26. 09. 2008    *....                            
晴天
劉若英 - 落跑新娘

 

落跑新娘。歌詞。

 

作詞:葛大為 作曲:歐陽業鴻 

這個決定 是多麼艱難
愛你 卻選擇離開
並不是 我總把孤單 當成習慣
未來並不如 想像中簡單

我也不是 不需要疼愛
你永遠 無可取代
再不敢 唱起那歌詞最後一排
「有個男孩 愛著那女孩」

抱歉我 我知道自己不負責任
雖然我 很認真想過 和你過一生
為什麼 會逃避這一刻

你握住我的手 越溫暖越疼

抱歉我 我應該對自己負責任
當你說 你都能理解 我痛哭失聲
害怕失去一個人 才想回到一個人
我會 把這份愛存放在 心的最底層

我也不是 不需要疼愛
你永遠 無可取代
不敢 唱起那歌詞最後一排
「有個男孩 愛著那女孩」

抱歉我 我知道自己不負責任
雖然我 很認真想過 和你過一生
為什麼 會逃避這一刻
當朋友都羨慕 現在的我們

抱歉我 這次想對自己負責任
當你說 你都能理解 我痛哭失聲
害怕失去一個人 才想回到一個人
我會 把這份愛深藏在 心的最底層

這個決定 是多麼艱難
愛你 卻選擇離開
再遺憾 也好過不快樂的分開
你會懂得 這是我的愛

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-09-26 09:30 PM 



25. 09. 2008    *....                            
晴天
重逢'滿足

 今朝心情特別令=]

lunch' 個5粒野放飛機囉- -

我地6條去左食韓燒=]

放學同魚'惠man去左m記

等呀莫' 飛' 肥球
等左N耐- -

莫生.=    =
覺得佢縮左水..XD

去完個TOILET'.
見到@@
一個係飛一個係肥球

雖然同飛由細玩到大- -'..
BUT. 好幾年冇見過..
認唔出T^T

佢比張身份証我睇個陣好搞笑.XD

見番佢..真係真係真係好好好好開心
個刻GE感覺..
有D感動 ' 眼發淚光個D..XD

肥球
真人同個名有出入-U-'

上左翠平
下刪1萬字=]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-09-25 09:24 PM 



24. 09. 2008    *....                            
颱風
風球 + 暴雨愉快

 今朝'

第一時間緊係睇電視洗唔洗番學啦=]

教育局話上午以及全日制@@'  

安全起見..問埋蚊' fm

唔洗番..繼續訓.

比manho fake左- -+

食完飯..
打左陣r2 beat 訓教again=]

訓到6點幾- -'..

學界女c籃球出左賽程lu.

12/10第一場
v.s 三育
上年第一場又係同佢地@@
4點p.m' 北區公園

19/10第二場
v.s 王肇枝
5點p.m' 北區公園

10/11第三場
v.s 聖道
5點p.m' 大埔墟體育館

(希望到時睇緊我qooza ge你會到場支持我啦.xd)

原兇聽日會比manho KO - -+'

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-09-25 01:12 AM 



23. 09. 2008    *....                            
晴天
2008-09-23

 qooza = =  原來轉左址..
怪唔得上唔到..

唉.. 

由中秋講到現在..

前夕中秋:   
           上左天台BBQ
     仔仔X5' LEUNG.T' 禎' 信' 謙' 魷

       12點幾出左海濱
   分左3派
     魚蚊豬'      禎謙信'  ME HA '

       同HA去找MANHO.. 

           元善找哥'生' 康
 
 HA同MANHO 追, 結果 HA 6左落山- -

           3點'     HA 係我家過夜


中秋:
            晚餐   同屋企食完出海濱
     找MANHO' 朱峰

                一路上唔知佢地UP乜- -'..XD 
不過本人係咁笑- -'         仲要只噴野

      行左去水陸墟'  陳卓廷 join左入黎..
                  搭船..感覺好正><

         玩到4點=]

中秋第2日' 
              同屋企bbq- -

19/9

       換左電腦了=]

20/9'   生日前夕
                小學同學 KARAOKE 預祝
     南係最認唔到個個@@

            
21/9
            HAPPY B-DAY TO ME
   早上青祟
                下就多謝呀哥=]
        哥'生'呀女陪我.   

      影貼紙相'   之後叫蚊出黎唱K
 
AT NIGHT'       最開心ge時刻xd


22/9
       冇心情..
                     心痛
                
       學校停電@@'
           羅sir被困lift 內'  心臟病入院
     訓左成兩堂'.
               訓醒好冷><     luckly....

     發現自己的緋聞' 

         比陳冠熹玩-3-
                peggy講ge如果令到我噴- -' 

   練波..  冇mood

      將放左係心ge 秘密講左出黎..

23/9
        早上sms'     又令我笑..又令我有淚光
              
              可能係講左ge原因..  成個輕鬆左

我地班好好彩..有電有冷氣

                 放學'   
       思覺失調    件事真係好影響我'
                          個d眼神令我唔好受

     晚上'  
              知道   來源'    失望
        這事交給他處理佢- -+

                     個句野- -'..  真係好hurt..
     不過我會努力做到..         我都覺得個樣比較好多..
       但係我怕我有心冇力     

 某事: 對不起’ 我不知該如何

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-09-23 11:26 PM 



11. 09. 2008    *....                            
晴天
2008-09-11滿足

呀魚又冇番啦...兩日啦- -

大BEAR話D高FORM(6-7)最中2得閒冇野做就搞我地D野

HATE- -+

PE' 跑9分鐘

救命呀~﹏~''  唔想跑

一開始一直包低..

之後過完一個又一個.. 感覺挺不賴XDD

1千3百幾米. 如果唔係比SO芬FAKE左..
可以岩岩好1400= =

LUNCH W!TH 自遊行
食新野.. 好味=]

食得好開心..
XDD

中文. 小組討論
同CECI笑爆咀

放學'.諗住做乖乖女早早回家

BUT- -
首先 ,  經過5D比MANHO叫停, THEN同HOIKI 佢地吹左陣水- -

然後經過OFFICE' 見到信- -'.. 仲有HA個D 又HEA左陣..

再同LEUNG彤上左4A

之後落番後場打排波

打左陣諗住走.

去左耀昌買GEOG'

點知- -發現錶係信道-口-'

走番學校..

諗住拎完走

點知- - 佢地轉打籃波..

之後就留左係道打- -

結果5點30 SIN 回家'

失敗了  -_-

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2008-09-11 07:27 PM 



ceilalai1994
暱稱: LaiC=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
懶了=]
-3-
TRY MY BEST=]
I MISS YOU
睇波=]
文章分類
全部 (226)
Lyric OR MV (13)
生活點滴 (181)
我手寫我心' (33)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客