|
14. 03. 2008 *....
晴天
♥[ 此日誌受密碼保護 ]
2008-03-15 01:24 AM |
|
14. 03. 2008 *....
雨天
♥2008-03-14
今朝''
番學..w!th LeuNg彤
幫佢填lonelone'!!
拎左波3''..
黑紅''.. 唔係好令'唔係好樣
不過岩岩試左落身''
其實有唔係好差= =''
都ok...
lunch''..
w!th LeuNg彤'' 魚'' 羅雅如
海南雞飯''
skip''
放學'.!!..
同梁sir吹左陣水
魚'' 信'' 禎'' 車'' ha'' 魷'' 蚊''
黎睇碟''
冇一部驚!!
the end
------------------------------
thx'' 哥..=]
仲有.. 車' 軒'
nam!
------------------------------
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-14 11:57 PM |
|
13. 03. 2008 *....
晴天
♥[ 此日誌受密碼保護 ]
2008-03-13 11:35 PM |
|
13. 03. 2008 *....
晴天
♥魷魚''.. happy birthday''
朝早一起身''..
超暈呀!!
今朝同LeuNg彤番學''..
哈哈''..
佢份bookreport笑死我''
今日番半日''><
上CHIN個陣''
又暈暈地..
SK!P''
放學''...
LeuNg彤陪我回家''
食左D野..換完3..
走'.. 約左魷魚係某地方等''
LeuNg彤回家''..
同魷魚去到SIN''.. 哈哈
係吉之島見到心心''...
好正呀!..
之後車神->魚'HA->禎'信
呵呵!''..同我唱K''預左比我搶MAC
車神明白的=]
有蛋糕食啦><'.. 今次仲有 紅雞蛋' 壽包
6點幾''..加$$..28蚊一位
食K buffet*..
好正呀!!... 又打邊爐'.食sushi'. 雪糕'. 蛋糕'.等等><
好好味呀!!''.. 仲有朱古力噴泉'..
同魷魚係道係咁試''..kaka
結賬''..一人$86.5..好似抵左-口-''
去左射籃''..
魷魚:『射到出哂水』-口-''哈哈
手心出汗- -''
8號''.. 鋤d''..
羸左2time!..
閃人''...
我唔係搵你笨嫁-3-''..
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-13 11:21 PM |
|
12. 03. 2008 *....
晴天
♥沒有LeuNg彤的日子!!
今朝同LeuNg彤番學=]
哈哈''..佢跑個黎個樣好搞笑
番到學校門口'
入去幫佢買Tie'..
之後拎比佢(佢係校門外企住- -)
好在參加左{動力學習室}
如果唔係今年個life-wide learning 又好悶= =
去OceanPark!!''..
Recess''..落左去!
math''...做數><''
PTH''.. 都係咁''..
Recess''.. 原本LeuNg彤 N羅雅如 陪我去copy
點知''..一上一落冇時間''xd
中史''..
呀魚比人罰企呀-口-''..
lunch''..
我'ha'欣'peg'車'魷.. {豆大}
係豆大撞到楠''..-口-
lunch唔知做咩..
有d沉默''..好煩!
番到李福林個d地方
見到{五果}''
重要ge係..哥係道''..哈
估唔到會係見到佢
sin心情好番d''...
上到2樓''..
從後偷襲呀哥菊花''哈哈
比佢打番個頭t^t''..
i's !''..
dict!!
英文''..d!ct..
放學''..
又一個見到會開心ge人''
LeuNg彤''><
見到佢..超開心!!
唉''...不過好唔捨得呀!!
冇得一齊練波啦''..連救恩個場''什至鄧顥..
都可能..唉!!!
超唔捨得!!..
又d眼濕濕...
練完波''..同魚過太和再打波!!
唉''..今日真係好攰''冇咩想郁''
LeuNg彤黎左..超開心!!!!..
射key激死我''..
次次都係一直上到牛角就air- -''..
3打3''...我'車'LeuNg彤
打到好火!!''... (我終於明白LeuNg彤啦- -)
不過咁''..唔火唔會認真打- -
同LeuNg彤走sin''..
沖涼食飯''
妖!!'..
番到屋企心情勁差!!
好亂''...唔多唔少因為d math
做math''...做到自己同自己發脾氣(少少- -)
終於做完- -''
the end
---------------------------------------------------
唔好講笑- -''..
一日24小時''.. 我諗最開心個陣
除左有得訓教- -''..就會係..
見到LeuNg彤
死火''..有d暗戀佢tim..哈哈哈哈
--------------------------------------------------
希望一切是幻覺''..
不想又一次發生!!
不論是他還是他!!..
---------------------------------------------------
開始選擇收埋''
一切的心事''..
一切的生活點滴
不想跟別人說''..
--------------------------------------------------
討厭''..
態度問題!!
----------------------------------------------------
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-13 12:19 AM |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|