回鄉冷到嘔,同時都悶到嘔
每日的生活..
差5多8點起身去飲茶
拜年拜年,呆坐呆坐
番去屋企開台
夜晚唔夠6點食飯
很累很累
就上上邊果間屋沖涼,訓教
整係得琴日無咁無了
成個下午同表弟,表妹玩大富翁
唔知邊個負資產呢?
記得上1次玩呢D野已經係細幾年前
真係玩得好開心^^
表弟同我地去公園玩,笑死我XD
一齊盡情咁玩到癲左
果然係我個搞笑表弟..
番屋企一齊食飯,
AND THEN打牌
輸左夾曬3夾囉個頭到
HAHA^^
都係搞笑表弟夾得最多夾
9點半走人..哥哥車
10點半番到屋企@@
比個笑哈哈你地XD

微風細雨的新年..
拜年最喜歡人家給我暖水
暖水比利是更溫暖..
可愛的是
暖水中還有一點點的雨水
|