今日我早上番左學校練English Speaking...
練到成2點就去左食Lunch,之後就搵左miss幫我練..
miss都話我有進步架!!3點半我就搭車lu..
4點15分我就去到屯門碼頭嘉智中學,
4點30第一批考生去左考,之後我以為第2,3批係我啦,
點知我係第5批,姐係最後個批呀,激死我呀!!>.<
個陣已經係5點15分啦..等左成個鐘!!!
呢題都算easy既.係講100名小六生visit our 中學,
我個組得3個人。有一個topic我係超想笑呀!!
係問小六生應該見咩人。但個男仔就彈左個totel出黎,
我&另一個女仔差d就笑左出黎,之後個女仔話 that is interesting point!(笑住咁講)
呢次dicuss我都有講野,好似好過係學校練呀!!
到1分鐘,我係frist.主考官第一次問我,我聽唔切咪叫佢重覆囉。
之後我都講左一,二句,佢再問多我一條,我唔識解,so就....
but i feel is very good!!
個女仔好似同我咁上下,第一條q都問2次都唔識答,主考官就問第二條q,
佢都一樣聽唔到(其實呢個q我識答!哈*)佢再問多次先答到,我估佢講左10幾秒咋!!!
今日整体黎講都算pass,好開心呀!!會考終於完啦!!
我重獲新生啦!!哈哈****
好多謝你地一直支持我呀!!尤其係apple,貞貞呀!!
你地下星期考要加油呀!!我支持你地架!!
yeah!!!!
|