Name"Fish..
13 Old..
Owen Fans..
I love U~''
可能你喜歡錯人...但我肯定沒有
無論你選擇誰,我也已經出局,,
對嗎??...我根本沒辦法佔一值位..
我肯定..我們相遇,發生過的事..純屬巧合..
HAPPY ENDING...
我捱唔住...
我開始對你陌生...
我現在連你的樣子也忘掉...
現在只靠你的E-MAIL..你的日記,,
去記得有你的存在...''''*
我何時才能見到你?開學?..
變臉...*
悶到爆,,,,==''''
嘔哂茄...
--------------
唔理佢..愛幾多個人,, 只知佢係愛唯一愛GE人,,...
我心痛..亦因如此..
*有總好過冇...痛都係冇果個痛D..
起碼你有開心GE回憶..我?咩都冇...
sweet dream..!*
討厭夏天!!..熱死人...
今日全日又係屋企...
又變大肥婆啦!
-------------------
我無條件為你...你又點為番我?
我只想要和你不分離...
今日我明白冇左你唔得..