18. 03. 2008    *....                            
晴天
這次的走''.. 何時回來!?

琴晚訓到1點幾''
傾左一粒幾中電話=]

呢排都好攰-3-''

成日都有野要溫''..

功課不時都番到學校sin做-3-

打得日記多..

都唔知打咩好..

日日都差唔多..

同埋有時係唔記得左發生過d咩事-口-'

算了.. xd

----------------------------

走?'     不走?'

沒有你的日子裡,
我會更加珍惜自己。
沒有我的歲月裡,
你要保重你自己。
              ----大約在冬季


------------------------------

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-18 11:36 PM 



17. 03. 2008    *....                            
晴天
沒有你在, 我有多煩惱, 多難熬。

LeuNg彤琴日整親隻腳!!
今朝同LeuNg彤番學個陣..
佢有再一次樣衰啦..xd
仆低左..  痛死佢
要佢行番學校..
行成世都行唔完囉''
搭的- -

兩個recess都搵LeuNg彤=]

匡笑死我!!..
哈哈哈..  

lunch w!th LeuNg彤''

ce''.. 笑死- -
杜欣無啦啦present個陣係道笑
到我地present個陣
我讀錯字- -'' ..清醒變清潔 -口-
成班係咁笑''
不過我地呢組比miss 讚''呵呵!

pe''.. 排波..
ha係咁去魚池汁波...

放學'.. 打fdly''..
輸左..抄左我地11分''..

我呢排唔知咩事.
頂佢- -'..
打波打到勁差''..
走籃唔得'!!..
開波竟然..唉
係咁犯規
只係射左兩球罰球

-----

{  目標已確定 =] } !!...
                  
-----
攰屎我啦''..
呢排中2左..訓教zZZ
-----

見到自己GE FD 搞成咁''..
唔好話佢地喊'..
我都想喊=[

------

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-17 10:58 PM 



16. 03. 2008    *....                            
晴天
第二場'' ILC v.s 大埔救恩 ( 歡迎 LeuNg彤歸隊=])愉快

- -''..呢排咩事...
成日發埋d夢都是黃色的..

今朝同 如' 魚'
m記食早餐''..
冇啦啦比楠打頭-3-''...
哈哈''..panda 都好笑

女c們齊齊乘火車到上水

見到6紫琳!

 LeuNg彤隨後到''

熱身'...    見到陳敏琪'..

一開波'..
開始緊張!'
開始肚痛!'
開始差!'
情緒好唔穩定'
冇啦啦想喊''.. 太緊張啦!!
第2節''
跑左冇幾耐''
開始辛苦到想嘔!!
今日唔掂!!
楊芷欣由頭打到尾!! 勁~
29比19''..
贏左..
但係都唔開心=[
輸左比自己!!!''..
今場大家都打得差
出左線啦'(次名)
下場''..鄧顯!!... 
向首名進發!!

完左''..去左目黑食
w!th 魚' 蓉' 如' LeuNg彤
{超得意呢!!}


比個道d waiter 吹漲- -'..
問左好多次- -''...
不過佢地都幾得意ge..

番左太和''..
始終耐唔住- -''..去左打波

去 LeuNg彤屋企拎波!!
嘩!!...    超令..佢屋企真係
我超中2佢個浴室'.
一定好舒服''..
比我沖一次就好滿足

撞番上次個哥哥{- -_}
之後仲有撞到兩個ilc 男 f.3a''
唔講都唔知佢地係-口-'

回家''..沖涼..
又沖左好耐=]

做功課''... 

從今開始'..
努力!!!!!!!!!!!
呢兩樣野我都要努力!!
(唔講係咩..哈哈)

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-16 11:39 PM 



15. 03. 2008    *....                            
晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

2008-03-15 09:52 PM 



15. 03. 2008    *....                            
晴天
uNlucK''

琴晚到今朝起身都冇食過野=]
呀哥GE關心我始終冇做到
懶得制..呵呵

發左個好離譜ge夢.\ /.!!
去同條男人開房!!!!..-口-
救命...吹漲

朝早'..
7:30起身''
同LeuNg彤去M記做功課
{我太乖啦XD}
比LeuNg彤激死我啦!!...
佢去左剪頭髮''
10點幾走''..
比佢FAKE左..

12:30''
同呀妹N MA去M記食LUNCH
{食死我啦 !!.. 早餐M記'LUNCH M記
-口-''聽朝都係- -}

2:20''
番教會''..
真是!!- -
死得啦..唉
無論係番學定係教會''
都尊心唔到'..
成日遊黎遊去- -''
完左..冇幾耐就走
好D走- -!!
單身勿留耐

走在無人的街路
呆在靜靜的地方
微風吹過
身心顫抖
孤獨'' 無助'' 空處
想沈默地飲泣
想沈默地流淚
想獨自躲在無人的空間
走回自己的世界


{作得好- -v''哈哈}

回家做功課=]
乖女''

之後係咁影相- -+''...kaka

{波3333}

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-15 09:49 PM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客