01. 03. 2008    *....                            
晴天
2008-03-01

琴晚暈到想喊''..(喊左- -)
琴晚..
又蒙下蒙下咁聽左一個電話

蒙下蒙下咁收到幾個sms'

呢幾日都好好訓''
今朝唔係楠叫我起身
我都唔想起- -
太好訓''...冇計!!..

去汶萊食lunch''
w!th'楠'panda'ken'林輝

過富善''..今日團契打波
唔知邊個話係怡雅- -x'
原來係富善體育館
打籃球
sk!p''..唔想多講..

玩數字球''
冇見過d人9成咁 - -''(楠!!!)
哈!...不過都幾好玩''

回家''..
-------------------------------------------

討厭''..
點解會咁?''
可能..跟得他多- -''
發覺自己比佢改變左''..


------------------------------------------

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-01 10:58 PM 



29. 02. 2008    *....                            
陰天
OX 眼!!..

琴晚一早訓左- -
楠同軒打黎
自己聽左(夢遊- -)
但係唔記得講過D咩- -

今朝同楠食早餐''..
紫竹林'.
送我回校''(去到風水)

 完左早會'
黑仔- -
 比SO芬捉頭髮
D側陰兩邊個兩條野- -

I.S''..今堂玩牛眼
一組兩個..我霸左隻黎玩XD
唔知做咩- -''..切佢個陣..
諗番起D早餐

小息 都係課室'..好乖咁唔知做咩- -

中史'..好乖聽書
中文'..好乖聽書

小息 都係課室'..好乖咁唔知做咩- -

music同pth都唔洗上''
溫I.s同做math''

lunch''..同ha去食撈''..
去個陣撞到哥''..傾左陣

lunch番黎- -
謙欣大戰-口-''
前因係ha'FM係黑板大寫(欣魷魚- -)
之後玩玩下''
唔知做咩欣同謙大打出手
玩粉筆碎
欣黎一個降龍十八掌'
一個滿有粉筆碎GE手打落謙個背- -
謙又黎個還激
拎個粉刷拍落欣個筆袋數多下- -
佢兩個真係笑死人..XD

MATH''..做做下數訓著左
ENG 作野..

無奈囉'F.1-F.4 D女GE上PE玩埋同一樣野囉

放學冇人約
一放就回家''..乖=]
不過收到兩個電話約我..哈哈
一個係軒''搵我係學校吹水
不過個陣已經番到屋企- -
一個係車''..搵我唱K
不過唔去..一係冇$..二係唔想唱
呀HA真係講得冇錯..
放學一定有人約''XD

呢排好暈''..成日都勁暈
特別E+..暈到有D想嘔..

------------------------
每個女孩都期待..
能擁有愛
能夠被人愛
不會受傷害


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-29 10:22 PM 



28. 02. 2008    *....                            
晴天
2008-02-28

琴晚`同小楠傾電話
傾到3點成4點
訓左2'3粒中就要起身
聽電話個陣認錯人- -

回校''...撞到權
同佢傾左幾句..

學校真係好煩囉
係咁講陳冠希點點點
又派問卷,又派回條''..仲要上堂講.早會又講
SO擾到我個個唔係陳冠希
係學校囉''..!!
我地係要睇GE話'''你講咩都冇用囉

SK!P''..  PE
今堂好無聊
冇出過汗囉

放學同蚊'HA'魚去搵魷魚同車
佢地去打波'..
我閃人'..
楠講中史''..
明了..知道了..有段覺得好ROMAN..XD

回家''
好眼訓- -ZZ

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-28 09:34 PM 



27. 02. 2008    *....                            
晴天
靜''

今朝''
番學w!th楠''
- -''....好驚遲到v﹏v''

唔明囉..

早會''..又無聊囉
講黎講去都係up 淫照
不過有樣野佢講得岩''
一段感情唔應該隨意咁開始
都唔應該隨意咁完結'

上I.S''
今日有D自閉''
成堂都冇咩講野.

小息..
食早餐*v*
0Nly y0U'''....XD

上GED''..
好正- -+
講理想的男女性''
吳彥祖=]
身形好正呀><''XD

小息'..

英文''..
好險- -''..
嚇鬼死我..
好在過骨

LUNCH''...
PEGGY生日;;生日快樂=]
扖王''..遲到AGAIN''
見到哥''..
問佢地借10蚊''...賢問番我借2蚊-口-''
自己想靜下'..(NO REASON)
回校SIN

MATH''...
食野.- -+''做CE''
做MATH''..

CE'',,
冇野搞- -

放學..練波''..
好HEA ''...  `好好玩'..
笑死..XD

放籃球''..
老公><''...XD

好多日冇見''..

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-28 12:18 AM 



26. 02. 2008    *....                            
晴天
什麼也沒有

soRry''..

你問我''...當然我一點也不想
我不知道我可以怎麼找你
不習慣'
剛才回家的時侯在想:
        如果我現在喊
       除了你...我還能找誰?
我不知道'
也許. 你比所有人都重要
也許如果在這刻''..
你在我的世界中消失
我身邊再沒有人跟你一樣,,
可以給我信任
可以給我依靠
可能你消失後..
我會走回那不該走的路''
我會再做那不該做的事''
我會找回那不該找的人''
因為..
我在他那找到我想要的....

----------
今朝''...老公冇叫我起身''他忘記了-3-
我聰明教左鬧鐘..如果唔係'''...靠佢真係蛇都死
早會之後''..校長又係道up埋d廢野''

中文:..
嘩嘩嘩!!...今日咩事..
ha
我,魚
蚊,何君
5個都訓哂- -''..
我地呢堆人真係掂..
訓左兩堂''xd

小息''..落左去''..

skip'' 
lunch...
w!th ha' 車' peg
成仔記''..好味><
食完番到學校門口'
諗住同車神傾多陣計''
個個張x友麻鬼煩...
嘈q住哂''..e+又唔係唔入去..
so芬個d見到都冇野啦..
你出咩聲呀!!,,
想上位咋?!''

英文''..悶''
周會''...悶

番jazz...原本諗住唔番- -
行左陣 大中''
大體搵楠''
太湖搵技安''
原本諗住還番隻磁碟比ken''
唔係道-3-''...比技安..
係門口企左陣''..
比佢係緊{{me}}面-3-''

回家''...

e媽比的''..好好味=]

-------------------
心情唔好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

心情好好=]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-26 08:47 PM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客