|
18. 03. 2008 *....
晴天
♥這次的走''.. 何時回來!?
琴晚訓到1點幾''
傾左一粒幾中電話=]
呢排都好攰-3-''
成日都有野要溫''..
功課不時都番到學校sin做-3-
打得日記多..
都唔知打咩好..
日日都差唔多..
同埋有時係唔記得左發生過d咩事-口-'
算了.. xd
----------------------------
走?' 不走?'
沒有你的日子裡,
我會更加珍惜自己。
沒有我的歲月裡,
你要保重你自己。
----大約在冬季
------------------------------
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-18 11:36 PM |
|
17. 03. 2008 *....
晴天
♥沒有你在, 我有多煩惱, 多難熬。
LeuNg彤琴日整親隻腳!!
今朝同LeuNg彤番學個陣..
佢有再一次樣衰啦..xd
仆低左.. 痛死佢
要佢行番學校..
行成世都行唔完囉''
搭的- -
兩個recess都搵LeuNg彤=]
匡笑死我!!..
哈哈哈..
lunch w!th LeuNg彤''
ce''.. 笑死- -
杜欣無啦啦present個陣係道笑
到我地present個陣
我讀錯字- -'' ..清醒變清潔 -口-
成班係咁笑''
不過我地呢組比miss 讚''呵呵!
pe''.. 排波..
ha係咁去魚池汁波...
放學'.. 打fdly''..
輸左..抄左我地11分''..
我呢排唔知咩事.
頂佢- -'..
打波打到勁差''..
走籃唔得'!!..
開波竟然..唉
係咁犯規
只係射左兩球罰球
-----
{ 目標已確定 =] } !!...
-----
攰屎我啦''..
呢排中2左..訓教zZZ
-----
見到自己GE FD 搞成咁''..
唔好話佢地喊'..
我都想喊=[
------
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-17 10:58 PM |
|
16. 03. 2008 *....
晴天
♥第二場'' ILC v.s 大埔救恩 ( 歡迎 LeuNg彤歸隊=])
- -''..呢排咩事...
成日發埋d夢都是黃色的..
今朝同 如' 魚'
m記食早餐''..
冇啦啦比楠打頭-3-''...
哈哈''..panda 都好笑
女c們齊齊乘火車到上水
見到6紫琳!
LeuNg彤隨後到''
熱身'... 見到陳敏琪'..
一開波'..
開始緊張!'
開始肚痛!'
開始差!'
情緒好唔穩定'
冇啦啦想喊''.. 太緊張啦!!
第2節''
跑左冇幾耐''
開始辛苦到想嘔!!
今日唔掂!!
楊芷欣由頭打到尾!! 勁~
29比19''..
贏左..
但係都唔開心=[
輸左比自己!!!''..
今場大家都打得差
出左線啦'(次名)
下場''..鄧顯!!...
向首名進發!!
完左''..去左目黑食
w!th 魚' 蓉' 如' LeuNg彤
{超得意呢!!}

比個道d waiter 吹漲- -'..
問左好多次- -''...
不過佢地都幾得意ge..
番左太和''..
始終耐唔住- -''..去左打波
去 LeuNg彤屋企拎波!!
嘩!!... 超令..佢屋企真係
我超中2佢個浴室'.
一定好舒服''..
比我沖一次就好滿足
撞番上次個哥哥{- -_}
之後仲有撞到兩個ilc 男 f.3a''
唔講都唔知佢地係-口-'
回家''..沖涼..
又沖左好耐=]
做功課''...
從今開始'..
努力!!!!!!!!!!!
呢兩樣野我都要努力!!
(唔講係咩..哈哈)
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-16 11:39 PM |
|
15. 03. 2008 *....
晴天
♥[ 此日誌受密碼保護 ]
2008-03-15 09:52 PM |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|