今日係狗狗入院既第二日,一朝早起身就已經唔係好慣,以前佢係度果陣,我一起身佢就會過黎撲我,以前真係唔識好好珍惜...到依家我覺得自己真係好唔岩...
依家都唔係埋怨既時候了,最緊要係make some plan,等狗狗番黎果陣我地都唔使咁驚,驚未準備呢D,未準備果D,所以我今日一早個腦已經開始諗緊呢個問題 =]
今日成日都好累,琴晚又唔夠訓,為左狗狗我哭左好多次,哭到成個人都好累,好似得番個軀殼咁,個靈魂好似唔知去左邊咁,成個人比人既感覺應該係....迷茫?
我都同好多人講左我隻狗狗既事,個心總算舒服左,冇之前諗咁多野,我都同自己講,唔好咁唔開心,要堅強D,狗狗都唔想我為左佢搞到自己咁...人唔似人 =]
今日老媽子去左探狗狗,佢話狗狗好似好唔開心咁,初初媽咪叫佢果陣佢冇反應,叫多幾次之後佢就望過去媽咪度,佢既眼神充滿憂傷,因為佢做左手術,依家食野又食唔到,飲野又飲唔到......好慘
我依家冇咩心願喇...我日日都只係同個天講,希望狗狗會行得番,仲有希望個天好好守護住係醫院既佢!
分類: ~一日一小記~ |