|
11. 03. 2008 *....
晴天
♥自閉算吧
如常的上學''
如常的面對不同的人和事
如常的.. 感到無助
day1!!'...
有得訓晏都自動7:05起左身- -
想訓番但係..有少少訓唔著
討厭ge day1''..
企左好耐sin上得課室''
math''..
討厭的功課''.. 做死了
小息''..
渴死了..
music''..x2
睇music video''..
睇到昏昏欲睡
小息''..
抖'..
I.S''..
專心上課''..
LUNCH''.. W!TH LeuNg彤' 魚..
in school
食完上5e睇片(v.s三育)..
哈哈''..比片中ge LeuNg彤笑死我
eng''..
如常的悶
中文''..
如常的無聊
放學''..番動力學習
好耐冇番''..
下次去Ocean Park''
FREE!!!...
期待中...
me'魚'蚊'蝦'欣'FM'馬嬲'
食錭魚燒去''
送欣回家''.
下次放學同欣再黎過''哈哈
----------------------------------
一切是我的錯..
如今放下..
請你原諒..
----------------------------------
討厭''..
寧願自己一個好好過..
----------------------------------
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-11 11:00 PM |
|
09. 03. 2008 *....
晴天
♥第一場'' ILC v.s 大埔三育
學界第一場!!
起身''..
叫梁彤起身.
竟然一個電話就整得醒佢..0 0!!''
難得難得~
出門口''..
同梁彤去大家樂食早餐''..
哈哈..
笑死我'..
佢今日好黑仔
9:45''..等齊人''..
出發..
Jacky' 肥丹'
女c: 魚' 梁彤'我'杜芷晴'朱穎清' 楊芷欣(隊長哇!10變1'xd)' 珊' 賜恩' 蓉(區隊'.投籃機!!) 君' 鄒曉晴' 周穎怡
施曉晴今場唔洗打'..so,冇黎
到左'..
等其人換好哂波3''..
熱身'..
renee黎左..><
開心死我啦..
一年3個月零9日冇見啦..
今日終於見到..
開波''..
做outlet
冇幾耐左楊芷欣入左第一球''..
帶起哂我地'..
一直咁入..
換我出黎之前'..
抽親腳掌><''..
不過對我黎講..少事..'
第2.3節係道睇波
睇到我勁緊張
比周穎怡激死我
個波係佢身邊碌過''..
佢係道指住個波唔搶佢番黎
佢今日ge水準比我覺得佢冇用心去打囉..
比心機啦..
三育d分多數係罰球
第4節..
做keyman''呀魚做outlet'梁彤打低}
入左3球''...
一球自己走籃''..前途一遍光明
一球搶呀魚rebound''..
仲有一球唔記得''..
應該都係走籃..
完場都唔知- -
時間過得好快..
其實仲想打落去..
三育5號技術犯規''..
鬧個球証痴線- -
又拎粗口鬧呀魚個d..
完場之後''..
傾左陣..
食野..味千
我'魚'梁彤'蓉'羅雅如'肥丹'jacky'君姐'細魚'..
好味=]
結賬個陣..
米粉突然出現..
嚇死.
番太和'..
之後我'魚'梁彤'蓉'羅雅如係太和打波'
同個男人打''..
3打3'21分(罰球準呀)'
out..玩都未玩就要走sin- -
岩岩梁彤話個男人送左個波比佢地-口-
番屋企睇呀妹..
沖涼''沖左好耐''
嘩!!''手臂同膊頭隻色勁大分別''
27比8' ilc勝' thank god'
下場繼續努力''
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-09 04:58 PM |
|
09. 03. 2008 *....
晴天
♥fAMiLY DAY?!!''...
早餐成家人去M記食
今朝去上水睇波''..
睇左3場''...
主要睇第1同第3場''
第1場係救恩同鄧顯''
錄低左''..
鄧顯羸'...
成場波'...
救恩入得個3'4球
鄧顯15號'勁野
第2埸'..
禮賢同陳震夏''..
唔記得邊邊羸
第3埸'..
ILC . CPU''
睇到我超肉緊><''
最後ILC當然...羸左=]
CPU男女C都見到小學同學''..
估唔到個郭光銘做左隊長''..
仲見到何純芷'肥婷''張惠敏''
之後閃人''..番大埔
死梁彤- -''..係咁FAKE人''
又話自己係大埔..其實自己係粉嶺- -
千其唔好約佢出街..
去左{台}樓食''..
撞到KEN同技安''..仲有他們的媽媽
食完''.
我番教會''
梁彤'魚去左打波...
番完''.
諗住去搵佢地打陣波..
點知老媽子搵我去BBQ''..
坐車坐到我暈暈地
想嘔
一邊燒烤'',,
電話一直忙過不停''..
做左女C聯絡XD
番出去''...
回到家''...
好野''...聽日RENEE黎睇''..
終於可以見番佢啦''
太感動啦
聽日!!!!!!!!!!!
女C要加油呀!!!!!!!!!!
ILC BEST!!!
等我黎射入佢!!!!!!!!!!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-09 12:25 AM |
|
07. 03. 2008 *....
晴天
♥2008-03-07
放學同梁彤'魚去搵梁sir''
笑死我地啦''..
哈哈哈哈
發現梁sir都好好玩
過太和打波(3個三育'--男2女'' 車''魷'' ha)
搭的'...w!th'彤'魚
超好笑..xd
玩out''...正爆''..
呀ha呢排知做咩
開心d啦''...
番屋企''..
試左ha件波3''..
岩著..
  
哈哈= =''...
the end''..
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-07 11:36 PM |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|