07. 05. 2008    *....                            
清涼
5月7呀!!.. ><滿足

今朝同小彤番學'..
SOR呀'..又遲到..

呀哥又遲到
好心你早D訓啦- -'

中史同GED調左一堂'

中文'中史'.. 攰到死死下..
係咁釣魚


RECESS1'.. 訓教..

MATH'..做數'..
PTH'.. 做功課

RECESS2'.. 好似唔知去左邊

GED'.. UM..
中史'.. 尊心到乜咁..  呢幾科講GE野都好中2=]


LUNCH'. w!TH HA'車
原有PEG

PEG因要回家吃AND冇$..SO'冇一齊食
欣.中途唔知咩事..行行下講低句野閃左
我地3個食大元SUSHI
車介辣'.. - -+
HA由
好眼訓比我搞到醒哂'
3條人'..超好玩..
食完飯'..
車同我地傾到行錯路..跟左我地'..傻仔'..
HA打左車一下'.. 原來有呀SIR係道0 0''
結果..冇事- -'

IS ..' MISS LEUNG 鬧我地 *﹏*
英文'.. 聽書'.. 傾PROJECT 傾DRAMA

放學
同個幾個黎交流GE傾左幾句..

練波'.. 有3個加入女籃.. 包括係' ,,
今日練波'  輕鬆地...玩 - -
魚實比我吹漲 AND佢一定
超想打我XD


回家'..
W!TH 郭依'..

THE END'..
------------------------------------------
期待 ... 星期6'     10/5'' 
我好想見呀!...          仲有佢地!!..
------------------------------------------
------------------------------------------
不要再說我愛你!!
------------------------------------------

------------------------------------------
仲有5個星期'..    EXAM!..
加油
------------------------------------------

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-07 11:50 PM 



06. 05. 2008    *....                            
清涼
大佬生日=]

今朝'.. 訓晏=]
7點40起身'..

早會'.. 好玩- -+
2A合唱團 '..


MUSIC'..
考試..
12分..><
不過OK嫁啦.. 好多烏龍野..XD

LUNCH'.. 同HA'欣

放學'..JAZZ

送誼回家'..
係佢樓下大談太湖D樓 *V*
知道好多野..XD


THE END

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-06 11:54 PM 



05. 05. 2008    *....                            
驟雨
2A coOK!Es

今朝番學'...
撞到
'..

早會'..個video好正呀
笑死... 原來係講
SinG!NgC0n'...0 0''
HA!' PEGGY!' ARE YOU ALREADY??!!''
同小強係咁玩野..XD
搵齊
9塊 搞番個COOKIES

SK!P'哂上堂-3-

LUNCH'..W!TH PEGGY'
終於唔放我飛機..
再放..唔洗我再搵你-3-

SK!P'.上堂

放學'..陪HA去BIO LAB
THX雪糕.. =]

番學校.去左D.T RM HEA
5點半上MUSIC.RM BAND'..

回家..W!TH 誼,,
陪埋佢番'..入埋太湖- -+'..XD
我好似
變態婆咁..送佢番到樓下- -
奇怪的...
12 -->15'.. 13 N 14...冇- -
不過已經知原因- -v
係太湖花園門口見到謙回家..
原來佢搬了'..

the end

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-05 11:48 PM 



04. 05. 2008    *....                            
晴天
平凡的一天*

今朝..
訓到9點幾..比sms嘈醒 -u-
再訓過..一訓就訓到1點幾=v=

食飯..
{我們這一家} 電影版..
好睇呀*v*


開{功}''... 一d都唔想做- -
msn..''..

晚上'.. 覺得d野冇咩味- -
可能平時食d野太重味....


有糖水食'.. 冇紫米露><
西米撈算= =
睇電視'..

繼續做功課..
搞掂哂'.. 聽日問哥拎番張野..
明天要番學lu'..

the end'..

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-04 11:45 PM 



03. 05. 2008    *....                            
晴天
重返太和堂=]

今日終於番番崇拜!

THE END = =

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-05-04 12:44 AM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客