|
06. 03. 2008 *....
晴天
♥討厭的日子''
I'S...超好笑囉
因為要睇D唔知咩''..所以黑哂..
問羅曉彤有幾多隻手指(我地舉起左一隻- -)
佢話兩隻''...
佢真係有夜盲症''...-口-'
小息''...落左去..
撞到了小楠'''哈哈
佢好似好驚訝''...XD
好耐冇飲過蘋果綠啦''><
GED''..
有時真係中2呢堂''..
唔會悶- -
小息''...
陳+軒超樣衰''
樣衰左兩次''xd
一次係上樓梯仆左一下''
第2次係..佢諗住除左眼鏡唔會比人捉
點知比人捉住佢問佢眼鏡呢''...
差d捉左佢...xd
ENG'... 有聽書..
好乖=]
LUNCH''..
仔仔一族5個齊哂聚首一堂食飯''
好難道><''
仲有馬嬲同誼''..
豆大''..
馬嬲笑到喊''..XD
定係比我地搞到喊..
我地係道係咁講D野點污濁點污濁XD
MATH''...轉性''..聽書做數- -
CE''..睇人做PRESENT
放學'''練笛
之後同so芬打左排波''...
5:30''同魚閃左去三育''..
冇幾耐''我走sin
去左問ken借野''..
回家''...
the end''
----------------------------------
討厭呢兩個星期!!!!!!!!!!!!!!
唔習慣手機成晚都唔響''..
e呀!!!!!!!''.......
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-06 09:33 PM |
|
05. 03. 2008 *....
晴天
♥HAPPY DAY''
今朝''...
早餐食左個好大GE麵包=]
飽哂...
早會之後又CHECK過
見到五果比人捉哂..笑死我''XD哈哈
上到課室''..
妖..米粉好煩囉
有人係道又扮哂野...
中文堂X2''..
畫畫..XD...
小息''...同呀哥玩左陣
之後落左去
中史''...
私藏鴉片''xd
小息''....
math''..有上堂係唔同d.
thx 魚同ha!!=]
lunch''..
w!th ha' paggy' 車
eng''..前所未有的專心=]
周會''...玩game-3-''
放學''..心情特別好
唔知咩事- -''.. 仲有d high high 地..
xd
對男c''..
打完呢場波令到我明白
- 真係唔易入到籃低'
- 自己打到15分鐘左右就會開始唔得
= =''
不過點都比我入左球'',,.
雖然係一球''..
但係已經好開心(因為同男c打- -)
打完之後練波''..
練完波''..
回家w!th'魚'梁彤..
去買錭(邊個錭- -)魚燒''
呀魚食一個''...我同梁彤分一個=]
第2次食錭魚燒''...
一個錭魚燒要分開一半''..
呢個咁困難ge工作''..
比左位成功人士做''-呀魚..xd

------------------------------
如果要我講身邊ge男性''
邊3個會係對我黎講最重要ge''..
第1個係楠'
第2個係呀哥''(小源=])
第3個會係將來ge男朋友''xd
(冇先後)''
如果要我講身邊ge女性''..
邊3個會係對我黎講最重要ge''..
未諗到''...
------------------------------
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-05 11:02 PM |
|
04. 03. 2008 *....
晴天
♥平靜
今日''..
個人好靜''...唔似平時=]
早會之後好多人比人捉-3-'
我同ha呢兩個頭號人物竟然冇事..xd
中文:
訓左一堂''
Ged:
自己比自己太大壓力
有d想喊''..
小息''..
留係課室
math''..
救命''..
做到想喊''
pth''..
錄完音訓教- -
小息''..
番係課室again''
中史''..
兩堂乖乖地聽書''=]
對近代史好有興趣
lunCH;;
食麵包''...
I.S''..DICT''..
ENG'...史冇前例咁好快過左一堂''..
放學''..唔洗JAZZ''.
超開心...有得番屋企- -
見到車神''...
問我有冇野搞...
唔知算唔算呀HA講過個樣呢'''XD哈
家中''.
食左個麵''..SATISFIED!!
睇鬥牛要不要''
做功課''..
溫書...
食飯''..
THE END=]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-04 09:36 PM |
|
03. 03. 2008 *....
晴天
♥Day1 =]..><
今日DAY1..
7:45SIN起身''=]
早會''...真係好無聊囉- -
同HA做左''頭''號通緝犯- -
係咁比SO芬捉D陰''..
講真..個個人個頭都係咁嫁啦..
MATH''...玩左成堂手指- -
recess''
早知唔落去-3-
musicx2''...自修
超正''..
見到keN係下面''..
打比佢要佢望過黎..XD哈哈
食野''....好味
呀魚做左{唱K小''瑜''仙}
HA同佢真係好岩做兒童節目主持XD
RECESS''...
去樹林搵排波''...
I.S''....成堂係道玩PUPIL
哈哈''...好正''...
LUNCH''..
食飽..- -'' 要草$$''...冇計
ENG'... DICT'
ORAL PRESENTATAION
中文''..
差D訓左- -''.....頂米粉唔順
放學''...練波..
女C 加油''!!!!!..
超搞笑..XD
搶紫KI個波..
第一次坐在下佢屎忽''
第2次好似樹熊爬樹咁..XD..笑死
閃人''
去壁球室''..NAM TAUGHT ME MATH'...
8點多回家''..
終於有粒米落下肚- -
SATISFIED''...XD
沖涼''...Homework''..
溫書''..
---------------------------------------
好煩呀!!''..
第壹係錢嘅問題
買草錢買G!ft同'填補番之前既壹佰大元''..
第二係..仲有唔係好耐就要UT啦''
冇咩時間溫書啦><''...
--------------------------------------
09/3---- ILC V.S 三育
16/3---- ILC V.S 救恩
30/3---- ILC V.S 鄧顯
加油呀''...ILC 女C
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-03 11:18 PM |
|
02. 03. 2008 *....
晴天
♥早堂了''...
今日番早堂''..
原因唔多講- -'...
番完番屋企訓教zZZ
{愛鬥大}出左碟啦><
食完LUNCH''(外買M記-3-)
魚'蚊'HA黎做CE.Project
今次個Project做得非常之好- -''
因為之前我地做親d P. 都好求其是但- -v
CE.呢個睇番好有成功感同好開心=]
佢地8點幾閃人''..
汁頭汁尾(project)''..
做左一半ge講犒''....
打埋日記''.溫多陣書
呵呵!!!''..
-----------------------------------------
F.5''..加油呀!!''....
考好個MOCK佢...XDXD

----------------------------------------
朋友之間''... 坦承比一切都重要
呀hA''..SORRY
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-02 11:37 PM |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|