27. 04. 2008    *....                            
晴天
作悶 x﹏x (補打)

今朝. 好早起來sms'..
這個決定是因為
我實在太累了
zZZ

呀媽CALL我去{臭'}呀妹番屋企
係咁CUT佢線同埋教埋任何電話都唔接''....

結果.. 比佢小'..
話 : 你
以後唔洗只意我比$你洗!
超- -'..
唔好比- -'..   你係唔比我用個筆$.. 我E+就用.. !
最好番學都唔好比$我食LUNCH
唔食!..
連今日GE LUNCH都唔煮埋我!..
我有手有腳.. !
自己黎!!..

病到好攰...X﹏X
成個人又攰又唔想郁
又D
想嘔同埋食唔落野GE感覺!


11點幾12點SIN 沖涼=]
好正..沖左好耐..KAKA

SMS..''
訓教.. 
O
H MY MOTHER!.
肚痛- -'.. 痛到死死下..
肚痛想嘔..
-口-'


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-29 12:42 AM 



26. 04. 2008    *....                            
晴天
補打'...愉快

同呀哥去睇戲=]
六樓后座2 '  MK. GH


呀哥難得地準時''
今日我好烏龍呀!><
排錯隊.. 記錯左係大埔墟之後SIN到太和
好在呀哥係道- -'..

第2次去MK.GH
好在記得
爆谷食*V*
開場'..  一開始.. 唔係幾好睇..有D9唔搭8FEEL
不過部戲又
笑得喊得仲有D 激烈場面
-v-'
行街..''
一個字'.
'!!
嘩'.. 估唔到係MK都比我撞到3育女'


5點幾T.P'
哥係大埔墟就落左車
我係太和落..
同彬彬SMS'.
原來
彬彬'小楠'林輝'MOMO''KEN太M
0 0'
彬彬要我黎太M'..  {
知你掛住我.
.^^XD)
去左坐
-口-'..  佢地好低能呀..哈哈


回家'..
---------------------------------
去MK.GH諗起
去MK.GH
諗起
第一次
係條街道.. 諗起好多野..
想去買個盒

可惜唔夠$'

今日.. 
無論係
係MK'
亦或係
屋企SMS' ..
都諗起好多野...
---------------------------------

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-27 04:54 PM 



25. 04. 2008    *....                            
驟雨
愛社好野=]!!愉快

今日番半日=]'
好討厭D人係我就黎要起身個黎搵我'..( CONTAIN 電話!!)

ENG'.. 0口0  LISTENING QUIZ.. - -
        投降''|||
小息''..W!TH 魚.
MUSIC.. MISS羅不在'..
     方SIR 代-口-'.. 總覺得笑裡藏刀 - -+
  冇野做..  汁File =]''  汁完好滿足

小息''..  陪fm'飲水- -
中文.. -口-'.. 一開始好留心''
    之後想訓- -'.. 釣左2'3min魚.. 繼續留心
       作
投訴信'..

小息(半日..冇lunch t!me)
     唔記得-口-'

ce'.. 唱歌again'..  冇小強唔好玩..
pe'.   打badminton'..
放學.. 回家食飯'.. 沖涼' 換3'.. 出門口'

同 毛毛'粟米一齊番學校'..
要紮頭髮囉'.. 又唔比著短褲囉'..咩事'唉
恩e 唔番啦... t^t 因為佢又短褲又冇紮又冇學生証..
比幾廿個miss話.. 唔踞唔番= ='..
唔只佢一個
好在我只係冇紮頭髮.. 我'毛'粟都唔理..唔紮- -v
一開始因為唔得呢樣唔得個樣搞到冇哂mood'.
開始投入'..
6點半去食飯'
毛毛;粟米;彤彤;欣
又仆樓梯啦= =  服左佢..3次
之後番到學校
到彤彤仆..xd
皮皮交帶我地要扮小6 入學校門口=]'' xd
我地5個係道玩野..xd
我地高估左d小6-口-'

開始lu'.. 好多野冇得睇-3-'.
到我地入啦t^t'.. 好淆..
30min個道..我地好正- -
唱山歌'... 屎彤好正呀><''
又要睇WOW個個得獎 movie'..
好悶呀~'..
點票完畢=]''
冠軍'.. 愛社!!!!!!!!!!!!!
ESR!.. 好野=]
皮皮講得岩.. 如果跳舞真係教唔哂''...


放左'..係咁影相''
同毛毛去
好好食糖水水水水...
-口-' 毛毛媽咪真係好得人驚呀...
回家=]' 傾電話W!TH哥'..

聽日同哥 睇戲><'
六樓后座!.. MK' GH..
哈..真係成個月冇番過教會啦
下個月要番啦!!=]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-26 12:37 AM 



24. 04. 2008    *....                            
清涼
2008-04-24

今朝..0 0' 差遲- -
7點半sin彈起身-口-'..
好在兩粒字搞掂哂,, 出門口=]

米粉冇番.. 頂- -
揀冇堂個日唔番..

lunch',, w!th 蚊'魚'嬲;誼'fm
廣記'.. 
peg搵我食..(哼'  經過個兩次- -' 以後米預我-3-)

math'..  揀時間訓教
聽完佢講哂書..放休息同比時間做功課個陣..訓左陣

ce'.. 好正''..
謙話成堂唔講野..最後爆左
成班玩野唱歌. {只因愛}
c班聽到=]''..xd

放學..peg陪我去玩file'..
番番school..
欣又喊啦- -''... 米喊啦-口-'
幫社做野..
之後玩'.. 玩到癲哂..哈哈.好正
趙ka lok 張我把膠剪 放埋落信社locker-口-'
then話開個locker.. 拎番比我
點知- -''開左好耐..都....米開到.. 唔理膠剪了=]
回家.. 聽日sin拎番-3-
回家w!th 彤彤' 毛毛' 粟米
sin 送彤'.. 之後 同粟米 送毛毛去到屋企樓下..
then 回家''..

the end''...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-24 11:35 PM 



23. 04. 2008    *....                            
驟雨
2A' 好野!.. =]

琴晚好早訓.. 今朝都係唔想起身-3-''

番學'.. 見到高佬同佢老婆番學-v-'.. 

中文'..作文- -'.. 討厭..
       小強個句..  足不出戶,. 能知天下事..
 係咁比我地抄-v-''.. xd

recess'.. 我又扮知..xd'.. 不過最後都知=]

中史'.. 第2堂開始眼訓= =

recess'.. - -' -口-??'.. = =

math'..    做數.. 我呢堂都唔知叫左幾多次 『何建廷』xd'..

lunch'.. 原本係' 我'ha' peg' 車' 杜.. but= =
        peg心情唔好..冇去.. (我約peg食lunch約到灰哂- -)
        杜'.. 魷魚出現''.. 唔知做咩.. 魷魚同杜 消失
        我同ha 行下食下.. 等到車- -'
        之後文黎左.. 我同車為免遇到尷尬場面.. 兩個閃..
        放下ha同文n文fd''..
        oh- -''no.. 點解次次同車一齊就撞到曾主愛- -''.. 
        
eng'..  .... ....

週會'..  睇f.4 drama'' 費格{信}超好人..
         4e 同4a 最好睇.. 投又4e =]

放學'..   西瓜波比賽''.. 我地拎左亞'
     大佬球技係至醒
     高佬守龍無得頂
     LAMLAM謙謙範範精
     2A踢波的確勁
作者.. FM..   一場波GE時間 ''..

睇波個陣..係咁同信玩..哈哈' 笑死左
   禎好樣衰..哈哈''..  成隻鞋飛左出去..

完場'.. 同信N何主謙回家'..
 買ICE-CREAM'=]
     何主謙搭車'..
得番我同信.. '
          行到太和橋SIN 88''..

今晚餐飯好唔踞!!
------------------------------

 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-23 11:54 PM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客