|
27. 03. 2008 *....
晴天
♥傻 -v-''
今朝''. 訓教''xd
lunch.同媽媽'妹 食sushi''..
yummy''
3點幾''..
PEG 黎左我家家家''..
**'' 做左PEG個妹=]''..(原因''..你我他知''哈)
今日你真係要多謝我啦
哈哈''.. 如果唔係我''
你邊會咁開心..
呵呵''..
--------
小楠的一句'' 勝過千言萬語
朋友之間最緊要坦白'!!
-------
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-27 12:25 AM |
|
26. 03. 2008 *....
晴天
♥[ 此日誌受密碼保護 ]
2008-03-26 09:07 PM |
|
24. 03. 2008 *....
晴天
♥[ 此日誌受密碼保護 ]
2008-03-24 11:57 PM |
|
24. 03. 2008 *....
晴天
♥討厭那 五隻字'''!!!!!
一次過打4篇日記''..
真係好慘= ='';;
補打哂 *v*''
早上同peggy去三育睇波'..
打左陣''
sk!p''..
peggy'黎左屋企''
我沖完涼'
出去食野'..
1點幾2點''..
舊墟m記'
搵哥'小生
做MATH''... 今次真係明哂=]
開始有滿足感''..
回家''..
訓左陣教''..
算!!..
SKIP= =''
----------------
Lydia' 飛兒
Por los momentos dif ciles, ya entennd que la flor m s bella ser a siempre para mi.
(因著所有的挫折,我終於明白,那最美麗的花朵,是為自己而盛開的?)
Lydia 迷離的眼眶 為何流浪 心碎的海洋受了傷 連微笑都徬徨
Gypsy女郎 為誰而唱 你會看見霧 看見雲 看見太陽
龜裂的大地重複著悲傷
*他走了帶不走妳的天堂 風乾後會留下彩虹淚光
他走了你可以把夢留下 總會有個地方 等待愛飛翔
Lydia 幸福不在遠方 開一扇窗 許下願望 你會感受愛 感受恨 感受原諒
生命總不會只充滿悲傷 Repeat:** 彩虹淚光 啊?
----------------
在想什麼?'.. 不是該高興嗎?'
開始又去下走''...
何時能重見光明?!'...
-----------------
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-24 11:42 PM |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|