cursorshelp
2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


2010-02-19 分類: 未分類

回鄉冷到嘔,同時都悶到嘔
每日的生活..
差5多8點起身去飲茶
拜年拜年,呆坐呆坐
番去屋企開台
夜晚唔夠6點食飯
很累很累
就上上邊果間屋沖涼,訓教

整係得琴日無咁無了
成個下午同表弟,表妹玩大富翁
唔知邊個負資產呢?
記得上1次玩呢D野已經係細幾年前
真係玩得好開心^^
表弟同我地去公園玩,笑死我XD
一齊盡情咁玩到癲左
果然係我個搞笑表弟..
番屋企一齊食飯,
AND THEN打牌
輸左夾曬3夾囉個頭到
HAHA^^
都係搞笑表弟夾得最多夾
9點半走人..哥哥車
10點半番到屋企@@
比個笑哈哈你地XD

微風細雨的新年..

拜年最喜歡人家給我暖水

暖水比利是更溫暖..

可愛的是

暖水中還有一點點的雨水



cheok520
暱稱: 雀屎*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
好友名單
IaN (IaNbaBiI)
風老人 (joe604213)
RB` (rainboweason)
♥珍珍*
♥minG*
♥乖ㄦ*
♥KAi敏*
傻瓜寶寶.xd (silvia_1314)
♥癲*
♥♥琳`× (LAM_522)
... (cheongkeiwa)
❤A.K.Y ` (aky0318)
♥寶欣*
♥小澄澄*
Eliz (BabybabyMMBB)
♥SMile莉*
°楠﹏哥< (window111)
♥粉ienG*
♥卓卓*
♥小信信*
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言