|
29. 02. 2008 *....
陰天
♥OX 眼!!..
琴晚一早訓左- -
楠同軒打黎
自己聽左(夢遊- -)
但係唔記得講過D咩- -
今朝同楠食早餐''..
紫竹林'.
送我回校''(去到風水)
完左早會'
黑仔- -
比SO芬捉頭髮
D側陰兩邊個兩條野- -
I.S''..今堂玩牛眼
一組兩個..我霸左隻黎玩XD
唔知做咩- -''..切佢個陣..
諗番起D早餐
小息 都係課室'..好乖咁唔知做咩- -
中史'..好乖聽書
中文'..好乖聽書
小息 都係課室'..好乖咁唔知做咩- -
music同pth都唔洗上''
溫I.s同做math''
lunch''..同ha去食撈''..
去個陣撞到哥''..傾左陣
lunch番黎- -
謙欣大戰-口-''
前因係ha'FM係黑板大寫(欣 魷魚- -)
之後玩玩下''
唔知做咩欣同謙大打出手
玩粉筆碎
欣黎一個降龍十八掌'
一個滿有粉筆碎GE手打落謙個背- -
謙又黎個還激
拎個粉刷拍落欣個筆袋數多下- -
佢兩個真係笑死人..XD
MATH''..做做下數訓著左
ENG 作野..
無奈囉'F.1-F.4 D女GE上PE玩埋同一樣野囉
放學冇人約
一放就回家''..乖=]
不過收到兩個電話約我..哈哈
一個係軒''搵我係學校吹水
不過個陣已經番到屋企- -
一個係車''..搵我唱K
不過唔去..一係冇$..二係唔想唱
呀HA真係講得冇錯..
放學一定有人約''XD
呢排好暈''..成日都勁暈
特別E+..暈到有D想嘔..
------------------------
每個女孩都期待..
能擁有愛
能夠被人愛
不會受傷害
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-29 10:22 PM |
|
28. 02. 2008 *....
晴天
♥2008-02-28
琴晚`同小楠傾電話
傾到3點成4點
訓左2'3粒中就要起身
聽電話個陣認錯人- -
回校''...撞到權
同佢傾左幾句..
學校真係好煩囉
係咁講陳冠希點點點
又派問卷,又派回條''..仲要上堂講.早會又講
SO擾到我個個唔係陳冠希
係學校囉''..!!
我地係要睇GE話'''你講咩都冇用囉
SK!P''.. PE
今堂好無聊
冇出過汗囉
放學同蚊'HA'魚去搵魷魚同車
佢地去打波'..
我閃人'..
楠講中史''..
明了..知道了..有段覺得好ROMAN..XD
回家''
好眼訓- -ZZ
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-28 09:34 PM |
|
27. 02. 2008 *....
晴天
♥靜''
今朝''
番學w!th楠''
- -''....好驚遲到v﹏v''
唔明囉..
早會''..又無聊囉
講黎講去都係up 淫照
不過有樣野佢講得岩''
一段感情唔應該隨意咁開始
都唔應該隨意咁完結'
上I.S''
今日有D自閉''
成堂都冇咩講野.
小息..
食早餐*v*
0Nly y0U'''....XD
上GED''..
好正- -+
講理想的男女性''
吳彥祖=]
身形好正呀><''XD
小息'..
英文''..
好險- -''..
嚇鬼死我..
好在過骨
LUNCH''...
PEGGY生日;;生日快樂=]
扖王''..遲到AGAIN''
見到哥''..
問佢地借10蚊''...賢問番我借2蚊-口-''
自己想靜下'..(NO REASON)
回校SIN
MATH''...
食野.- -+''做CE''
做MATH''..
CE'',,
冇野搞- -
放學..練波''..
好HEA ''... `好好玩'..
笑死..XD
放籃球''..
老公><''...XD
好多日冇見''..
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-28 12:18 AM |
|
26. 02. 2008 *....
晴天
♥什麼也沒有
soRry''..
你問我''...當然我一點也不想
我不知道我可以怎麼找你
不習慣'
剛才回家的時侯在想:
如果我現在喊
除了你...我還能找誰?
我不知道'
也許. 你比所有人都重要
也許如果在這刻''..
你在我的世界中消失
我身邊再沒有人跟你一樣,,
可以給我信任
可以給我依靠
可能你消失後..
我會走回那不該走的路''
我會再做那不該做的事''
我會找回那不該找的人''
因為..
我在他那找到我想要的....
----------
今朝''...老公冇叫我起身''他忘記了-3-
我聰明教左鬧鐘..如果唔係'''...靠佢真係蛇都死
早會之後''..校長又係道up埋d廢野''
中文:..
嘩嘩嘩!!...今日咩事..
ha
我,魚
蚊,何君
5個都訓哂- -''..
我地呢堆人真係掂..
訓左兩堂''xd
小息''..落左去''..
skip''
lunch...
w!th ha' 車' peg
成仔記''..好味><
食完番到學校門口'
諗住同車神傾多陣計''
個個張x友麻鬼煩...
嘈q住哂''..e+又唔係唔入去..
so芬個d見到都冇野啦..
你出咩聲呀!!,,
想上位咋?!''
英文''..悶''
周會''...悶
番jazz...原本諗住唔番- -
行左陣 大中''
大體搵楠''
太湖搵技安''
原本諗住還番隻磁碟比ken''
唔係道-3-''...比技安..
係門口企左陣''..
比佢係緊{{me}}面-3-''
回家''...

e媽比的''..好好味=]
-------------------
心情唔好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
心情好好=]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-26 08:47 PM |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|