06. 02. 2008    *....                            
晴天
番左大陸''

琴晚收到LG個SMS
激死...如果唔番大陸GE話''
就同佢睇{愛斗大}

今朝晨咁早就起身-3-
頂!!..
都唔明點解要拎咁多行李
痴膠花 .\/.
又係道嘈黎嘈去....

坐巴士上''..
好在冇嘔...
一上車就訓教zZZ
不過過關好煩

好快就番到去''....
都唔係好凍姐...
食飯''...好味...
食完飯同蚊少去上網
OK啦...不過用唔到MSN

SKIP''

E+係舅父舅母道食飯''
好多餸=]
等陣去燒煙花''..

THE END!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-06 07:22 PM 



05. 02. 2008    *....                            
晴天
病''

放年假GE第一日''..
病左..
好嚴重...
感冒t^t

係屋企汁行李''..
聽日回鄉-3-
琴日蚊番左''...今日呀魚番''...聽日到我番''
concert要等埋我呀><''

15號sin番-3-''..
番左黎之後
d野又要好趕咁做
hw.溫書'.. 仲有個CONCERT
唉!..

番到韶關
blog照打''...
msn照on''...
唉!....幾時屋企sin有$買部腦呀
唔想成日都出網吧-3-''..
今次番去冇咩想做''..
又唔想剪頭髮''
不如染啦''...xd..

聽日一早ge車-3-
一定唔會想起身- -
唉''...坐巴士番''..
慘啦'....嘔~~
有排嘔...
希望冇事啦''....

女生總愛說一套做一套
難道你不明白嗎?
我這樣說''
我不是真的想這樣''
你知道你這樣做''...對一個女生來說有多麼的...那個
你這樣'..跟拒絕有什麼不同?!
為什麼我每次都是得到這種結果?!
你是這樣'..他也是!!!!!

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-05 11:24 PM 



04. 02. 2008    *....                            
晴天
0204*

今日真係冇mood番學''
琴晚玩sms玩得太晏xd
今朝唔想起身

好多人冇番呀!!
今日係Janice ge lastday!!

中文堂
ha同魚真頂癮
笑死

小息
ha陪我比番條野楠
落去食野=]

中史"
好愛呢堂..
開始中2聽故仔!

小息上去拎番本作業
有金沙花收呀><''
thx you

math'..
總算有聽書..
不過都唔明...唉
要做好多math'',仲要quiz
help!
英文'..
thx火雞神
又請我地食野啦

放學''...
oh yes
with ha N 魚去豆大食''



呀ha送左個b比我=]
個b真係令我冇從入手..
要食左佢''都唔知點食
好多金沙花xd

番去練波'..
串魚蛋.\ /.
打fdly''..原來係對孫書
一開始好亂''
之後都開始ok

6:00幾閃人
楠教math''..
教教下'...打起交''xd
好好玩呀''
d童真出哂黎xd
真係勁有親呀哥feel''
真係佢個妹就好'''..........
真係玩得好開心

差唔多9點閃''.....
食m記''..唉!唔多想
想有d飯落肚- -
不過冇胃口呀!!!!!!!

仲有2日''....

唉''...好凍呀!!
番到去點算''..

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-04 11:56 PM 



03. 02. 2008    *....                            
晴天
平淡

發現習慣左''
就算唔想都自然發生
呢樣就係...
morning call 9:45
但係9:00幾就醒左-3-

收到楠個sms''
一早就知啦!..- -

今朝唔知點解
成個人靜左
不過都幾好呀

番午堂
大鍋-口-'
好彩冇事- -

番屋企煮飯''
睇戲王之王
ok啦''...唔算好睇囉

搞過個qooza
唔知打d咩係個頂個個格道
是但搵左一兩句用住sin

聽歌n訓係張床道
sms''sms''sms''

食飯''..
睇{吾妻16歲}
真係好好笑''..
哈哈哈''...

慶功冇得去!''......

做左人地個LP
XD...secert

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-04 12:23 AM 



02. 02. 2008    *....                            
雨天
科大一日遊

今朝好似做左衰人''
成車等我一個''..SORRY!
仔仔一族差咁個''....蚊

去科大!!
路途遙遠
4條仔道大談仔仔DREAM HOUSE

到啦=]''..
毛毛細雨'..
邵頌做導遊''..帶我地遊科大
好中2個圖書館呀!
高科技書架!...勁正
係咁玩''XD

邵頌講科大鬼故
我又講左個
有一日'...有個大學生係科大CANTEEN叫左個免冶牛肉飯
點知!!!'''
CANTEEN個人比左番茄炒蛋飯佢 -口-!!!
呢個夠哂奇異''
哈哈哈哈''...笑死我

之後去左邵頌間宿舍睇'
-口-''..男GE真係男GE
間房少野到....
去com. room玩''
我地贏左''..唉 太勁啦!
好野!
邵頌請我地4條仔食糖=]

lunch lu''
嘩嘩嘩''...35蚊比我地任叫
不過唔可以過35蚊
食到好飽 (o^^o)
食飯後糖 ''=]


4條仔都試過哂4個味''
本人都係中2自己個枝檸檬''
最唔中2食個枝好似係呀HA個枝
呀魚個牛奶味都OK=]

去百佳參觀-口-'
4條仔'邵頌'陳慧明'仲有一個MISS同一個社工哥哥(- -'')
玩港女1-10幾''...D港女GE影相PO屎''哈哈笑死

去商務''...買左本野''唔知叫咩- -''
之後影相
(4條仔'邵頌'BEAN'FUNGMAN)
哈哈''...呀魚=長舌婦'
仲係道鬧米粉'比邵頌錄低左
笑死''..XD

OH''..TIME UP
回校LU''
OH MY GOD
一上到車就想嘔''
反胃
E+晚上11:51
我仲有反胃GE感覺''
辛苦''...

聽番首歌''
{等一分鐘}
一分鐘話多唔多話少唔少
可能就係因為個一分鐘
你會後悔
可能你唔比人一分鐘GE時間
你會後悔
就係個一分鐘!!

終告善用一分鐘XD!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-02 11:54 PM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客