yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2008 年 11 月 1 日  星期六   晴天


接新JOB 驚訝 分類: 長沙灣工作

今天我發覺公司和平時很不同!!

突然阿Kit和我說:[你要做埋寄辦!]

我真的覺得好突然呀!!!原本做開的突然沒有做!!

其實我做什麼都沒有問題,只是我要慢慢學習!!

今天Alice教了我一次,我覺得都不算難,

只是我驚又要做單,又要趕寄辦,我會手忙腳陣呀>.<

但我會努力的!!!

 

 

 




2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


加油,努力 分類: 長沙灣工作

呢排我都冇咩野做呀!!~~

所以都有點兒覺得悶!!~

我成日都話想進修,但我又唔知讀咩好!!

我驚揀得唔好,會浪費D錢!!

我其實有一個願望,就係想做D關於幼兒既工作,

但我亦知道,沒有成績的人很難可以係幼稚園工作!!

所以自己都想讀D FOR幼兒工作既課程!!

要向目標進發!!~~

 




2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


陌生人 分類: 我與 friends

今天晚上約朋友吃飯,有些朋友我沒見她們半年了,我感覺有些陌生。

相比起學校時的情況,真是有很大分別。

很想和她們有多些話題,但奈何我想不到!

我和她們只是沒見半年,我就好像變成陌生人。

那麼,我有一個朋友分開3年左右,我是不是連她也認不出來??

我很害怕會是那樣!!

我不希望見面時,我倆會變成陌路人!!

========================================================================

今天放工的時候,發生了一件大事。

我經過菜市場附近,突然有幾隻狗跑了出來。

我當時已經很害怕,我想慢慢地行,

怎麼想到那幾隻狗不停追向我。

我就不斷向後退。狗也跟着向前。

有一隻狗就咬住我的裙,幸而我沒有受傷。

如果當時沒有人喝止,我一定會有血光之災。




2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


分類: 長沙灣工作

今日係最後1日開OT啦....好開心呀!!~~

呢排番到屋企都好累呀!!

咩都唔想做,只係想好好地咁訓下覺^^

但係我要好努力咁做運動呀..

我實在唔鐘意宜家既我呀!!>.<




2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


尋找[你] 分類: 我的心事

明天我就慘了。

因為公司出了Memo,要OT到7點呀!!

仲係一連3日呀!!

========================================================

很想有個人陪我,不想再孤獨。

一個人生活真是很寂寞。

何時可以找到[你]陪我??

我很想明天就找到!!

 



« | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | ... | 229 | »