yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 3 月 14 日  星期六   清涼


ANS手袋 開心 分類: 未分類

今日早上冇野做呀>.<悶悶!~

收工就番入元朗喇!!~

食左碗糖水就行街!!

我係元朗廣場見到個袋好令呀!!所以就帶左佢番屋企喇

無聊又一天啦!!

明天係屋企訓覺嚕ZZZZ

 




2009 年 3 月 12 日  星期四   晴天


汁板房 愉快 分類: 長沙灣工作

呢排我好累好累好累呀!!

我都唔知點解會咁累架!!

只知道我勁想訓覺!!哈哈

每天都有好多野做!!

琴日我幫阿姐汁令個板房,有排整啦!!又累啦!!

今日又要幫手,唔知幾時先會搞掂呢??




2009 年 3 月 8 日  星期日   清涼


砌puzzle 疲倦 分類: 未分類

今日我非常累呀!!

平時的星期日我都是8點鐘到就起身,但今天我成9點先好唔情願咁起身...

早上同阿爸食完野之後,差唔多11點就番屋企,

之後番屋企到砌puzzle...好耐冇玩啦!!=]

***************************************************************

*****************************************************************************

琴日電視播左阿嬌的訪問,我第一時間上網睇番!!

我睇到想喊呀!!~

知道她很辛苦呀!!外人是不會明明她的問題的!!

但只是我們默默的支持她,她就會有動力工作的,

所以我會比之前更支持她!!

 

 




2009 年 3 月 7 日  星期六   清涼


加油阿嬌!! 分類: TWINS 分享

呢幾日都不段有阿嬌復出的消息,一方面我是是非常高興,但另一方面我就非常擔心!!

開心的是,我終於可以聽到阿嬌係電視上出現,

但令到我擔心的是,外面仍然不接受她,惡性抨擊她,投訴她!!!

很擔心她會支持不住!!

但請相信,時間能証明一切的,你所做的事一定會有人認同及賞識的!!

不要灰心呀!要堅強面對呀!!

背後有更多人支持你的!!記住不要放棄呀!!

永遠都咁支持你的!!~

 




2009 年 3 月 4 日  星期三   微雨


鍾欣桐@「Bauhaus TOUGH Jeansmith」牛仔褲代言 分類: TWINS 分享

 

我知道阿嬌將會接受STEPHEN的飯局,我好擔心STEPHEN會問D好尖銳的問題呀!!~

但我相信阿嬌一定會捱過去的!!

我會默默支持妳的!!

 



« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 229 | »