今日早上冇野做呀>.<悶悶!~
收工就番入元朗喇!!~
食左碗糖水就行街!!
我係元朗廣場見到個袋好令呀!!所以就帶左佢番屋企喇
無聊又一天啦!!
明天係屋企訓覺嚕ZZZZ
呢排我好累好累好累呀!!
我都唔知點解會咁累架!!
只知道我勁想訓覺!!哈哈
每天都有好多野做!!
琴日我幫阿姐汁令個板房,有排整啦!!又累啦!!
今日又要幫手,唔知幾時先會搞掂呢??
今日我非常累呀!!
平時的星期日我都是8點鐘到就起身,但今天我成9點先好唔情願咁起身...
早上同阿爸食完野之後,差唔多11點就番屋企,
之後番屋企到砌puzzle...好耐冇玩啦!!=]
***************************************************************
*****************************************************************************
琴日電視播左阿嬌的訪問,我第一時間上網睇番!!
我睇到想喊呀!!~
知道她很辛苦呀!!外人是不會明明她的問題的!!
但只是我們默默的支持她,她就會有動力工作的,
所以我會比之前更支持她!!
呢幾日都不段有阿嬌復出的消息,一方面我是是非常高興,但另一方面我就非常擔心!!
開心的是,我終於可以聽到阿嬌係電視上出現,
但令到我擔心的是,外面仍然不接受她,惡性抨擊她,投訴她!!!
很擔心她會支持不住!!
但請相信,時間能証明一切的,你所做的事一定會有人認同及賞識的!!
不要灰心呀!要堅強面對呀!!
背後有更多人支持你的!!記住不要放棄呀!!
永遠都咁支持你的!!~
我知道阿嬌將會接受STEPHEN的飯局,我好擔心STEPHEN會問D好尖銳的問題呀!!~
但我相信阿嬌一定會捱過去的!!
我會默默支持妳的!!