22. 04. 2008    *....                            
酷熱
永遠都唔會忘記你!!' ReNEE'..愉快

你永遠都是我的好朋友=]
Renee --- HO CheUk 2 !!!
永遠唔會忘記你!!
雖然大家見得少'
大家對對方ge野 唔係好了解 ,不論係喜好 定係經歷..
但係我地都係 GD FD!...
呵呵!!
(好似好老套咁TIM-3-)

今日特別攰-3-'
RECESS1' 訓左係道..
           死何廷' 嚇醒我!..
     呀女個黎搵我.. 一摸我塊面就知道係佢=]
                    衰呀哥..  真係講左..

LUNCH'.. W!TH蚊'魚'嬲'誼'豬'FM
  豆大..


ENG'.. 嘩.. 頂唔順- -''..
                    睇POWERPIONT個陣..訓左= =
      好在唔係咩重要野..


放學'.. 好忙-v-'..
     搵so芬. 去搵皮皮.. 講小6迎新d野..
換3'   練jazz!..

           
回家'..

---------------------
想嫁!.. 想拍拖... 想有人錫.. t^t

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-22 09:35 PM 



21. 04. 2008    *....                            
酷熱
都是我的錯'. 請你原諒我鬱悶

呢4個月入面..                                     我所做GE一切..
要向你講聲對吾住'                  我做錯左..
                                     唔應該利用你對我GE 好...
            日後會檢點D...                        什至唔再搵佢        
   對吾住'.            我諗清楚..      
                                      唔應該用開心建築係別人傷心道..                                                                         
         ANYWAY'..       檢點'..

今日DAY 1 ^0^''..

MATH'.. -口-' 冇聽書T^T'..
          不過做哂佢要我地做GE 野..=]

RECESS'' 落去..

MUSIC'.. 好快咁.... 過左..

RECESS''.. 做左咩黎??

IS'..  聽書=]

LUNCH'.. 嘩'.. 咁快就到LUNCH= =
 番學校個陣..
             見到
PANDANAM !!
        好鬼掛住你地...  哈哈..
PANDA
生日大快樂!!!


ENG'..   -口-'.. 寧願佢教書.. = =

中文'. 聽書=]''.. 

放學''..    睇班際西瓜波比賽 
       THX
''.. 食雪糕=]
  抵我咁錫你..哈哈
         2B W!IN'..
     -口-'
      2A 羸左 FORM 3 { 我地班真係好野!! }
            兩班FORM3打個陣..
 有人傷左呀...         劉KAI子要
入E院..
                  同哥 去左DT RM 陪PEG''.
     介紹哥比PEG識..    PEG讚佢好人=]
同哥偷拍呀魚- -+
        

    有呢個哥''  真係POWER OF HIM 啦..
 之後同PEG去好好食糖水><'
           THX
PEG
請.. 呵呵
                 好耐冇食.. 上次係平安夜!!
        終於食到糯米{池} ..


入面D芒果好酸呀 >﹏<'

                回家''.. THE END!...

------------------------------------------------------

呀哥家姐都請我食野..
好幸福呀 *v*'' +v+

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-21 11:02 PM 



21. 04. 2008    *....                            
晴天
2008-04-21

我的天空下雨了
為什麼要扮作晴天

終於發現,, 自己在自欺欺人
討厭..
原來       沒有喜歡的人..
感覺不太好,,      好像缺忽了些東西

天空下雨的原凶
原來是某君..        怎麼會是他?
討厭...
        他的東西..   周遭都是 xd
    
心很亂.. 打的東西也很亂

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-21 12:47 AM 



20. 04. 2008    *....                            
晴天
對號入座..哈哈

今日訓到12點幾-3-
等媽回家'..
食飯=]


雖然訓左好耐..
但係下午都好攰..
係床碌黎碌去..
之後出左廳睇周星馳
溫書=]

THE END =]

哈哈;;.. 句野好好玩
有兩個衰係我手上..
知道左兩對人的秘密..
哈哈.. 一個自爆.. 一個爆人地..
哈哈哈哈哈


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-21 12:04 AM 



19. 04. 2008    *....                            
暴雨
{ 補打}* 3號風球 及 黑色暴雨

今日'..
要回校戲劇工作坊
起身'.以為自己就遲到..
點知鬧鐘都未響過... 仲有成粒中-3-


-口-'..原來番學校玩遊戲
玩左成2粒中''..- -


放LU'..
小生同呀哥都冇帶姐..
我諗住行個陣.
小生黎個
順風姐''
姐到佢鄉中個條馬路..
轉姐呀哥..
死人呀哥'-3-..成日都姐唔到我
XD..不過好好玩'..
佢係咁護住自己個頭呀!..


去7仔搵番車'..
佢!!'..
算..我大人有大量XD
下次唔可以再係咁'..
有D責任心''..

THX PEG=]
慢慢行去大眾'..
車過左黎搵我'.
見到佢個陣..想扮嬲佢..
- -'...扮唔到..見到佢就想笑'
peg都黎埋/
lu'.. eng comprehension..


去同媽,妹飲茶 (仲有鄭妮e' 塋' 霖)
飲完茶.. 行街
番學鞋' 兩件3' 一條褲
任務完成.. 回家!=]


冇野做..係道玩3'
B college 校服xd
DSC06382DSC06383DSC06376

kaka'.. 下次搞埋pe3..xd

the end'

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-20 10:51 PM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客