yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


呼拉圈+家務 分類: 運動記

今日又實行我的keep fit 計劃喇!!哈哈

下午出完街好熱!!但我覺得幾好,因為流汗都可以keep fit的!!hehe!~

之後我仲玩左陣呼拉圈tim!~

仲幫手做家務=]

做完覺得輕巧左!!嘻嘻

keep on!~




2009 年 3 月 21 日  星期六   晴天


糖水 分類:

我聽過一個人講,話有暗瘡食多d芝麻糊,綠豆沙,會好d喎!!~

所以我呢排都去食呀!!都食左3次嚕=]

希望真係會好啦!!




2009 年 3 月 20 日  星期五   晴天


睡不夠 疲倦 分類: 未分類

呢排都唔知搞乜,每天都好早就睡覺,

但都好似睡不夠!!為什麼呢?!

工作又不是很多,為什麼會那麼累的!~

4月復活節快到啦!希望可以去玩呀!=]




2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


無人角度 分類: 我的心事

一天一天地過,我覺得自己活在一個無人角度裡。

在這個地方很寂寞,什麼都沒有!

每天睡醒,都希望這無人角度裡會走出一個陌生人。

但奈何我每次都等不到,見不到,聽不到!

每天都過那麼寂寞的生活,我討厭呀!

為什麼經過那麼多天,都沒有人肯進入這角度裡??

是不是我沒有開門,你進不來呀?

我願意為你打開一道門,為我開展一個豐富的人生!




2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


放半日 愉快 分類: 長沙灣工作

終於放假啦!!=]

我早上冇番工呀!~但係都好早起左身=.=

但比起平時已經遲左1Hour架啦!!hehe!

之後同阿爸去食野,我就番屋企睇哈利波特喇!!好睇呀>.<

12點45分就同阿爸去食lunch!~之後我就搭車番工嚕!!~

雖然下午都要番工!但時間過得好快呀!!

加油呀!~



« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 229 | »