yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


11/4 分類: 未分類

 聽日就要出去面試啦!!!

我唔可以驚架!!!

我一定得架!!

如果仲係唔得既...我真係痴線架啦!!!

  

p.s.聽日仲係姍既生日呀!!!希望佢開開心心..會考成功啦!!^^




2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


8/4 分類: 未分類

有一間覆我啦!!!好開心丫!!

係車行做文員既!!!

今個星期六去面試喎!!!

雖然唔知得唔得,但有得俾我面都好過冇呀!!!!!

我要加加油呀!!~~~




2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


7/4 分類: 發洩

 我要快快搵到工呀!!!

遲d又有班畢業生出黎,唉!!!

好煩惱呀!!!

我已經send 左好幾份工啦!!!

要等佢地回覆呀!!!!

日日訓醒我都係到諗,究竟我係到做乜....

我真係唔知自己係到做乜呀!!!

日日都係無聊咁等日子過....

我好討厭呢d日子呀!!!!!!!!!!!!!!!

 




2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


小說 愉快 分類: 小說介紹

 呢排我勁鐘意睇翻譯小說呀!!好好睇呀!!!

我宜家睇緊有一本,

[另一個地方]係講一個女孩麗茲係15歲死左,

去左'另一個地方'繼續生存..佢地既年齡係會愈來愈年輕,

直至得番一歲,會去番地球開始佢地既新生活....

大家有時間去睇下丫,冇介紹錯架!!!




2008 年 3 月 31 日  星期一   陰天


出街街 愉快 分類: 我與 friends

 今日終於可以同你地見面啦!!好開心呀!!^^

唔知一陣有乜搞呢???

好期待呀!!!!

=======================================================

我5點半先出門口...

去到天水圍就見到apple&貞貞啦!!~~

之後我地行左去北江等Manman...

跟住我地去左影相相...

我好耐都冇影過啦...小學5年級到宜家呀!!

差唔多8點到我地就去銀座食dinner!!

我好耐冇去過呢d地方食野啦!!

每次行過見到價錢貴過40我都唔敢再睇!!!

因為屋企問題,盡量我都唔會食得太貴!!!

好多謝貞貞呀!!!請哂我地食野!!!!

我要快快搵工做...遲d就到我請你地...你地話[好不好]!!!!

呢日我真係好開心呀!!!!!

多對你地丫!!~~

  

  

  

  唉!!!信丫信...點解你咁耐都唔出現架!!!激死我啦!!>.<



« | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | ... | 229 | »