|

TO:LOUIS..
自從22號開始..我地真越黎越陌生..
少左野講..
我而家討厭你..唔係因為你唔幫我..
[我討厭你..怪我小氣]
係我覺得你搵緊直口..
唔想幫咪唔好幫..
點解你要推黎推去..
推俾CHUPPY..又推俾MAGGIE..
你要推到幾時?..
唔想出門口..都係原因??..
我討厭你搵直口黎唔幫我..
你唔可以直接話俾我知..你唔想幫咩?
我知你唔想幫...
記得你話你唔鍾意教人數..
我而家懷疑緊..之前你教我數係咪我逼緊你..
你話就話一兩個人唔CARE..但我總係覺得你CARE..
我又懷疑緊..之前你同我講GE秘密,,係真定假..?
我而家冇辦法信你LOR..
你今日GE直口,,
你整喊左我...
今次係你第1次唔肯幫我..我會記住今日
算...以後都唔洗你幫...
P.S:唔係我唔想做..係我冇辦法做..
P.S2:我就係咁小氣,,因你..我學會小氣!!
---------------------------
TO:JASON MAK
牙哥..快D ONLINE..我而家好需要你..
得你一個最明我..最知我需要咩..
我而家需要關心..
之前你叫我對愛情睇開D..
我睇開左//真係舒服左好多..
你係對我最坦白GE一個..
唔會隱門..多謝你..
我放你係NO.1[JUST FOR BROTHER]係冇錯.. |