年初一,朋友們新年快樂 男朋友情人節快樂^^ 衰人KT生日快樂~ 起身食飯,搞好去拜年 而我就呆呆的坐到走 大人吹水吹水然後再吹水 無了走去磅下自己幾重 與你2人一起食完一磅蛋糕 重左十磅,爽爆OHYAA~ 明天要回鄉了,初5才歸家 不用掛住我,@@ 希望你們不要好像KT咁衰NA 答我一定唔會掛住我 我好hurt嫁ma^^