|
18. 07. 2008 *....
晴天
♥喪禮
去完camp'
番到屋企.. 訓落床
即刻- -zZ 訓著..
可能係唔慣出左CAMP .
一起身打係咁打比杜0 0'.(竟然係打比佢- -'..自己都覺得奇怪)
食左小小野..
同呀婆去呀麻喪禮
一次去..見到D紙紮公仔有D驚..- -
原來老豆送比我GE野係NDS@@
有個表組好令*v*'
林+欣feel
回家'..
--------------
講番個camp'..
呢個camp識左4個人'
Donald'ManHo'杜'倩彤
仲係咁鬧緋聞
鬧得最勁的緋聞男友是Donald xd"
覆MOmo'
不負責任 活潑開朗 天真爛漫 成熟穩重 溫柔細心
仲有個D'
係溫柔細心
=]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-23 08:07 PM |
|
16. 07. 2008 *....
晴天
♥認識了新朋友XD
早上
打波' 8號
W!TH HA'魚'小彤'車'MING'將軍(新朋友)
遲到XD
7個人去打波 冇人帶波- -
不過都有波打.
射KEY @@ 嘩..
係咁入XD 好順咁上到牛角位
可惜就係個道等左-3-
3BY3' 好多神話
食飯
除左車冇去食..
大元上的日本野..
食完'
佢地去練波
落雨-3-
MING送我同HA到我家''
換完3沖完涼..
出門口
去M記HEA'
見到林輝@@
MING同魚同將軍黎齊後去左大元
玩千秋*v* xd
7點幾'
名苑.. 打邊爐><
好正
玩到癲哂(特別係ha)
比ha咬到手指t^t
抽獎 冇我地份-3-
車
食完'..
諗住齊齊昐貼紙相..
點知,, 佢地今日早收
去m記hea''
最後散lu
餘下將軍'魚'我
去左8號傾左陣
then' 佢兩個送我回家 thx*v*
the end xd
(補打都記得咁多..算係咁啦xd)
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-23 02:25 PM |
|
16. 07. 2008 *....
晴天
♥2008-07-16
明天去camp'
3天後..
一次補打5篇=]
Happy*v*
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-17 01:51 AM |
|
15. 07. 2008 *....
晴天
♥唱K' 補
補打'..
好多都唔記得左XD
上午番學校交FORM'
等死我-3-
下午.
SIN去找HA
之後唱K
W!TH HA'吉'謙'CHOCO'信
自助餐=]
玩到癲左XD
回家'..
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-07-23 02:16 PM |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 46 | »
|
| «‹ November 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|