yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2008 年 6 月 17 日  星期二   陰天


6/17 驚訝 分類: 長沙灣工作

今日Fion同我講,佢話由今日開始會有一組俾我跟喎....

我真係唔知俾咩反應佢呀!!!

我都唔知識唔識...

我好驚我會做錯呀!!!

因為我地文件組係第一把關黎...唔錯得架!!>.<

希望我可以做得黎啦!!

加油..努力!!~~




2008 年 6 月 13 日  星期五   陰天


黑色星期五 愉快 分類: 長沙灣工作

原來今日係黑色星期五喎.....有冇覺得好得人驚呢??哈哈^^

我今朝番工個天都不知幾黑呀!!!仲落埋tim呀!!!

朝早係office都冇乜野搞....淨係filing....

 

 

p.s. 貞貞你地幾時得閒一齊出黎呀??

我等緊你地架!!!^^

 




2008 年 6 月 11 日  星期三   雨天


塞車+ 轉工 開心 分類: 長沙灣工作

今日我都好早出門口....但我未去到葵涌就大塞車啦!!

搞到我成9點先番到公司咋!!!唉!!

咁我唔算係遲到,但要同人事部ALICE講番...

點知我聽到一個更開心既消息呀!!!

 

就係轉長工呀!!!

嘩!!呢個消息真係好呀!!!勁開心呀!~~

總之係開心啦!!^^

 




2008 年 6 月 8 日  星期日   晴天


8/6 愉快 分類: 未分類

 我好耐都冇post 相相啦!!!

我見今日得閒,咪影左幾張相相....

我post一張出黎俾大家睇啦!!

其餘既請到相簿睇啦!!^^

ME




2008 年 6 月 7 日  星期六   颱風


一個字--------蠢 傷心 分類: 長沙灣工作

 蠢 蠢 蠢 ,我真係蠢啦!!

做乜今朝番工前唔睇天氣報告呀??

明明黑色暴雨唔駛番架嘛!!!

唉...搞到我成身濕哂....

間公司留下又水濕喎....隻鞋都入哂水呀!!!真辛苦呀>.<

今日番工既得小貓3,4隻....(本來可以仲少多隻架嘛!!)

不過算啦...今日我豪俾佢呀!!!

我1點放工就立即番屋企啦!!!之後去左美心食lunch!!!

 



« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 229 | »