豬士cake@結達達
歡迎黎到本人o既blog~yo
今次係我開o既第2個blog,由於上之果個blog已經俾我遺棄左&連個account都唔見埋....-.-"但係本大爺一定會好好努力打好依個blog架~!>3< orsh*
cheesecakeyo
暱稱: 豬士cake@結達達
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-02-19
2008-02-15
2008-02-14
2008-02-02
2008-01-30
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 3
今日人氣: 5
累積人氣: 62
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


2008-01-01 分類: 未分類

擺脫左2007=擺脫左最柒o既一年

 

今日係2008o既第一日,但係就覺得好似冇咩特別咁.....好想去倒數呀~冇得去唔制呀 ><下年一定要搵人陪我去

 

雖然琴晚我勁早就熄燈訓覺[當然係o係倒數完之後o既事啦~]但係成兩點幾先真係訓覺...事關有一班fd同我o係度狂sd Msg丫嘛=]如果冇記錯o既話呢~vivian[我果班果個]~christophere~bernard[正一死白痴XD]同埋aaron

 

不過我發覺左一樣好得意o既野就係個個人第一句都係講"新年快樂"- -"[唔知點解有o的無奈感]但係呢有o的人就唔知點解講講下又唔應人-3-o的正一係衰人黎架[我都係講下姐~唔好咁認真]

 

琴晚部手機孟咁振~o的嘈醒我家姐~好彩佢訓到成隻死豬咁姐 xp

 

回想番過去o既一年....原來真係發生過好多事,有開心~有唔開心

 

我好開心可以識到唔同o既人

 

雖然有o的人好貪新忘舊,當我好似玩具咁挽完就隨手掉走我 [講真~真係幾hurt~未試過o既人真係唔會明白依種感受...]

 

但係我都識好夕對我好好o既人~例如koey~莊羚啦~jackie~淫琳琳啦~natalie~仲有好多好多~[不過我記性唔好記唔到咁多…]

 

當然啦~就算我記性點唔好都一定唔會唔記得我o既新年願望o~

        我希望今年唔會咁冇記性[因為咩都唔記得成日俾人鬧 -3-]

 

咁我都祝大家2008年新年快樂!!=]

PS:下年我一定要同穎銦豬一齊o係今年o既最後一日o12點正打blog~orsh*

 

2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


2007-12-30 分類: 未分類

講起上黎....我都唔記得同我個blog仔慶祝生日tim.....不過唔緊要啦~遲同早都係差唔多姐~ (^w^)

唉~琴日同今日根本可以話係冇分別-3- 琴日不停咁溫豬溫豬溫豬~今日又係不停咁溫豬溫豬溫豬.....再係咁落去我就真係頭都爆T^T 不過好彩~起碼今日都可以訓妟"o的"[←不過正確黎講係好多~] 今朝成11點幾12點先至起身-v-[訓到好開心]我諗我大概訓左12個鍾頭度啦~不過都係好攰....好能琴晚發得太多夢啦~成個夢都係走黎走去....唔知係咪因為成日諗住佢呢?!搞到連續幾晚訓覺果陣發夢都夢見佢-3- ,不過如果我夢見o既野全部都係真實o既話咁就好lu~  -.-

但係最開心o既都係可以睇到結界師 >3< 我睇完全職獵人之後一定要睇晒成套結界師!yo (>w<)P

PS:不過全職獵人都幾血腥~女生最好唔好睇唷 >x<

untitled1←Hunter X [全職獵人]

Hunter X→  untitled_2                        untitled_5 

                                kabegami800     超正 (>3<)P

2007 年 12 月 28 日  星期五   晴天


2007-12-28 分類: 未分類

今日原本話去莊羚屋企打邊爐o既,但係點知.....最後都係去左冷街~

 

一朝早就出左去沙田新城市廣場~見到莊羚之後我地就一齊去冒險樂園門口等雷軒攞番我本IH notebook [死人頭!!過左成個星期先至還俾我@@] 我地入左去睇o的史迪迪~睇睇下....雷軒就o係我地後面出現....[嚇死我地咁制~ -3-] 莊羚o的預知能力真係唔可以睇小呀! 嗯嗯                                

 

and then我地兩個就落左去影貼紙相~果部機真係超靚~>x< 一共影左120蚊,超貴呀   !不過算啦~一次半次....

                                   

後來我地漫無目的咁走黎走去~見到o的野食就孟咁食.....跟住見到o的鞋好靚又好想買@3@不過冇錢-3- 唯有等下次啦~原本仲諗住call人出黎一齊唱k,點知個個都唔俾出街要溫豬.....~真係慘!k都因此取消左....

 

行行下兩個都開始覺得肚餓~我地就去左大名頂頂o既麥當當喇~!!yo 我地食shake shake薯條,點知食到好鬼死high XDD 又o係度孟咁學人地點樣shake薯條,臨走之前仲要將o的食靜o既放晒落去杯野飲度~仲要孟咁shake…笑死喇XD

 

出到去條街度又不停咁講shake’依個字,eg:我地依家shake[去]果度囉~/我地不如去shake[吹]泡泡囉/如果我地見到o的shake[識]o既人就shake[hi]佢地……超白痴但係超好挽XDD仲要係挽左N咁多次

 

我地shake左去一個好少人o既地方就兩個開始一齊做埋晒o的好白痴o既野……一開始就好正常咁吹泡泡[不過對於我地依個年紀都唔算係正常架喇xp]但係冇幾耐我地就影o的泡泡~超靚唷 @v#  影完之後就拍甩庫超人vedio~正爆!

 

最後就番歸lu~