|
07. 07. 2008 *....
驟雨
♥臉具*
引用 { 酒心 }
當一顆巧克力放在跟前,
你無法憑肉眼判斷它是否酒心朱古力.
人也一樣,
即使她對你笑,
你又怎能確定她心中不是在盤算著千百個傷害自己的陰謀?
人是會戴著面具做人的
他/她 不會把自己最真的一面表現出來
不論那個是你認識兩年的人 或者 認識兩天的人
你都沒辦法把他看真
有時候, 騙得你最真那個就是你以為對你最真那個
有些人會隨著相識的時間和程度去慢慢放下自己的臉具
有些人會隨著性別去選擇放不放下它
有些人卻會因保著自己的形象自然的把臉具愈戴愈多
或許, 對你最假的, 就是最真的
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-07 08:56 PM |
|
06. 07. 2008 *....
雨天
♥開錄了=]
今日係{酒心}開錄大日子..
錄左第一章ge一半同第五章一半
人手問題=]
今日得 希琳' 呀鋒' 可澄' 呀琪' 同一個多姿多采ge人係道=]
xd
momo10點幾黎左
好在有mo- -'
如果唔係等餓死- -+'..(講緊你..xd)
同呀發msn
好正... 超好玩..xd
記得搵我打波啦..xd
發哥誤以為momo係我家姐*v*
1點幾2點... 車'peg 開始到
開錄..
成績不錯=]
6點幾..佢地閃
我又要開工!..
駁番哂d聲!!..
搞掂左^^
the end
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-07 02:00 AM |
|
05. 07. 2008 *....
晴天
♥2008-07-05
今天
一D都唔充實- -
訓左.. 成日- -
THE END XD
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-06 02:07 AM |
|
04. 07. 2008 *....
酷熱
♥CleanUp
今朝... 無番學@@
下午食完飯..
睇左陣18禁不禁, 重煲
就開始CLEANUP間房..
晚飯前搞掂番D野=]
間房有新GE感覺..
有D空XD(某角度睇落)
好想快D打邊爐*v*
冇人去就可能同momo兩個人.. xD
酒心(暫名)就開錄
加油=]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-05 03:01 AM |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 46 | »
|
| «‹ March 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|