咩好!!
4月應該番唔到教會lu'' -3-
4個星期6''冇日得閒!
直入8強'.. 唔洗打16強''
向4強進攻!!'' =]
要溫書呀!!'
未來7日..要加油呀!!
聽日兒童節!..
兒童節禮物呀><''!!..xd
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-03 11:11 PM |
|
02. 04. 2008 *....
雨天
♥煙雨濛濛...}'
呢兩日唔夠訓..
搞到把聲沙哂t^t,..
今朝''.0 0!!
6:45鬧鐘叫過一次'
比我OFF左佢- -'
7:15.. 嘩!..
好在知醒..- -
如果唔係同HA一齊遲到...
搭7步出家門..!!
學校又開始平靜起來><'..
今日都唔係幾夠訓,, 第1'堂係咁釣魚
1recess''.. 買野差5毫子-3-'
好樣衰呀><'.. 好在令e比我遲d比番佢=]
一邊食野'一邊聽peg講野..
其實聽黎聽去 - -'.. 都唔知講緊咩
攰得制..xd'' 唔知遊左去邊lu'
music'.. 你(ha)我相隔多麼遠..哈
照玩 剪刀石頭布' 同 15'20..
哈哈..
呀!.. 練drum{set'}
一坐左落去.. 緊張到唔記得哂>﹏<
好在' ha'魚'蚊'馬嬲'誼幫我=]
又幫我數拍子!!..hee*
2RECESS''.. 同LeuNg彤吹水..
中文'..作文
食屎- -'.. 次次都係咁
d文全部都係衰收尾囉''..
明知我地要作文就比多d時間我地啦''
又話兩堂'..邊有咁多時間呀!!..
玩野''!!..
lunch'..壽司仔'..第一次就愛上它!!,, *-v-*
好味呀!!...
ce'..睇耶穌
pe'. 排球'..
b'.算啦..唔好咁''..下次努力
射key'..
放學'.交concert report
係下面做math'.. thx信=]
等LeuNg彤放留堂班'
哈哈哈哈!..
佢同我一齊''..次次都咁黑仔'
我黑住佢xd
今日開始'..一切變番以前咁''
因為''..媽媽回來了t^t
thx ha 兩日都陪我'..
其後仲有' 蚊'魚'魷'信'禎=]
等陣同媽兩個去打邊爐.><
好正呀!!''.. 快d到就好啦=]
慘啦'..呢兩日掛住玩..
冇溫書'..
今日起開始努力'..
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-02 07:28 PM |
|
01. 04. 2008 *....
雨天
♥愚人節快樂=] (新增了''..紫的)
愚人節''..
玩左4個人''xd
SORRY!!.,.
第一個人係秘密=];;,, 知道左d野..不過唔知佢係唔係講笑..(讚我演技好)
第二個人係楠''... sorry呀=];,,,,
第三個人係PEG'..
第4個人係車' 間接被玩XD
今日..- -''
我地4條仔'',,真係唔好講笑,,
超眼訓= ='..
我訓左1個小息+eng+math- -
完左小息都唔知...搞到訓左1堂eng
math''... 唔理啦''..好攰- -'..真係4個都訓哂
lunch!!...
食廣記''..飽到頂胃- -
今日家中又冇人=]''
蝦陪我=]]!!..
我愛你呀''..蝦的媽媽xd
仲有蝦蝦蝦蝦!!...
今日..兩對人都冇哂t^t'''
...... 算啦.. 不便多談!!
同蝦掃左堆零食食
KO哂=]
''..
12點幾訓教-3-''
兩個都太攰啦..
係床傾傾下..
一DEAD哂就訓哂- -''..
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-01 05:13 PM |
|
31. 03. 2008 *....
晴天
♥4 +1'..'(新増左..)
今朝'...
番學..
LeuNg彤
過得好快''.,.
頂佢個肺''.. 死miffy
哂我時間''..
今日最燸個個一定係佢
第一個recess 冇左囉''..
第二個recess 搵魷魚'..
lunch'...LeuNg彤仙茶
魷魚過左黎
最精彩ge一堂''...
gap堂''...miffy超燸囉又..
係道拎黎做中文堂''..
成班反佢''..
佢話走...走黎走去都唔肯走
妖!,,又要以為我地會留佢..
佢off啦- -''... 鬼想留佢咩..
佢要走...大家不知幾開心''..
我地自己開班會''=]
哈...班會旅行..oh yes''..
我地開完會'...叫佢落番黎''
死囉'' 轉死性- -''..
冇鬧囉...' o哂= =''
最開心ge時候..黎啦=]
ha;'蚊'魚;魷 黎我屋企訓呀!!!!!!!!!!!!
開心死''...
燒味飯成功!!....
仲有禎,信黎玩><
玩到11點幾12點...
禎,信走左''
我'魚'蚊'蝦'魷去左食糖水!!><''
出面好凍呀0﹏0
回家'...
玩uno'..
死魷魚,次次我uno..都要draw我four!!
訓lu'..
呀魚係道跳舞-口-'..!!
訓訓下..魚唔見到- -''
原來係我房訓係道- -'...
不過佢冇訓過..
我地4個都唔係好佢好多..
5點30''..起身'..
魷回家換3沖涼''..
我地4條仔,,換3'梳頭'..
搞黎搞去..
去左紫竹林食早餐''..
食完..
去舊墟m記 jion埋魷..
佢食完早餐..
搭的番學..
呀!!.. 冇的呀!!,,
好在之後都有..
5條人一齊落的超型..呵呵
陳燕芬問ha點解咁近都要搭的''xd
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-31 08:46 PM |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|