yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2008 年 7 月 7 日  星期一   雨天


白事 疲倦 分類: 未分類

 今日我請左假,冇番工!!

但我今日都成7點起身呀!!要去搞白事呀!!

8點到去左屯門飲茶,飲到成10點先出發去紅磡...

今日搭車都搭到我暈呀!!又落雨喎...真狼狽呀!!

全部野搞掂都成2點啦..之後又去屯門食飯...佢地叫呢餐做[英雄]餐喎!!

番到屋企成4點幾啦...真係累過番工呀!!!z z Z Zz

  

p.s.唔知聽日會唔會落雨呢???因為唔落雨就可以bbq!!^^




2008 年 7 月 5 日  星期六   酷熱


聰明 開心 分類: 長沙灣工作

 今日我都冇乜野做!!^^

但我要教前2日新黎個個女仔阿bell做野...

佢宜家做個d野全部都係我以前做既野黎呀!!

我終於都唔駛filing啦!!嘻嘻^^

但呢個女仔fil錯哂呀..搞到我要做過...激死呀>.<

我d同事都話我精靈過佢喎...做野快上手...

佢就教極都唔識....激死佢地...

Jason俾左好多chocolate & 糖我食呀!!哈

Jason係我負責做Herny d 單d人黎架..

佢份人都幾搞笑..^^

  

p.s. 星期一放假呀!!但我唔係去玩呀!!我有野做架!!^^




2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


開夜 愉快 分類: 長沙灣工作

今日開始一連3日都要開夜呀!!鳴鳴

今朝我都幾忙呀!!真係做到無停手呀!!^^

我開始習慣番工啦!!

我唔經唔覺都做左2個月啦!!

呢到D同事好好人架^^

我會再俾多D心機做...唔會成日做錯野架!!^^




2008 年 6 月 28 日  星期六   雨天


下雨天 愉快 分類: 長沙灣工作

 今日我開始試做Herny d單啦!!我宜家做個d係翻單,所以都比較容易..

今日我都可以話冇乜時間抖啦..因為太多野做啦!!

我做做下野阿Kit同我講話我有個fd會入黎做...

我心諗:乜有d咁既事咩??係咪收錯風呀??

算啦,如果真係入黎做,我遲d都會見到佢啦!!^^

我做到12點鐘左右阿Wing睇到news話twins會解散...

我心諗:一定唔會既...冇可能會有呢d事架!!!

因為我勁勁唔想佢地分開呀!!

 




2008 年 6 月 26 日  星期四   雨天


疑惑 分類: 長沙灣工作

今日我終於要學Herny d單要點做啦...

佢d單好難做呀...同我做開個d唔同架!!

我真係驚做唔黎呀!!

我會盡力去做架!!

但真係怕怕呀!!~~



« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | ... | 229 | »