新年還未到,但已經感受到新年的氣氛!!
今天我和爸爸一起行街,但發覺街上的人比平常的星期日多。
新年是我一個又愛又恨的節日,因為新年有很多很好味的賀年食品!!
但我答應自己在這年我的身體不希望再[變大]!!=]
我一定可以渡過的!!~
我希望見到自瘦一點呀!!加油呵!!~~
嘩!!今日公司好多人都冇番=.=
搞到我都唔想番啦=]
唉!!遲d我又要接新job.....
呢d好似複雜好多咁....
同埋好驚會驚錯!!因為會send去俾個客...真係好驚呀>.<
**我要努力做運動呀!!俾心機..加油=]**
今日我睇東方日報,我睇到一則有趣新聞=]
已 移 居 加 拿 大 的 前 亞 姐 陳 曉 瑩 ( Wendy ) , 日 前 帶 兒 子 辛 丕 籲 Perry 到 內 地 Mission Hills 高 球 場 參 加 高 爾 夫 球 比 賽 。 年 僅 九 歲 的 Perry , 面 對 一 眾 成 年 對 手 毫 不 怯 場 , 打 出 水 準 。 (下DEL100字)
哈,原來同我同名同姓既呢位,係位亞姐喎!!!我都係第一次聽咋!!=]
昨夜,我很仔細地望住爸爸,我發覺爸爸和以前很不一樣呀!!
他好像比以前瘦削,沒有以前那麼健康!
我知道他是為了我倆姐妹的生活問題而擔憂,
但我真的不希望他愈來愈瘦削呀!!!
我經常叫他吃多些,他會聽我的,但之後一樣吃得很小很小。
真是很擔心他呀!!我最愛就是爸爸,我真希望我可以照顧你一生一世呀!!!
今日係最後一日OT啦!!好開心呀^^
距離放工仲有半個鐘咋!!
真係要好好記低呢個時間呀....hehe=]
成朝都上左[lifeful 論壇]睇野....
呢個論壇幾好架,有好多twins既野!! (love gillian!!)
大家有機會上去睇睇啦!!!
http://lifeful.cc/bbs/