|
31. 05. 2008 *....
晴天
♥Concert*
早上..
momo陪我係m記溫書=]
好多好搞笑ge野發生..
笑死..
晏就團契
唔跑得唔得- -'....
b'bb'bbb搞到頭都痛埋..
回家'..
食左d野..出門口..
太和火車站台找蚊'豬
-口-'.. 要打破沉默呀><大家!!
一離開左火車..
係咁落錯車..哈哈
到了..
開始聽.. 有兩件樂器好特別..!
半場走人... 因為.
如果e+唔走..會好夜sin番到T.P
忙足一天
the end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-06-02 01:40 AM |
|
30. 05. 2008 *....
晴天
♥補' 中2家長晚會'.
放學'....
PEOPLE 交電話$$
文娛中心買飛..
THX 信 陪..=]
回家.. 沖涼..食飯...換校服..
到校..
上Hall.. 媽隨後到..
比Kn電我..xd電死我啦 
( momo係米好羨慕呢.. kn電我..xd)
Johnny.. 好正'..哈哈.. 又係道電我..xd'.. 佢d lam利..真係..
哈哈..
打比哥玩野- -+'..
小生比人..x
專專同鱷魚都要招待
鱷魚好搞笑...
係咁望住佢引佢笑..哈哈
佢有偷笑嫁...xd
同媽媽去左食糖水水水..
原來零食天地個個人媽媽識的@@
the end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-06-02 01:34 AM |
|
29. 05. 2008 *....
晴天
♥補打'..
彥'...生日快樂=]
放學打波.. 好難得嫁..哈哈
w!th 林輝'ha'車'上欣姐'3育女1'3育男2' 家峻
好玩!!..
THE END.. 哈哈
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-06-02 01:26 AM |
|
29. 05. 2008 *....
時晴時雨
♥不爽!
off啦你!!
唔該你講我之前
你照下鏡sin啦
如果你比我好ge..
你點講我都耐你唔何..
但係..
唔覺你好過我囉!
扮q哂野
食呀!
食多D.. 等住係報紙見到你呀!
超!
討厭的傢伙
不設平反..
因為個個係你.\/.!
收皮啦你!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-29 09:59 PM |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|