哈` 上化學堂去影相*
不錯的...
落到去禮堂;
無幾奈D班就落來
點解我地影完要到D班影牙?
T_______T' 很可惡!!
有無咁岩牙?
點解你要坐最尾牙?
點解你要望住我影相牙?
嬲死我LA~