魚子大粒醬*

Name"Fish..

13 Old..

Owen Fans..

I love U~''

 

 
   
    

                      
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

      
:: 最新日誌 ::

2006-09-04
假如讓我說下去...
很傻的傻瓜//..
還是什麼都不懂...
我感受到你的體溫了.....


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言




2006 年 7 月 15 日  星期六 晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

發表時間︰2006-07-15 10:58 AM  


2006 年 7 月 13 日  星期四 晴天

句句我愛你...'''

有D開心..有D唔開心..

開心GE係...同LOUIS好FD

佢講左佢D野比我知=V=''

多謝,,我唔會話比人知,,一定!

我發誓,,

--------------

唔開心,,係,,
有個牙哥,,要去北京練波..

一定悶死我啦'''...好唔捨得..講真..

唔知佢睇唔睇到==''睇到我就[魚]死..

發表時間︰2006-07-13 06:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 12 日  星期三 晴天

過去一切該甚樣放開??

熱死人..熱到暈'''...

*玩夠未?我玩唔起...

  你怪我小氣LA...

  P.S''我比你地LI D人玩夠...'''

  個個都係咁...激嬲我好玩?...

  我討厭人玩我...由奇係玩我感情果D..

 你地之前做過GE野..講真...我未嬲夠..

 有人同我講粗口..我仲嬲我咁蠢..唔知佢不嬲講粗口..

  我同人鬧交...我唔知我錯定佢錯...我嬲佢點解唔安慰我?

  唔叫我原諒佢....

   有人出賣我.....我嬲佢冇對自己做過GE野付責...

   SORRY?可能係其他人心目中係足夠..

   但我唔係...

   P.S2''家中出事..唔好激我......

發表時間︰2006-07-12 02:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 11 日  星期二 晴天

2006-07-11

唉...話咁快結畢禮..冇得見啦..

可能星期5..一堂GE英文班會再見啦...'''

冇參加果D..就要等9月1號啦..

-------------

各位...愛死你地!...我會好掛你地也...

><..

發表時間︰2006-07-11 08:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 9 日  星期日 晴天

為了愛情 我把自己的幸福都忘了'''

我點對你唔=你點對我''

-----------------

救命'''悶到嘔...

聽日又要番學...''

後日仲要搭6點3...@@

眼訓死....

P.S''我仲鍾意你..我仲鍾意你..我仲鍾意你..我仲鍾意你..我仲鍾意你..我仲鍾意你..

      我仲鍾意你..我仲鍾意你..我仲鍾意你..我仲鍾意你..我仲鍾意你..我仲鍾意你..

     你睇到嗎??=V=''傻了

發表時間︰2006-07-09 01:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]