|
14. 04. 2008 *....
晴天
♥T0n!ght I FEEl cl0sE f0R YOU!.
今早'.... 起身番學-v-
同小彤有緣'..冇約都一齊番學
今日係第一日同誼坐(正式上堂*v*)
全日都好乖上堂=]
中史'..合格.. 呵呵!
LUNCH'.. 陪PEGGY
佢好唔開心呀!!..
陪左佢=]
只要PEGGY開心就得啦=]
放學'..
練波..
練完波''.. 搵車'..
傾左陣計'..
從今起'..冇人照顧佢起居飲食GE時候'...由我黎做住SIN..哈哈XD
嘩!.. 嚇死我同車呀><
係太和諗住搭LIFT上去
去左一個好恐怖GE地方''..
我地兩個GE反映好正!!''..
去左M記!..
7點幾走''..
THE END!'..
----------------------------------------------------------------------
如果'.. 感覺是正確的''..
我第二次輸給那人了 =]'.. 輸得心服口服!
呢排'.. 我都有同樣感受
只係想要朋友'... 愛情行開!..
有樣野要提早講!
男人千萬唔好得罪女人!
XD
-----------------------------------------------------------------------
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-14 11:57 PM |
|
13. 04. 2008 *....
清涼
♥不要不要'!.}
今朝訓到1點-v-'..
peg 2點幾3點黎左'..
the end =]
--------------------------
是誰後備 JUNO
門都關起 自閉式天天想你
躲於經已荒廢的屋企
盆栽枯死 就缺氧急促喘氣
夜半三更都要想你
* 求別再講相識多久 已當我老友
我看見某某 已跟你十指緊扣
難受 未放手 寄望誰打救
無奈密友 只得一對手(紅顏密友 有一天會走)
別再講相識多久 友愛已足夠
告訴我某某 已使你極之傷透
然後 我在你左右全職當密友
陪著你 但無端 有內疚
如好心地 就勸我早點爭氣
不必將我跟某個相比
甚麼很悲 道理找他安撫你 (我呢"?)
但你偏偏找我出氣 (可惜連出氣也沒我份 )
Repeat * *
陪著你 但無端 有內疚
------------
難過亦過 難道我
嫌損失未夠多
早放手可減輕痛楚
你挑選了誰跟你一起玩
你太重要使我淚亦落得多
可掛念從前渡過最寒冬季
必須淡!' 必須連好感不可有!
希望一切只是幻覺
逃避你'.. 可算最好方法!..
開始視你重要'.. 你卻開始視我可有可無
一字一眼淚'..
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-13 08:42 PM |
|
11. 04. 2008 *....
晴天
♥打敗仗 !..
一早係房聽到媽說''..
爹的爸去世了'..
因他的過世
媽4:點幾'.5點就決定要回鄉 w!th 妹
又一個我認識..算是親人去世
珍惜身邊人!'. 珍惜生命
生命..話走就走!.. 恐怖
無論命賤抑或貴, 總會流逝
媽和妹回鄉 '.. 又無皇管了
可是... 有太監在- -'.. e媽'.
今日派卷'.. 成績當然不好'
中文激死我- -'.. 做錯文章冇左好多分..
主科全部唔合格=] 下次努力
希望中史唔會令我失望
ha同蚊開始追緊上黎嫁啦..一齊加油!
調左位..同誼坐*v*'..
放學'.. 太和體育館'.. 睇波
粉救v.s恩主教 心誠v.s鄉中
w!th'. 魚'哥'小生'家樂仔'小彤'君姐'楊芷欣'杜芷晴'
哥'小生'家樂仔'睇完粉救就閃左'.
睇粉救點炒人d分'..
真係勁野- -'..
心誠v.s鄉中'(d人全部細細粒).
好愛心誠8號仔!.. 好得意'.又可愛'.. 細細粒'. 主力0 0!.. 朱穎菁2世!
好愛鄉中7號仔(冇記錯)!叫毛仔.. 雖然係男仔頭,, 但係男仔得好得意><' 細細粒
唔踞心誠14號- - !.. o哂囉.. 真係身形玩哂,, 射得超慢..
鄉中個教練火到乜咁- -'..
有個呀伯係上面做d好樣衰'n有d淫ge動作- -'
笑死我地幾個''...
心誠贏!.
下2' 5點' 龍琛路體育館' vs 心誠!
加油
---------------
今日唔該哂小彤!'.
聽朝打波=]'..
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-12 12:04 AM |
|
10. 04. 2008 *....
晴天
♥中史'
今朝'..唔識醒呀!.
約左小彤(Leung彤)630'橋等'..
624sin起身-口-'..
不過好快搞掂出門口'; ..
去m記'.. 快餓死-3-
一邊同中史作戰'.一邊用餐=]'.. satisfied!
真的上到中史的戰場了!
嘩!. 份卷'..唔溫都唔會唔合格(無腦的人除外=])
不過我千萬不要不合格'.. 若果不合格'.. 我比無腦的人更無腦t^t
因為我真係背哂d野- -'.
點知沒有用地!'..
比梁嘉儀嚇到我諗唔到野- -
考考下'..做到d要諗ge lonGQ!
佢行埋黎同我講.. 呀詩' 條頸唔知咩咩咩'..對日後會唔知咩咩咩'..佳番好D'
講完之後'...我的思路給她接停了'..- -'
諗左好耐' SIN 醒起自己諗緊咩
不過'..她的阻礙NEVER MIND 呵呵!
BZ'..我有時間做哂成份卷AND HAD TIME TO CHECK THE HALF OF ANSWER PAPER!'
(唔知文法有冇錯^^)
TIMEUP!'..
同魚'蚊'馬嬲'誼游左去 夢想個面
之後- -'.同魚 游番番SCHOOL".
BZ'. 睇番VS 鄧顯場波
PLY LAB!..
比條呀某嚇到大叫- -
係門口企住''..成隻咩咁- -'.. 嚇死
12點幾'...完!.
我做左樣未做過GE事=]' 好開心. 終於有機一試!!
W!TH 魚'. 吉野家!'..
慢慢食-_-'..我有的..是時間''=]
見到小楠同小輝'.XD(純粹玩下野- -'.. NAM AND 林輝)
同魚一邊HEA'一邊傾得盡慶'.
臭魷魚!!!''
等埋小彤'. 一齊回校欣賞{ 爭馬 }DRAMA'.哈哈
冇文化'..唔知UP乜'..XD'
要識ROMEO AND JULIET!
練波!'..唔該呀魚=]
哈哈'.今日好好玩呀!!
大場同男C分'.. 半場!
又同男C鬥波!''.. 我'魚'小彤'蓉'杜芷晴'
可能係佢地鬆左'..我們打得幾好
我要練走籃!'.. 係咁失- -'. 入左一球男女C都為我以{歡呼}的波..~45度'穿針'哈哈
D男C係咁傷!'..小心D呀!!''..
多謝專專教導=]'.. 我會試下右手嫁啦!..
回家時見到潘慶彥 =]'.
番到屋企'...
慈母手中線=]''.. 縫得唔錯.-v-'
the end!
----------------
la!c 之初'..就是這樣!!..
這才是真的我!.. ><''
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-11 12:24 AM |
|
09. 04. 2008 *....
晴天
♥PTH' ENG
冇言'..XD
因為係補打'
一考完就回家 與中史作戰
差D張全部背哂- -'..
XD..
算啦''..
THE END!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-04-11 12:27 AM |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|