|
25. 02. 2008 *....
陰天
♥不能了''*
今朝叫我起身''XD
當然唔會真係一叫就起啦- -
又係冇食到早餐''..唉
餓死我..
番學個陣''差唔多到校門撞到小楠-]
『早晨!!..』 小楠.\/.番CM覆我早晨呀!!XD
上中文''
比米粉吹漲囉'' E+擺明係你有偏見姐''
明明冇同呀魚傾計''佢又係道話''
明明第2埋人仲嘈過我'HA'魚..
又係道話我地''
GED''...OK啦..
小息''..落左去買野食''
SKIP''
LUNCH
W!TH NAM' 車' PANDA' PAG' 林輝' 技安''
元綠''
ENG'訓左- -
訓到我好攰..條頸
放學''...練波''
唔想練囉...
做左成粒中野廢野''..
練完波''..
小楠教SCIENCE''
原本去壁球室點知冇坐''
今次成功了..呵呵
----------------
+^﹏﹏平靜的夜上''...,,
*有點兒不習慣___}..
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-26 12:41 AM |
|
24. 02. 2008 *....
雨天
♥這樣好嗎?
今個星期6,日同上星期都十分討厭''
硬係有d野搞到自己超唔自然咁''
唉''...不過我諗下個星期應該冇野=]
今朝''
教楠小朋友數xd
佢真係蠢''..
教極都唔識..
xd哈哈
(講下笑''調番轉sin岩)
食早餐''
w!th nam' panda' ken' 技安' 心心
今日又遲到-3-''
仲要自己坐
好在sms-]
完左同佢地去左大元''
閃人'搵車神
拎番件3''
落雨''送我回家''
我又冇拎姐啦''..失敗
係屋企做數''..
睇卡通片xd
超好睇..
聽日''..唉!..一定會唔習慣..
少左form5''... 學校生活又變得平淡
諗到聽日番到去會見唔到佢地..
又想喊t^t
the End''
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-24 09:42 PM |
|
23. 02. 2008 *....
雨天
♥算了吧'...
今朝訓到2:00sin起身- -
冇番籃球!!..
攰到我死死下- -
好在技安打比我叫我起身''..
番教會''..
自己都忽忽地嫁-3-''
HA冇番..真係好悶''..
歸家''
雨紛紛''..
the end''..
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-24 12:33 AM |
|
22. 02. 2008 *....
晴天
♥太傻了
今朝''..
去左老公道...
中午'..
搵楠傾計''..
去大元7仔搵車神同ha''
去食飯''..
影貼紙相

(哈哈''傑作!!)

回家''..換3食飯
番iLc''..
見家長多人得制''
去左people轉plan
轉左電話''67670921-->生日日期
個電話好好記
見家長''
見完之後''..想喊
搵楠''
多謝你''...同你傾完之後開心左好多
你知道嗎''你是最好的xd
後悔冇好好珍惜你''
不過我e+會珍惜你嫁啦=]
太陽像那大紅花
黎c像個大冬瓜
呀楠像個大傻瓜
xd
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-23 12:21 AM |
|
21. 02. 2008 *....
晴天
♥F. 5 LAST DAY?!
今日係f.5 last day..
唉''..
原本都冇咩野..
放學''..
聽farewell concert
w!th ha' pag' 車' ken
聽聽下''..
引唔住啦..t^t
終於喊左..
搞到好似我last day咁''..

一年前''我以為我會係f.7 last day喊
點知..e+變左f.5
真係好唔捨得你地''
(楠'車'panda'魷魚'ken'momo..)
識左你地一年都唔夠就要走''
不過雖然冇一年ge感覺
但係都有唔少ge回憶''..
當然最唔捨得個個會係車神''
因為佢一定唔會番ilc
見到佢ge機會會比任何人少''..
同埋..要搵到一個同自己差唔多ge人''
真係好難..
點解要我肯面對現實個陣sin last day
仲有楠'..
都唔係好捨得
話就話星期6'日仲會見到''
但係個種感覺會有d唔同..
你地走左..
我係ilc就少左班fd''
少左份歡樂''..
總之就唔捨得啦><
你地要努力''.
要考番黎呀!!
聽完concert''
去左老公家''
佢細妹係道'
第一次見'...童逸琳''
好令女''..q呀!!..xd
走左之後
係m記撞到車'ha
傾左陣''...
見你last day sin請你食咋-3-''
回家''..路途中''
郭依叫住我..
有小小嚇親'
一路傾一路番屋企''..
the end''
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-02-21 11:18 PM |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|