06. 03. 2008    *....                            
晴天
討厭的日子''

I'S...超好笑囉
因為要睇D唔知咩''..所以黑哂..
問羅曉彤有幾多隻手指(我地舉起左一隻- -)
佢話兩隻''...
佢真係有夜盲症''...-口-'

小息''...落左去..
撞到了小楠'''哈哈
佢好似好驚訝''...XD
好耐冇飲過蘋果綠啦''><

GED''..
有時真係中2呢堂''..
唔會悶- -

小息''...
陳+軒超樣衰''
樣衰左兩次''xd
一次係上樓梯仆左一下''
第2次係..佢諗住除左眼鏡唔會比人捉
點知比人捉住佢問佢眼鏡呢''...
差d捉左佢...xd

ENG'... 有聽書..
好乖=]

LUNCH''..
仔仔一族5個齊哂聚首一堂食飯''
好難道><''
仲有馬嬲同誼''..
豆大''..
馬嬲笑到喊''..XD
定係比我地搞到喊..
我地係道係咁講D野點污濁點污濁XD

MATH''...轉性''..聽書做數- -
CE''..睇人做PRESENT

放學'''練笛
之後同so芬打左排波''...
5:30''同魚閃左去三育''..
冇幾耐''我走sin
去左問ken借野''..
回家''...

the end''
----------------------------------
討厭呢兩個星期!!!!!!!!!!!!!!
唔習慣手機成晚都唔響''..
e呀!!!!!!!''.......

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-06 09:33 PM 



05. 03. 2008    *....                            
晴天
HAPPY DAY''愉快

今朝''...
早餐食左個好大GE麵包=]
飽哂...

早會之後又CHECK過
見到五果比人捉哂..笑死我''XD哈哈

上到課室''..
妖..米粉好煩囉
有人係道又扮哂野...

中文堂X2''..
畫畫..XD...

小息''...同呀哥玩左陣
之後落左去

中史''...
私藏鴉片''xd

小息''....

math''..有上堂係唔同d.
thx 魚同ha!!=]

lunch''..
w!th ha' paggy' 車

eng''..前所未有的專心=]

周會''...玩game-3-''

放學''..心情特別好
唔知咩事- -''.. 仲有d high high 地..
xd
對男c''..
打完呢場波令到我明白
-  真係唔易入到籃低'
-  自己打到15分鐘左右就會開始唔得
= =''
不過點都比我入左球'',,.
雖然係一球''..
但係已經好開心(因為同男c打- -)

打完之後練波''..
練完波''..
回家w!th'魚'梁彤..
去買錭(邊個錭- -)魚燒''
呀魚食一個''...我同梁彤分一個=]
第2次食錭魚燒''...
一個錭魚燒要分開一半''..
呢個咁困難ge工作''..
比左位成功人士做''-呀魚..xd



------------------------------

如果要我講身邊ge男性''
邊3個會係對我黎講最重要ge''..
第1個係楠'
第2個係呀哥''(小源=])
第3個會係將來ge男朋友''xd
(冇先後)''

如果要我講身邊ge女性''..
邊3個會係對我黎講最重要ge''..
未諗到''...

------------------------------

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-05 11:02 PM 



04. 03. 2008    *....                            
晴天
平靜

今日''..
個人好靜''...唔似平時=]

早會之後好多人比人捉-3-'
我同ha呢兩個頭號人物竟然冇事..xd

中文:
       訓左一堂''
Ged:
       自己比自己太大壓力
    有d想喊''..

小息''..
       留係課室

math''..
        救命''..
   做到想喊''
          
pth''..
      錄完音訓教- -

小息''..
      番係課室again''

中史''..
    兩堂乖乖地聽書''=]
    對近代史好有興趣

lunCH;;
       食麵包''...

I.S''..DICT''..

ENG'...史冇前例咁好快過左一堂''..

放學''..唔洗JAZZ''.
超開心...有得番屋企- -
見到車神''...
問我有冇野搞...
唔知算唔算呀HA講過個樣呢'''XD哈

家中''.
       食左個麵''..SATISFIED!!
     睇鬥牛要不要''
           做功課''..
   溫書...

食飯''..
       THE END=]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-04 09:36 PM 



03. 03. 2008    *....                            
晴天
Day1 =]..><

今日DAY1..
7:45SIN起身''=]

早會''...真係好無聊囉- -
同HA做左''頭''號通緝犯- -
係咁比SO芬捉D陰''..
講真..個個人個頭都係咁嫁啦..

MATH''...玩左成堂手指- -

recess''
早知唔落去-3-

musicx2''...自修
超正''..
見到keN係下面''..
打比佢要佢望過黎..XD哈哈
食野''....好味
呀魚做左{唱K小''瑜''仙}
HA同佢真係好岩做兒童節目主持XD

RECESS''...
去樹林搵排波''...

I.S''....成堂係道玩PUPIL
哈哈''...好正''...

LUNCH''..
食飽..- -'' 要草$$''...冇計

ENG'... DICT'
ORAL PRESENTATAION
中文''..
差D訓左- -''.....頂米粉唔順

放學''...練波..
女C 加油''!!!!!..
超搞笑..XD
搶紫KI個波..
第一次坐在下佢屎忽''
第2次好似樹熊爬樹咁..XD..笑死

閃人''
去壁球室''..NAM TAUGHT ME MATH'...

8點多回家''..
終於有粒米落下肚- -
SATISFIED''...XD

沖涼''...Homework''..
溫書''..

---------------------------------------
好煩呀!!''..
第壹係錢嘅問題
買草錢買G!ft同'填補番之前既壹佰大元''..
第二係..仲有唔係好耐就要UT啦''
冇咩時間溫書啦><''...
--------------------------------------
09/3---- ILC V.S 三育
16/3---- ILC V.S 救恩
30/3---- ILC V.S 鄧顯


加油呀''...ILC 女C

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-03 11:18 PM 



02. 03. 2008    *....                            
晴天
早堂了''...

今日番早堂''..
原因唔多講- -'...
番完番屋企訓教zZZ

{愛鬥大}出左碟啦><

食完LUNCH''(外買M記-3-)
魚'蚊'HA黎做CE.Project
今次個Project做得非常之好- -''
因為之前我地做親d P. 都好求其是但- -v
CE.呢個睇番好有成功感同好開心=]

佢地8點幾閃人''..

汁頭汁尾(project)''..
做左一半ge講犒''....

打埋日記''.溫多陣書
呵呵!!!''..

-----------------------------------------
F.5''..加油呀!!''....
考好個MOCK佢...XDXD

----------------------------------------

朋友之間''...  坦承比一切都重要
        呀hA''..SORRY


 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-02 11:37 PM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客