聽日返香港...~~
係大6感多日...真係好悶...不過念起同媽媽一齊感多日...真係有捨得
不過暑假都會返黎...唔緊要啦....要認真讀書=﹏=
加油!~~
行街買左對鞋........30$..好令=﹏=
唔使名牌 令 就ok...
...........................................................................
得返4天可以見你..
希望係春天夏天秋天冬天