今日對我黎講可以話係一個好~開心o既一日呀>3<
其實原因好簡單姐~就係因為今日發生左一o的好開心o既野囉~[我講o的野係咪好廢呢?!XD]
今日o係IS~maths同埋英文堂o係度同人地sd message~
藍芽改左名之後冇人知道我係邊個,嘟爆 [呵呵] [其實我個名係→白痴妹]]"萬歲*3< ]
原本林子健又話話俾我知佢中意邊個 [雖然我只係幫人地問~完全唔關我事架!]
點知講講下又唔肯講,衰衰 -3-
不過我好欣賞佢依個唔出賣朋友o既精神
嗯嗯~ [o係度自問自答....好似果o的精神分裂咁xp]
IS堂o係度吹波 [依度係指氣球]
勁搞笑~同人地o係度鬥波大...
結果俾我果組o的人話我 -3-
miss tang黎緊依兩個月都唔會o係度教lu~
同我地一樣一齊"番學" 哈哈
放學之後原本要拍番PSSE果段vedio
不過拍之前我同jenny~MK~同埋林子健去左糖水鋪度食野
但係好不幸地....
竟然要自己俾番錢,但係jenny又請阿kin唔請我~ -33-
又一個衰衰
所以我就o係阿kin果個班cake度搶左o的黎食....
竟然俾我發現左~原來係好好味架 >3<
但係就竟然俾MK話....
算啦~都係唔想講
番去學校之後就開始拍野
但係中間又發生左勁~~~多野
搞到N年都拍唔到... -.-"
點知到左真係拍果陣時
部相機又冇電喎 = ="
O 晒+笑爆嘴 XDDD
結果唯有聽日先至拍
最後!我就同jackie一齊搭83k走
點知....
佢竟然話要去糖水鋪...-3-
頭先佢明明食過啦嘛
又食~ 遲早食死佢呀![講笑姐]
不過我好開心佢有去度~
如果唔係o既話我都唔會見到佢 ^^ [超正]
唉~估唔到一日就係咁樣就過左lu~
時間真係快... |