|
27. 04. 2008 *....
晴天
♥作悶 x﹏x (補打)
今朝. 好早起來sms'..
這個決定是因為我實在太累了 zZZ
呀媽CALL我去{臭'}呀妹番屋企
係咁CUT佢線同埋教埋任何電話都唔接''....
結果.. 比佢小'..
話 : 你以後唔洗只意我比$你洗!
超- -'..
唔好比- -'.. 你係唔比我用個筆$.. 我E+就用.. !
最好番學都唔好比$我食LUNCH
唔食!..
連今日GE LUNCH都唔煮埋我!..
我有手有腳.. !
自己黎!!..
病到好攰...X﹏X
成個人又攰又唔想郁
又D想嘔同埋食唔落野GE感覺!
11點幾12點SIN 沖涼=]
好正..沖左好耐..KAKA
SMS..''
訓教..
OH MY MOTHER!.
肚痛- -'.. 痛到死死下..
又肚痛又想嘔..
-口-'
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-29 12:42 AM |
|
26. 04. 2008 *....
晴天
♥補打'...
同呀哥去睇戲=]
六樓后座2 ' MK. GH
呀哥難得地準時''
今日我好烏龍呀!><
排錯隊.. 記錯左係大埔墟之後SIN到太和
好在呀哥係道- -'..
第2次去MK.GH
好在記得
買爆谷食*V*
開場'.. 一開始.. 唔係幾好睇..有D9唔搭8FEEL
不過部戲又笑得又喊得仲有D 激烈場面-v-'
行街..''
一個字'. 迫'!!
嘩'.. 估唔到係MK都比我撞到3育女'
5點幾T.P'
哥係大埔墟就落左車
我係太和落..
同彬彬SMS'.
原來彬彬'小楠'林輝'MOMO'琪'KEN係太M 0 0'
彬彬要我黎太M'.. {知你掛住我..^^XD)
去左坐
-口-'.. 佢地好低能呀..哈哈
回家'..
---------------------------------
第二次去MK.GH諗起第一次去MK.GH
諗起第一次
係條街道.. 諗起好多野..
想去買個盒糖
可惜唔夠$'
今日..
無論係係MK'
亦或係屋企SMS' ..
都諗起好多野...
---------------------------------
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-27 04:54 PM |
|
24. 04. 2008 *....
清涼
♥2008-04-24
今朝..0 0' 差遲- -
7點半sin彈起身-口-'..
好在兩粒字搞掂哂,, 出門口=]
米粉冇番.. 頂- -
揀冇堂個日唔番..
lunch',, w!th 蚊'魚'嬲;誼'fm
廣記'..
peg搵我食..(哼' 經過個兩次- -' 以後米預我-3-)
math'.. 揀時間訓教
聽完佢講哂書..放休息同比時間做功課個陣..訓左陣
ce'.. 好正''..
謙話成堂唔講野..最後爆左
成班玩野唱歌. {只因愛}
c班聽到=]''..xd
放學..peg陪我去玩file'..
番番school..
欣又喊啦- -''... 米喊啦-口-'
幫社做野..
之後玩'.. 玩到癲哂..哈哈.好正
趙ka lok 張我把膠剪 放埋落信社locker-口-'
then話開個locker.. 拎番比我
點知- -''開左好耐..都....米開到.. 唔理膠剪了=]
回家.. 聽日sin拎番-3-
回家w!th 彤彤' 毛毛' 粟米
sin 送彤'.. 之後 同粟米 送毛毛去到屋企樓下..
then 回家''..
the end''...
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-24 11:35 PM |
|
23. 04. 2008 *....
驟雨
♥2A' 好野!.. =]
琴晚好早訓.. 今朝都係唔想起身-3-''
番學'.. 見到高佬同佢老婆番學-v-'..
中文'..作文- -'.. 討厭..
小強個句.. 足不出戶,. 能知天下事..
係咁比我地抄-v-''.. xd
recess'.. 我又扮知..xd'.. 不過最後都知=]
中史'.. 第2堂開始眼訓= =
recess'.. - -' -口-??'.. = =
math'.. 做數.. 我呢堂都唔知叫左幾多次 『何建廷』xd'..
lunch'.. 原本係' 我'ha' peg' 車' 杜.. but= =
peg心情唔好..冇去.. (我約peg食lunch約到灰哂- -)
杜'.. 魷魚出現''.. 唔知做咩.. 魷魚同杜 消失
我同ha 行下食下.. 等到車- -'
之後文黎左.. 我同車為免遇到尷尬場面.. 兩個閃..
放下ha同文n文fd''..
oh- -''no.. 點解次次同車一齊就撞到曾主愛- -''..
eng'.. .... ....
週會'.. 睇f.4 drama'' 費格{信}超好人..
4e 同4a 最好睇.. 投又4e =]
放學'.. 西瓜波比賽''.. 我地拎左亞'
大佬球技係至醒
高佬守龍無得頂
LAMLAM謙謙範範精
2A踢波的確勁
作者.. FM.. 一場波GE時間 ''..
睇波個陣..係咁同信玩..哈哈' 笑死左
禎好樣衰..哈哈''.. 成隻鞋飛左出去..
完場'.. 同信N何主謙回家'..
買ICE-CREAM'=]
何主謙搭車'..
得番我同信.. '
行到太和橋SIN 88''..
今晚餐飯好唔踞!!
------------------------------
[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-23 11:54 PM |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|