2009 年 9 月 10 日 星期四  |
| 2009-09-10 |
分類: 未分類 |
9*9
祝雪雪生日快樂'@@
永遠都會記得你幾時生日~
呵呵..
9*10
教師節快樂!
本來係屋K閉關1天嫁MA`
上午超乖咁係到做功課
點知要去配過副眼鏡'
1日最衰都係我=]
叫左容容陪我去 ' 呵呵
買左Con..比人發現左我係唔色帶'
咁呢個你事實 ma..
超難帶,帶左1陣都已經超累囉
歸家了~
我超衰咁左{泡}棄左容容'
MO陪佢去交收 ...HAHA
驚落雨MA ; 沒帶雨傘'' @@
某人:
你很無了也`..
打電話給我,我問你什麼事
你說沒事
那你沒事又打給我'
唉唉唉...
cM
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 168 | »
|
|