|
06. 05. 2008 *....
清涼
♥大佬生日=]
今朝'.. 訓晏=]
7點40起身'..
早會'.. 好玩- -+
2A合唱團 '..
MUSIC'..
考試..
12分..><
不過OK嫁啦.. 好多烏龍野..XD
LUNCH'.. 同HA'欣
放學'..JAZZ
送誼回家'..
係佢樓下大談太湖D樓 *V*
知道好多野..XD
THE END
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-06 11:54 PM |
|
05. 05. 2008 *....
驟雨
♥2A coOK!Es
今朝番學'...
撞到欣同誼'..
早會'..個video好正呀
笑死... 原來係講SinG!NgC0n'...0 0''
HA!' PEGGY!' ARE YOU ALREADY??!!''
同小強係咁玩野..XD
搵齊9塊 搞番個COOKIES
SK!P'哂上堂-3-
LUNCH'..W!TH PEGGY'
終於唔放我飛機..
再放..唔洗我再搵你-3-
SK!P'.上堂
放學'..陪HA去BIO LAB
THX雪糕.. =]
番學校.去左D.T RM HEA
5點半上MUSIC.RM 練 BAND'..
回家..W!TH 誼,,
陪埋佢番'..入埋太湖- -+'..XD
我好似變態婆咁..送佢番到樓下- -
奇怪的...12 -->15'.. 13 N 14...冇- -
不過已經知原因- -v
係太湖花園門口見到謙回家..
原來佢搬了'..
the end
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-05 11:48 PM |
|
04. 05. 2008 *....
晴天
♥平凡的一天*
今朝..
訓到9點幾..比sms嘈醒 -u-
再訓過..一訓就訓到1點幾=v=
食飯..
同 {我們這一家} 電影版..
好睇呀*v*
開{功}''... 一d都唔想做- -
msn..''..
晚上'.. 覺得d野冇咩味- -
可能平時食d野太重味....
有糖水食'.. 冇紫米露><
西米撈算= =
睇電視'..
繼續做功課..
搞掂哂'.. 聽日問哥拎番張野..
明天要番學lu'..
the end'..
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-04 11:45 PM |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 46 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|