今日又實行我的keep fit 計劃喇!!哈哈
下午出完街好熱!!但我覺得幾好,因為流汗都可以keep fit的!!hehe!~
之後我仲玩左陣呼拉圈tim!~
仲幫手做家務=]
做完覺得輕巧左!!嘻嘻
keep on!~
我聽過一個人講,話有暗瘡食多d芝麻糊,綠豆沙,會好d喎!!~
所以我呢排都去食呀!!都食左3次嚕=]
希望真係會好啦!!
呢排都唔知搞乜,每天都好早就睡覺,
但都好似睡不夠!!為什麼呢?!
工作又不是很多,為什麼會那麼累的!~
4月復活節快到啦!希望可以去玩呀!=]
一天一天地過,我覺得自己活在一個無人角度裡。
在這個地方很寂寞,什麼都沒有!
每天睡醒,都希望這無人角度裡會走出一個陌生人。
但奈何我每次都等不到,見不到,聽不到!
每天都過那麼寂寞的生活,我討厭呀!
為什麼經過那麼多天,都沒有人肯進入這角度裡??
是不是我沒有開門,你進不來呀?
我願意為你打開一道門,為我開展一個豐富的人生!
終於放假啦!!=]
我早上冇番工呀!~但係都好早起左身=.=
但比起平時已經遲左1Hour架啦!!hehe!
之後同阿爸去食野,我就番屋企睇哈利波特喇!!好睇呀>.<
12點45分就同阿爸去食lunch!~之後我就搭車番工嚕!!~
雖然下午都要番工!但時間過得好快呀!!
加油呀!~