yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2008 年 7 月 16 日  星期三   晴天


手信 愉快 分類: 長沙灣工作

嘩!!今日我番到公司冇耐就收到好多[禮物]啦!!^^

雖然係好多...但好過冇野做啦!!^^

我宜家個腦記左好多野啦...

我驚我會攪亂哂呀>.<

努力d做!!~~




2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


發夢 呆滯 分類: 長沙灣工作

我今朝早唔知做乜...

d野做極都係差dd咁...

唔通我做到傻左

我唔好再發夢啦...

要奸爸爹呀!!~~




2008 年 7 月 13 日  星期日   雨天


姑姐?? 愉快 分類: 無聊事

 今日我去左我堂表哥屋企....

佢老婆俾左好多3我呀!!^^

佢有個仔,咁咪叫我做姑姐囉...

我都係第一次聽到人地叫我做姑姐咋!!!

我番屋企個陣又落雨喎..

真麻煩呀!!~~




2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


踢哂腳 疲倦 分類: 長沙灣工作

 今日我番工好在冇落雨咋...^^

我以為今日會冇乜野做...

點知...點知...忙到我死呀!!!

做到我唔知邊樣打樣野呀!!~~

又驚打錯野喎...好在d同事都幾庝我姐...

可以係我細個啦..個個都叫我[瑩瑩]..嘻嘻!!^^

星期一都會忙忙忙啦!!

 




2008 年 7 月 8 日  星期二   雨天


5A bbq 愉快 分類: 我的第一次

今日都唔係好多野做..可以早D收工!!不過都係6點收!!嘻嘻^^

之後我就搭車去屯門蝴蝶灣啦!!

呢次都可以講係我的第一次啦!!

因為我好似未試過同5A 一齊BBQ...好開心呀!!

我初初以為會有好多人黎TIM..點知得十幾個黎>.<

我燒左好多CHICKEN WINGS呀..好好味呀!!

不過個天就成日玩我地...係咁落雨喎...

我玩到10點半就走人啦...

番到去到11點半LU..

 

P.S.貞貞記得sd番D相相俾我睇呀!!^^

唔知我地4個幾時會有機會再出黎呢??



« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 229 | »