今日終於可以同你地見面啦!!好開心呀!!^^
唔知一陣有乜搞呢???
好期待呀!!!!
=======================================================
我5點半先出門口...
去到天水圍就見到apple&貞貞啦!!~~
之後我地行左去北江等Manman...
跟住我地去左影相相...
我好耐都冇影過啦...小學5年級到宜家呀!!
差唔多8點到我地就去銀座食dinner!!
我好耐冇去過呢d地方食野啦!!
每次行過見到價錢貴過40我都唔敢再睇!!!
因為屋企問題,盡量我都唔會食得太貴!!!
好多謝貞貞呀!!!請哂我地食野!!!!
我要快快搵工做...遲d就到我請你地...你地話[好不好]!!!!
呢日我真係好開心呀!!!!!
多對你地丫!!~~
唉!!!信丫信...點解你咁耐都唔出現架!!!激死我啦!!>.< |