20. 02. 2008    *....                            
晴天
2008-02-20

琴晚好早訓左-3-
發左個噩夢..
嚇左..
係to悅欣- -''..
比佢嚇死我..

今朝差d唔知醒..
7:25彈左起身..
7:40出門口- -
趕時間冇食早餐..
撞到keN同清姐..
之後又撞到楠''..
諗住嚇佢..點知比佢見到我-3-''
如果咁都算一齊番學GE話..
我同佢真係好耐冇一齊番學啦..XD

趕住上課室><''

早會..首5E班歌好正..
曾幾何時已經聽過..
百聽不厭..XD''RAP得好!

I.S..悶到死
好在老公同我SMS''..XD
D Exp都唔洗我做嫁啦..-3-

recess''
落左去飲水'..
就黎口渴死我-3-''..
乾到乜咁-3-

Math'..
qu!z..哈哈''唔識bo

中文''..
都忽忽地ge..
如果我係要唔聽書ge..
你迫我都唔會聽嫁啦..
e+又唔係撞到你..
唔好理我囉..   .\/.
記我xo呀笨!!..

recess''
練recorder'...
楠落左黎''...簽名=]

Mus!c..
咁都有19分- -''..(full mark20)

pth''..冇帶書-3-

lunch'..同呀蝦
相依為命-u-
食粥...(為左我呢個病人)=]
1:18食完- -

中史..第1次唔尊心上(f.2)
因為實在太攰

Eng'..悶死...佢好似係道叫緊我地訓教咁- -

放學'..閃sin-3-
又撞到keN同清姐- -仲有楠
真係有緣..
番學又撞到..放學又係..

練波..
今日真係好攰..一D都唔想郁
車神講得岩..我真係好攰
勁索氣- -
T0day天氣洗唔洗好成咁呀- -
陽光普照- -

閃人'回家
肚餓...腳好痛''..
小腳d筋好緊..><
老公''救命=]

今日又冇得見老公t3t

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-20 11:56 PM 



19. 02. 2008    *....                            
晴天
2008-02-19

琴晚好晏sin有得訓-3-
今朝7:00sin起到身
Janice強戰回歸..好開心呀
佢唔走啦...

上英文''..
悶死囉又係- -

Recess
練recorder

music'
又係道係咁吹- -

recess'
搵梁sir..
講波3'...15號波3..xd

中文'
都算ok..

lunch
同呀ha去食..
撞到魷魚..
一齊食飯''
哈..(我只係在乎你)

ce'
總算ok..

PE''...換3都搞成世..
今日打排波..
班5D- -''.....
上完堂..
呀魚拎排波射JUMP SHOOT
點知抽筋...
痛到訓左係道..好似生仔咁訓到- -
上面超多人望到..
不過佢真係好痛..
但係我覺得佢真係好好笑..
幫佢著番隻鞋...
之後''符''佢下...
上唔到樓梯..索性咩佢上去- -

更衣室出黎之後..
我地去左搭LIFT''..

原來唔洗JAZZ..
悶死..又唔想番屋企..
玩自閉- -''

夠中'...閃水,,
玩跟蹤...XD


估下係邊個''XD ( 魷魚 )

跟跟下..去左太湖...-口-'

THE END

老公'....好掛住你呀..XD

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-19 09:05 PM 



18. 02. 2008    *....                            
晴天
愛逸龍><

今朝番學
有種好開心ge感覺
= =

上I.S
原來冇帶書- -
好在專專借比我..
第一個小息還書比佢個陣
佢超搞笑
{乜}大個口得個LONE
有條波棒糖XD
去搵車神..
唔係道-3-

上GED..
悶死...

第2個小息去搵黃姑娘
心理有問題..哈哈

上英文''..
笑死我..
因為史迪仔隻手''XD


LUNCH..
W!TH HA'.老公''
扖王..
遲到..
因為條友唔肯埋單- -

跑番去學校..
見到司徒=]
又見到楠'PANDA'KEN

上MATH''..
4條仔係咁傾緊''..
魚仔話聽到老公個名覺得佢好令仔-3-

E&RE''..好險!!


何君的倉鼠




練波..
好中2打波..E+
斗波..TRY MY BEST!
OH YES..
- -
我'呀魚'梁彤開OT
7點幾SIN走..
同呀SIR打波..
超好笑..
LIKE THE DOG
LIKE THE cock
LIKE THE crab
原來呀魚一直都想拖呀SIR隻手..XD

打完波又熱..
隻腳超痛-3-

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-19 01:42 AM 



17. 02. 2008    *....                            
晴天
LAST DAY

今日係2008年新年假ge last day-3-

今朝唔知醒..
原本8:00去m記'..搵楠教math
點知個鬧鐘唔識叫- -
唔想起身..
不過d sms搞到我醒哂=]
喉嚨痛呀t^t

去m記食早餐..
對住d sms係咁笑..=]

番午堂..
係咁比sms轟炸xd

番屋企
做功課
好開心何君與我住在同一條街
佢又有printer 又有scaner 又有得copy
好方便..哈哈

the end''


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-18 01:06 AM 



16. 02. 2008    *....                            
晴天
Concert*

起身''..
食中午飯
j!on 呀ha..
去搵何君拎野..
番教會..
有野唔記得做..- -
番屋企..
再番過教會''
好在打比Panda問係邊- -
如果唔係都唔知係入面囉..

完左之後
hea左陣..
搵老公w!th ha..
3個一齊去左松本食晚飯- -''..(晚飯-口-5:00幾)
老公唔同我出荃灣..

我同ha j!on埋蚊就一齊坐73xbus去荃灣
係bus 站撞到kN''..
搭車'..
送左仔仔g!ft比蚊lu''..
原來黑色好好味><
努力地令蚊搭傘..
成功!.xd
行左陣c!tywalk(好似係 - -)
個道超新..
好多shop都冇開..
個道有個展覽
d畫好令''
有間candy shop個老板女..
好似兒童節目ge主持...

去聽concert lu
見到家樂仔''..
好多都識..
豬仔黎啦!!!...xd
我'ha'蚊係黑暗中
見到楠係台道打鼓..哈哈
我地個兩行比人啤xd
嘈得制..(唔係好嘈姐-3-)

完場散ben
番大中'
去m記hea
w!th ha. 蚊. 豬(次次都差咁個-3-)
傾得好開心...fds!hp 4ever
痴哂線'..xd

去新興搵呀媽''..(零晨1點幾- -)
超驚一個人搭l!ft 0﹏0
呀媽好玩野囉..
早知係咁ge..唔q上黎囉..
e+咩姐..我好想黎呀 .\ /.
之後搵直口走sin
點知行到ok遠sin叫我行番黎
一齊搭的番..

老公又訓左><''

-------------------------------
今幾日發現鬧鐘d電又冇電lu..
真係超準囉..次次都係3個月就冇電..
d電真係唔耐用...以前個d電係唔同d..
一兩三年都仲有電..
個牌子唔見左lu-3-''
e+有d充電磁...係環保
不過唔中2用完又用-3-''..
冇電米買過第2舊囉...-3-''..
不過呢排都唔想用鬧鐘住...唔想買電磁- -

-------------------------------
補講琴日..
發覺d人真係唔知醜..
次次上親qq都係咁出cam個個野..
超憎d人迫我開cam..
如果唔係為左咩我都唔上q呀.\ /.
有條白痴真係膠膠地嫁..
一黎就問我信唔信呢個世界有緣份
你off啦..我唔岩呢味呀!..
條白痴住荃灣..
之後要我add 佢msn..
溝我''溝溝溝..溝你條命呀
至憎d年齡高心智低ge人..
超唔like佢個樣係
佢用埋d激仗法要我開cam..
仲要我話唔受溝..就係道好似冇哂fd做咁
你真係冇野呀..
add人就係為溝女..
睇死你d人一定係張文x個種啦
又係道迫我開cam..
事不過3..
del佢q同msn
.\/.

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-17 03:43 AM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客