charlotte14 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:155 
*一日一小記*
倉鼠每日都會有好多野發生架~一日一件低能事~
我 的 資 料

暱稱: 倉鼠
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 日 誌
開始了
狗狗要加油;我都要加油...
好人有好報
堅強啊..等你..
50%
日 誌 分 類
全部 (18)
..+'~感情問題~'+.. (1)
...旅遊小記... (3)
~一日一小記~ (14)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 18
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 155
RSS Feed
2010 年 9 月 6 日  星期一   酷熱
要開始認真上堂喇! 愉快

  今日真係夠累喇,一開始就上Computer...仲有好悶既Maths同埋最悶既EPA....之後就要上英文..仲要係2堂!!唔好以為咁就可以放過你,食完lunch之後就要上我最討厭既PE,我可以同你講,我真係好憎Day 2囉依家..

  其實今日都有D開心既野既,起碼番左幾日學,開始同班上D人熟左,開始多左fd子 =]

  依家有左Lo!s,Emily,Crystal等等呢幾個好姐妹,我都開心左好多喇 =]

  我果班D人好乖架,林sir叫佢地8:00前番到去佢地真係照做的!!以前我果班又點會聽啊... -v-"

  諗諗下,我依家最緊要溫好D書,仲有期待10月22日去Ocean Park既哈佬喂! XD


分類: ~一日一小記~
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2010 年 9 月 5 日  星期日   晴天
hea 2日,累5日 愉快

  我發覺,原來我做人既生活模式就係"hea 2日,累5日",有D時候仲唔可以hea 2日,因為要溫書,or要做hw等等啦,總之令我hea唔到既全部都係因為學校有野做架喇!

  但係有時我都會諗,到底hea 2日,係咪真係冇咩意義呢?番學要番5日,辛辛苦苦的日日都要6:30 a.m.起身,之後行15-20分鐘去MTR station,其實又為左D咩呢??

  我完全冇諗過呢個問題........

(閱讀全文)


分類: ~一日一小記~
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2010 年 9 月 4 日  星期六   雨天
超開心的! 滿足

  今日真係超開心的~!因為我買左Hebe出果張專輯啊~~

  呢張"To Hebe"我係信和買既,初初去到第一間個老闆話冇預訂就冇架,我果陣梗係好sad啦,但係後來去左第二間,竟然有wo~!雖然剩番好少,但係都比我買到~!  $115就攞左佢番去喇~係就係貴左D,但冇辦法,邊個叫我咁鬼鐘意Hebe~

 依家係度狂聽隻碟D歌,都幾好聽的,我最愛聽佢果首"寂寞寂寞就好",我覺得果首最好聽囉 =] 


分類: ~一日一小記~
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »