豬士cake@結達達
歡迎黎到本人o既blog~yo
今次係我開o既第2個blog,由於上之果個blog已經俾我遺棄左&連個account都唔見埋....-.-"但係本大爺一定會好好努力打好依個blog架~!>3< orsh*
cheesecakeyo
暱稱: 豬士cake@結達達
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-02-19
2008-02-15
2008-02-14
2008-02-02
2008-01-30
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 3
今日人氣: 7
累積人氣: 64
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 30 日  星期三   晴天


2008-01-30 感動 分類: 未分類

唉~琴日明明係好開心o既一日
但係今日就同琴日成左一個相反...
一o的好事都冇發生過o係我身上... [我係指今日]

今日又唔小心激嬲左jackie...
其實我係冇心架!!
但係....
有時真係好難受囉~
就好似上次PSSE分組果陣時我冇點講野~俾意見~
因為我講o既時候唔係冇人聽我講就係話唔好...
所以我就訓o係張枱到囉...
點知佢地又話..
"你點呀??係咪唔開心呀??唔好咁啦~不如俾o的意見我地丫!!咁未唔洗咁悶囉!!"
唔該啦~我講你地又唔聽~唔講又以為我唔開心~
咁你地想我點架?! @皿@
跟住拍vedio果陣時又o係到挽挽下...
好喇!到左依家又咩都冇~得個桔!
又o係度話邊個點邊個點
其實依個時候唔係應該諗下辦法咩?!
今日又冇拍到...我未嬲囉!
點知jackie又嬲喎?!
哈!真係好笑....
最慘就係佢o係度喊...
真係唔明佢o係度喊咩囉...=.=

其實有時我o既難受俾佢果o的仲要西利啦!!
又唔見我喊?!
知解依班o的人會咁眼淺架?!

唉~算啦
我依家點講都冇用架啦...
不過真係多謝aaron joyclyn norman同埋koey聽我講"廢話"
冇唔彩我^^
但係....
其實有時唔係全部都係jackie o既責任o既...

2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天


2008-01-29 愉快 分類: 未分類

今日對我黎講可以話係一個好~開心o既一日呀>3<
其實原因好簡單姐~就係因為今日發生左一o的好開心o既野囉~[我講o的野係咪好廢呢?!XD]

今日o係IS~maths同埋英文堂o係度同人地sd message~
藍芽改左名之後冇人知道我係邊個,嘟爆 [呵呵]  [其實我個名係→白痴妹]]"萬歲*3< ]
原本林子健又話話俾我知佢中意邊個  [雖然我只係幫人地問~完全唔關我事架!]
點知講講下又唔肯講,衰衰 -3-
不過我好欣賞佢依個唔出賣朋友o既精神
嗯嗯~ [o係度自問自答....好似果o的精神分裂咁xp]

IS堂o係度吹波 [依度係指氣球]
勁搞笑~同人地o係度鬥波大...
結果俾我果組o的人話我  -3-

miss tang黎緊依兩個月都唔會o係度教lu~
同我地一樣一齊"番學"  哈哈
放學之後原本要拍番PSSE果段vedio
不過拍之前我同jenny~MK~同埋林子健去左糖水鋪度食野
但係好不幸地....
竟然要自己俾番錢,但係jenny又請阿kin唔請我~  -33-
又一個衰衰
所以我就o係阿kin果個班cake度搶左o的黎食....
竟然俾我發現左~原來係好好味架 >3<
但係就竟然俾MK話....
算啦~都係唔想講

番去學校之後就開始拍野
但係中間又發生左勁~~~多野
搞到N年都拍唔到... -.-"
點知到左真係拍果陣時
部相機又冇電喎 = ="
O 晒+笑爆嘴 XDDD
結果唯有聽日先至拍

最後!我就同jackie一齊搭83k走
點知....
佢竟然話要去糖水鋪...-3-
頭先佢明明食過啦嘛
又食~ 遲早食死佢呀![講笑姐]
不過我好開心佢有去度~
如果唔係o既話我都唔會見到佢 ^^ [超正]

唉~估唔到一日就係咁樣就過左lu~
時間真係快...

2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


2008-01-26 分類: 未分類

今日,我同班小學同學一齊去西貢間教堂參加徐主任o既婚禮[今日唔小心將西貢講左做西藏xp]


而新朗就緊係黃老師啦XD                                                                          
去之前約左班fd一齊去
敏名同美延就冇點變過~而穎銦就緊加冇tim啦[因為冇幾耐之前先至見過之嘛xp]
相反地~譚美同鄭和就高左勁多~

不過好唔好彩地我地遲左幾個字-3-
鬼叫冇的士丫~譚美同鄭和你兩個好野呀!
一定會記住你地o的衰野架!!
竟然自己兩個坐的士~拋低我地=3=
不過我同穎銦偷拍左佢地兩個咁多相都唔知....白痴XDD
              

o係佢地兩個 [徐主任同黃老師] 都話"我願意"o既時候真係超超超~感人
不過最感人都係佢地致謝果陣時....
我見到徐主任係講到就黎要喊出黎咁~[爆感人囉]
不過我相信佢以後一定會好幸福(^3^)
祝佢地兩個百年好合~白頭到老啦!

觀完禮之後我同穎銦去左沙田食野~
我地去左食丸子~真係超好味呀>3<
下次一定會再去過!!orsh**
 

PS:唉~琴日拍果o的相同vedio竟然會唔見晒...
     又要由頭再拍lu~ =3= [討厭]

2008 年 1 月 25 日  星期五   晴天


2008-01-25 分類: 未分類

我又好耐冇打blog lu~sor *v*
今日超好挽XD
今日我地PSSE要拍viedo[組員有我啦~anna啦~jenny啦~jackie啦~淫琳琳啦~koey啦~同埋marykate~加埋客串o既jeannie]
咁我地放左學之後就去左301室到拍喇
o係我地拍之前我地成班人勁白痴咁o係度不停咁影相
點知勁唔好彩地我竟然唔知道有人偷拍我坐o係地下拉根&瞓o係張抬個樣=3=
不過我最中意果張相都係我張大頭相~超得意>3<[回復童真~哈哈哈~]   [不過要遲o的先至可以post o的相出黎]
真係勁勁勁樣衰囉我想講...XDD
到左我地真係拍果陣時就o係度成班狂爆笑囉
笑完又笑 笑完又笑
拍完之後睇番o的video
發覺自己演得超差
仲要係勁作撞喎!
睇睇下有o的覺得自己有o的似男仔.....xp

o係中文堂o既時候...
我開左部電話同人地sd野[jackie~淫琳琳~同埋阿kin]
不過講得好o的應該話係用藍芽sd備註XD
估唔到咁o既野都俾我諗到(^(00)^)
跟住我地發現左一個唔知係咩人o既人
叫....扯旗王子...-.-"
o晒囉~依個咁o既名
睇怕都係果o的傻傻地o既人o既名啦~[如果邊個知佢係邊個o既話一定要話俾我聽喎!!=]   ]
我地幾個真係幾無聊架講真果句~^^"
不過唔洗錢咁都幾好丫>3<
yo
今日真係好開心
多謝你地陪我挽到咁high =]

2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


2008-01-04 分類: 未分類

唉~今次真係衰左喇.....之前咁多人個msn都中毒,我果個都冇事...但係依家過左咁耐先至中....係咪真係好不合時宜呢?!

唉~不過算啦,唔中都中左囉,咁都冇計架啦.....之不過...冇心機再打落去呀!!!!!!!

我唔明囉

即係呢~我覺得人地o的野係咪應該問過當事人先至睇呢?!

成日問都唔問就睇人地o的野真係好乞人憎囉!!=.=

算啦算啦~講下其他野啦

今日真係唔好意思呀~羚羚....

我真係唔知原來你係o係faith班

我以為你係o係grace班

所以我先至放本手冊o係grace班度.....

sorry呀 (>.<)"

最慘o既就係...係grace班外面對住入面o的人指黎~指去~

個阿sir仲係度狂啤我tim....嚇死