|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 18
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 155 |
|
 |
|
 |
|
|
|
要開始認真上堂喇!  |
|
今日真係夠累喇,一開始就上Computer...仲有好悶既Maths同埋最悶既EPA....之後就要上英文..仲要係2堂!!唔好以為咁就可以放過你,食完lunch之後就要上我最討厭既PE,我可以同你講,我真係好憎Day 2囉依家..
其實今日都有D開心既野既,起碼番左幾日學,開始同班上D人熟左,開始多左fd子 =]
依家有左Lo!s,Emily,Crystal等等呢幾個好姐妹,我都開心左好多喇 =]
我果班D人好乖架,林sir叫佢地8:00前番到去佢地真係照做的!!以前我果班又點會聽啊... -v-"
諗諗下,我依家最緊要溫好D書,仲有期待10月22日去Ocean Park既哈佬喂! XD
分類: ~一日一小記~ |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 9 月 5 日 星期日  |
|
|
|
hea 2日,累5日  |
|
我發覺,原來我做人既生活模式就係"hea 2日,累5日",有D時候仲唔可以hea 2日,因為要溫書,or要做hw等等啦,總之令我hea唔到既全部都係因為學校有野做架喇! 但係有時我都會諗,到底hea 2日,係咪真係冇咩意義呢?番學要番5日,辛辛苦苦的日日都要6:30 a.m.起身,之後行15-20分鐘去MTR station,其實又為左D咩呢?? 我完全冇諗過呢個問題........
(閱讀全文)
分類: ~一日一小記~ |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 9 月 4 日 星期六  |
|
|
|
超開心的!  |
|
今日真係超開心的~!因為我買左Hebe出果張專輯啊~~ 呢張"To Hebe"我係信和買既,初初去到第一間個老闆話冇預訂就冇架,我果陣梗係好sad啦,但係後來去左第二間,竟然有wo~!雖然剩番好少,但係都比我買到~! $115就攞左佢番去喇~係就係貴左D,但冇辦法,邊個叫我咁鬼鐘意Hebe~ 依家係度狂聽隻碟D歌,都幾好聽的,我最愛聽佢果首"寂寞寂寞就好",我覺得果首最好聽囉 =] 分類: ~一日一小記~ |
|
|
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|