yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2008 年 7 月 28 日  星期一   酷熱


沒有空調的日子 疲倦 分類: 無聊事

呢排真係熱呀!!~~

熱到個人都冇乜心機丫!!~~

夜晚先死呀!!

一d風都冇...把風扇吹埋黎都滾架!!!

睇電視都冇心機架!!唉...

最衰都係部空調機壞左...

整黎整去都整唔掂喎...

唉!!!呢種天氣我都頂唔順呀!!!

 




2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天


忙碌 分類: 長沙灣工作

今日我真係做到冇停手啦!!!

唉..Fion呢2日冇番,搞到我要幫埋佢手!!

真係做死我啦>.<

宜家真係好鬼掛住Fion呀!!聽日快d番黎就好啦!!^^

唔知我下午會唔會輕鬆dd呢???

努力努力~~




2008 年 7 月 22 日  星期二   酷熱


3年沒見 愉快 分類: 我的心事

數數手指...我都已經有3年冇見過阿姍啦!!

真係好掛住佢呀!!~~

唔知佢有冇變到呢??

如果我地再見番面..第一句會講咩呢??

我真係好想知道丫~~

好快佢就要面對會考放榜啦!!

我都登佢緊張呀!!

希望佢&所有會考生都順順利利啦!!!

唔知到左個日,佢會唔會打黎同我講佢會考成績點呢???

不過,如果佢上次(我會考放榜個日)打俾我個電話冇轉既話,我一定會打俾佢架!!!

大家都俾d心機啦!!

一定會有新希望的!!~~




2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


7/20 愉快 分類: 未分類

今日我去左買褲....又靚又平喎!!

我如果搵到多d錢,我希望可以買一間好d既屋俾阿爸住!!

雖然我宜家唔係搵得好多..

但我會努力,我會進修的...

我相信呢一日唔會好遙遠既...

我要努力..加油!!~~

 




2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


笑笑笑 開心 分類: 長沙灣工作

 今日番工好開心呀!!笑到我傻呀!!~~

我以為今日會冇乜野做既...點知阿Kit又俾7張單我做...

又要做ament喎...多野做到不得了呀!!~~

如果阿Kit搵我,我就會好多野做架啦!!

所以我唔係好想係放工時間見到佢丫!!嘻嘻^^

我個組人好好玩架...所以成日都會好開心呀!!~~哈哈

今日Mable又教左我點做菲林...

不過佢講左好耐我同阿Kit都唔係好明佢講乜...

好在經過阿Kit同佢既溝通之後..

我終於知道點做啦!!~~

不過都好難呀!!努力!!

 



« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 229 | »