|
31. 03. 2008 *....
陰天
♥第二場'' ILC v.s 鄧顯 (打破宿命)
今朝',,早餐w!th LeuNg彤
m記=];;
我又遲到啦,,遲到王xd
11點sin坐火車去上水''
好開心><'..見到renee呀!!
仲有6紫琳..
開波''..
緊張0﹏0'..
一開波兩犯!!...
比呀sir換左我出黎-3-'''
之後落番場..
呵呵!!... 好好玩''..
哈哈''..
又一球激死..早知射3分..
唔傳比LeuNg彤
第一節打和
第二節落後
第三節'開始反擊
第4節' 領SIN;''
最後1分幾鐘'...超緊張><''
結果.. 19: 23 勝
2007-2008ILC 女C 打破宿命
贏左鄧顯'' OH YES..XD
好開心''..
LUNCH''..
去飲茶!..
W!TH; Leung sir'..肥丹' Jacky'君姐'魚'LeuNg彤'蓉'如'
飲得好開心..XD
回家''....
THE END =]
----------------
今日真係超開心'
1.首名出線
2.打破宿命
3.明天自由了'..(番哂大6)
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-31 05:37 PM |
|
30. 03. 2008 *....
晴天
♥遲到王 -p''
今朝''秘密練波''xd
w!th 車'..
車打黎morning call 早左15mins
結果=]
我都係要遲到''..
遲到15mins''..
係三育打''..
練3分''..唔錯''呵呵
Ken'踢波見到我同車-3-'
好口渴><'
終於有野飲-3-''..
好快ko左佢''.哈哈
番屋企'..沖涼..食飯'
因為媽話下午要照顧妹妹
所以冇番教會''..
SORRY'蚊..
原本話陪佢借書-3-''
見好攰''.. 所以放你飛機
訓教zZZ
一訓就訓到5點幾6點''..-口-''
結果=]
都係唔洗睇呀妹- -''..
SK!P''..
-----
聽日''.. 女CCCCCCCC
加油油油油油油!!
要創造奇蹟呀!!!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-30 12:31 AM |
|
28. 03. 2008 *....
陰天
♥{ 我的最愛 }
今朝'
PEG黎左SIN起身願起身-v-'
搞左好耐'' (其實算快xd)
著到好似隻公仔- -''..
落樓jion埋車就齊齊氏乘火車到S.T
去UA'.. 同車都講左NEWAY- -''
睇{ 我的最愛 }
t^t發現冇帶眼鏡
好在睇到- -
d飛平左''..因為裝修緊''
話會好嘈''.. 其實都唔係呀''..
爆谷呀!!
開場啦><''
好開心呀''終於有得睇啦
鄧麗欣把聲- -''
十分.愛係咁' 獨家試愛係咁
呢部都係咁- -''..
王祖藍超好笑''哈哈
中2鄧麗欣個句
我就好似電腦ge我的最愛咁'. 鐘意就click' 唔鐘意就delete
唐寧喊個道同方力申the end個道睇到我喊''
車唔係好男人'.. 冇紙巾的 -3-'
milk個道'..後備情人'!..
完全明白-v-'
睇完戲見到一對老夫老妻都係道睇
見到佢兩個''.. 有d好幸福ge感覺^^
超想去toilet''
見到條女'. 好有占feel 0 0'
3個都有感''
去文化博物館=]
扮文化人-v-'..
件3真係扮明拎黎裝假9- -''
我真係超有童真''..
入左個魚缸玩''xd
去食日本野'..
早知食鰻魚飯-x-'
番T.P''
黎左我屋睇戲AGAIN'..
愛上尸新娘 n 1303'..
睇到一半''..
佢地要閃lu''.
----------
睇完 {我的最愛}
有d地方都幾似我(曾經')
後備情人?!'..
講真.. 可能連後備情人都不如xd
算了''
當後備情人也不錯'.=]
至少唔會發掘到情人ge缺點'
唐寧講得岩'..
女人講 '唔想' 姐係 '想'
'唔好' '好'
'討厭' '中2'
女人真係中2講大話!..
----------
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-28 11:31 PM |
|
27. 03. 2008 *....
晴天
♥讓時間悄悄的飛逝
早上練波''..
唔想起身呀><'
笑死我啦''..
足球隊GE人黎扮籃球隊GE人''
佢著到真係超似踢波!!
見到佢打波都覺得好笑''
睇片' 睇番我'LeuNg彤'魚ge傑作''
哈哈'.. 鄧顯對救恩個場
一播出黎就有呀魚把聲''
仲有我d笑聲''xd..
睇到眼訓- -zZZ
歸家'. 沖涼'. 食飯'.
換3'. 出門口'
SORRY ><'.. 我遲到
下次唔會嫁啦''. -U-'
M記'. 楠教中史''...
惡補- -'
軒同匡係M記出面0 0''..
出左去應酬左陣''XD
入番去'..繼續-v-'
唔記得幾點閃人'
回家'.. 又傻左><"
Laic.你真係好on居呀!!
繼續溫中史=]'
加油><'
---------
今日'.. 唔該哂小楠楠楠楠!!!!''..
快d到聽日啦><'' 我的最愛!!!!!!!!
---------
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-03-27 11:30 PM |
|
27. 03. 2008 *....
晴天
♥[ 此日誌受密碼保護 ]
2008-03-27 06:48 PM |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|