嘩!!今日我番到公司冇耐就收到好多[禮物]啦!!^^
雖然係好多...但好過冇野做啦!!^^
我宜家個腦記左好多野啦...
我驚我會攪亂哂呀>.<
努力d做!!~~
我今朝早唔知做乜...
d野做極都係差dd咁...
唔通我做到傻左
我唔好再發夢啦...
要奸爸爹呀!!~~
今日我去左我堂表哥屋企....
佢老婆俾左好多3我呀!!^^
佢有個仔,咁咪叫我做姑姐囉...
我都係第一次聽到人地叫我做姑姐咋!!!
我番屋企個陣又落雨喎..
真麻煩呀!!~~
今日我番工好在冇落雨咋...^^
我以為今日會冇乜野做...
點知...點知...忙到我死呀!!!
做到我唔知邊樣打樣野呀!!~~
又驚打錯野喎...好在d同事都幾庝我姐...
可以係我細個啦..個個都叫我[瑩瑩]..嘻嘻!!^^
星期一都會忙忙忙啦!!
今日都唔係好多野做..可以早D收工!!不過都係6點收!!嘻嘻^^
之後我就搭車去屯門蝴蝶灣啦!!
呢次都可以講係我的第一次啦!!
因為我好似未試過同5A 一齊BBQ...好開心呀!!
我初初以為會有好多人黎TIM..點知得十幾個黎>.<
我燒左好多CHICKEN WINGS呀..好好味呀!!
不過個天就成日玩我地...係咁落雨喎...
我玩到10點半就走人啦...
番到去到11點半LU..
P.S.貞貞記得sd番D相相俾我睇呀!!^^
唔知我地4個幾時會有機會再出黎呢??