|

熱死人..熱到暈'''...
*玩夠未?我玩唔起...
你怪我小氣LA...
P.S''我比你地LI D人玩夠...'''
個個都係咁...激嬲我好玩?...
我討厭人玩我...由奇係玩我感情果D..
你地之前做過GE野..講真...我未嬲夠..
有人同我講粗口..我仲嬲我咁蠢..唔知佢不嬲講粗口..
我同人鬧交...我唔知我錯定佢錯...我嬲佢點解唔安慰我?
唔叫我原諒佢....
有人出賣我.....我嬲佢冇對自己做過GE野付責...
SORRY?可能係其他人心目中係足夠..
但我唔係...
P.S2''家中出事..唔好激我...... |