25. 02. 2008    *....                            
陰天
不能了''*

今朝叫我起身''XD
當然唔會真係一叫就起啦- -

又係冇食到早餐''..唉
餓死我..
番學個陣''差唔多到校門撞到小楠-]
『早晨!!..』 小楠.\/.番CM覆我早晨呀!!XD

上中文''
比米粉吹漲囉''  E+擺明係你有偏見姐''
明明冇同呀魚傾計''佢又係道話''
明明第2埋人仲嘈過我'HA'魚..
又係道話我地''

GED''...OK啦..

小息''..落左去買野食''

SKIP'' 
LUNCH
W!TH NAM' 車' PANDA' PAG' 林輝' 技安''
元綠''

ENG'訓左- -
訓到我好攰..條頸

放學''...練波''
唔想練囉...
做左成粒中野廢野''..

練完波''..
小楠教SCIENCE''
原本去壁球室點知冇坐''

今次成功了..呵呵

----------------
+^﹏﹏平靜的夜上''...,,
                *有點兒不習慣___}..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-26 12:41 AM 



24. 02. 2008    *....                            
雨天
這樣好嗎?

今個星期6,日同上星期都十分討厭''
硬係有d野搞到自己超唔自然咁''
唉''...不過我諗下個星期應該冇野=]

今朝''
教楠小朋友數xd
佢真係蠢''..
教極都唔識..
xd哈哈
(講下笑''調番轉sin岩)

食早餐''
w!th nam' panda' ken' 技安' 心心

今日又遲到-3-''
仲要自己坐
好在sms-]

完左同佢地去左大元''
閃人'搵車神
拎番件3''
落雨''送我回家''
我又冇拎姐啦''..失敗

係屋企做數''..
睇卡通片xd
超好睇..

聽日''..唉!..一定會唔習慣..
少左form5''... 學校生活又變得平淡
諗到聽日番到去會見唔到佢地..
又想喊t^t

the End''

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-24 09:42 PM 



23. 02. 2008    *....                            
雨天
算了吧'...鬱悶

今朝訓到2:00sin起身- -
冇番籃球!!..
攰到我死死下- -
好在技安打比我叫我起身''..

番教會''..
自己都忽忽地嫁-3-''
HA冇番..真係好悶''..

歸家''
雨紛紛''..

the end''..

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-24 12:33 AM 



22. 02. 2008    *....                            
晴天
太傻了感動

今朝''..
去左老公道...

中午'..
搵楠傾計''..

去大元7仔搵車神同ha''
去食飯''..
影貼紙相

(哈哈''傑作!!)

回家''..換3食飯
番iLc''..
見家長多人得制''
去左people轉plan
轉左電話''67670921-->生日日期
個電話好好記

見家長''
見完之後''..想喊
搵楠''
多謝你''...同你傾完之後開心左好多
你知道嗎''你是最好的xd
後悔冇好好珍惜你''
不過我e+會珍惜你嫁啦=]

太陽像那大紅花
黎c像個大冬瓜
呀楠像個大傻瓜

xd

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-23 12:21 AM 



21. 02. 2008    *....                            
晴天
F. 5 LAST DAY?!感動

今日係f.5 last day..
唉''..
原本都冇咩野..

放學''..
聽farewell concert
w!th ha' pag' 車' ken
聽聽下''..
引唔住啦..t^t
終於喊左..
搞到好似我last day咁''..



一年前''我以為我會係f.7 last day喊
點知..e+變左f.5

真係好唔捨得你地''
(楠'車'panda'魷魚'ken'momo..)
識左你地一年都唔夠就要走''
不過雖然冇一年ge感覺
但係都有唔少ge回憶''..

當然最唔捨得個個會係車神''
因為佢一定唔會番ilc
見到佢ge機會會比任何人少''..
同埋..要搵到一個同自己差唔多ge人''
真係好難..
點解要我肯面對現實個陣sin last day

仲有楠'..
都唔係好捨得
話就話星期6'日仲會見到''
但係個種感覺會有d唔同..

你地走左..
我係ilc就少左班fd''
少左份歡樂''..
總之就唔捨得啦><
你地要努力''.
要考番黎呀!!

聽完concert''
去左老公家''
佢細妹係道'
第一次見'...童逸琳''
好令女''..q呀!!..xd

走左之後
係m記撞到車'ha
傾左陣''...
見你last day sin請你食咋-3-''

回家''..路途中''
郭依叫住我..
有小小嚇親'
一路傾一路番屋企''..

the end''

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-21 11:18 PM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客