|
22. 03. 2008 *....
晴天
♥天台的美}..
今日訓到11點幾 ^^
12點幾出大中''
m記食野..
原來車同魷魚都黎'..
撞到哥,生,鱷,鄭浩=]
影貼紙相
me'豬'蚊'嬲'誼
借左1303''
本人決再找時間整cookies
睇睇睇'
都話左嫁啦..
我驚..佢地就唔驚..
5點幾'6點''佢地閃人''
------------------
發現''.. 有樣其實好想要好耐
就係音樂盒''
有一個冇大志ge夢想
想做一個dj''...
一個坐係道播下音樂..
講幾句野ge DJ''
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-22 12:32 AM |
|
21. 03. 2008 *....
晴天
♥[ 此日誌受密碼保護 ]
2008-03-21 07:07 PM |
|
20. 03. 2008 *....
晴天
♥{ 愛.. 鬥大''
今朝獨自回校
今日冇一堂想訓教=]
lunch''
w!th 哥'魚'生'鱷魚'賢'鄭浩
元綠
食得開心=]
發現同賢有d水溝油''...
放學''..
去{人}家睇 愛鬥大!
好好睇.. 好好笑xd
好恐怖.. 好感人..但係唔識喊..
cooking mama''
依靠著你的肩膀
你吻過我的臉
漸漸地在你生活中消失''
哥..永遠都是最好的 =]
要溫書!!... 加油
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-20 11:15 PM |
|
20. 03. 2008 *....
晴天
♥生命''...
今朝''..
聽到一個不幸ge消息
表舅母車禍..
去世了..
發現.. 生命ge長短真係唔到自己去控制
話出世就出世..
話死就死..
真係要珍惜身邊ge人和事''
珍惜'.. 我珍惜人ge同時''
又有邊個會真真正正去珍惜我?!''
算了''.
講真.. 個bb好慘''
咁細個.. 就冇左媽媽
我為個bb 喊左..
上帝點解要揀佢?!''
lunch''.. w!th 哥'蚊'鱷魚'賢'鄭康妮
扖王-3-''...
想食元綠呀!!..
這頓飯吃得很開心!!..
一人28咋!!
放學練波''..
呀sir 今日鬧我地鬧得好!!!''
目標3分波!!!'''加油
--------------------
仔訓:
不要為明天憂慮, 因為明天自有明天的憂慮,
一天的難處一天當就夠了
--------------------
{ 我不是你們想得如此完美''
我承認有時也會辨不清真偽﹏+'..
* " ` 并非我不愿走出迷堆!...
__ 要我用誰的心體會周圍 ? ..。
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-20 12:42 AM |
|
18. 03. 2008 *....
晴天
♥[ 此日誌受密碼保護 ]
2008-03-18 11:43 PM |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|