呢排真係熱呀!!~~
熱到個人都冇乜心機丫!!~~
夜晚先死呀!!
一d風都冇...把風扇吹埋黎都滾架!!!
睇電視都冇心機架!!唉...
最衰都係部空調機壞左...
整黎整去都整唔掂喎...
唉!!!呢種天氣我都頂唔順呀!!!
今日我真係做到冇停手啦!!!
唉..Fion呢2日冇番,搞到我要幫埋佢手!!
真係做死我啦>.<
宜家真係好鬼掛住Fion呀!!聽日快d番黎就好啦!!^^
唔知我下午會唔會輕鬆dd呢???
努力努力~~
數數手指...我都已經有3年冇見過阿姍啦!!
真係好掛住佢呀!!~~
唔知佢有冇變到呢??
如果我地再見番面..第一句會講咩呢??
我真係好想知道丫~~
好快佢就要面對會考放榜啦!!
我都登佢緊張呀!!
希望佢&所有會考生都順順利利啦!!!
唔知到左個日,佢會唔會打黎同我講佢會考成績點呢???
不過,如果佢上次(我會考放榜個日)打俾我個電話冇轉既話,我一定會打俾佢架!!!
大家都俾d心機啦!!
一定會有新希望的!!~~
今日我去左買褲....又靚又平喎!!
我如果搵到多d錢,我希望可以買一間好d既屋俾阿爸住!!
雖然我宜家唔係搵得好多..
但我會努力,我會進修的...
我相信呢一日唔會好遙遠既...
我要努力..加油!!~~
今日番工好開心呀!!笑到我傻呀!!~~
我以為今日會冇乜野做既...點知阿Kit又俾7張單我做...
又要做ament喎...多野做到不得了呀!!~~
如果阿Kit搵我,我就會好多野做架啦!!
所以我唔係好想係放工時間見到佢丫!!嘻嘻^^
我個組人好好玩架...所以成日都會好開心呀!!~~哈哈
今日Mable又教左我點做菲林...
不過佢講左好耐我同阿Kit都唔係好明佢講乜...
好在經過阿Kit同佢既溝通之後..
我終於知道點做啦!!~~
不過都好難呀!!努力!!