yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2007 年 6 月 28 日  星期四   雨天


傻了 分類: 未分類

 呢幾日我都係屋企...

悶都我傻呀>.<

考英文的,要加油呀~~




2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天


復活!! 分類: 未分類

今日我早上番左學校練English Speaking...

2點就去左食Lunch,之後就搵左miss幫我練..

miss都話我有進步架!!3點半我就搭車lu..


415分我就去到屯門碼頭嘉智中學,

430第一批考生去左考,之後我以為第2,3批係我啦,

點知我係第5,姐係最後個批呀,激死我呀!!>.<

個陣已經係515分啦..等左成個鐘!!!


呢題都算easy.係講100名小六生visit our 中學,

我個組得3個人。有一個topic我係超想笑呀!!

係問小六生應該見咩人。但個男仔就彈左個totel出黎,

&另一個女仔差d就笑左出黎,之後個女仔話 that is interesting point!(笑住咁講)


呢次dicuss我都有講野,好似好過係學校練呀!!

1分鐘,我係frist.主考官第一次問我,我聽唔切咪叫佢重覆囉。

之後我都講左一,二句,佢再問多我一條,我唔識解,so....

but i feel is very good!!

個女仔好似同我咁上下,第一條q都問2次都唔識答,主考官就問第二條q,

佢都一樣聽唔到(其實呢個q我識答!*)佢再問多次先答到,我估佢講左10幾秒咋!!!


今日整体黎講都算pass,好開心呀!!會考終於完啦!!

我重獲新生啦!!哈哈****


好多謝你地一直支持我呀!!尤其係apple,貞貞呀!!

你地下星期考要加油呀!!我支持你地架!!


yeah!!!!





2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天


死亡倒數2日 感動 分類: 未分類

 今日番左學練specking...

我都唔知搞乜,講得好小野呀!!!

22號就要考啦!!點解都係咁架???

I must raise my confidence!!!

Dont't afraid English!!

I can do!!!

 




2007 年 6 月 17 日  星期日   晴天


父親節?? 感動 分類: 未分類

 昨天我原本想和爸爸家姐到屯門逛街,,但因為一些事,終於就沒有去。

之後爸爸和家姐又不停吵架。其實每逢星期六,我都習慣了。我根本不懂令他們減少吵架,

我只懂哭,我知道爸爸照顧我和家姐是非常辛苦,但我還沒有能力分擔他的辛勞。

今天是父親節,在此和你說声"I Love You"到我長大後,一定會給你最好的!!!!!!




2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


13/6 分類: 未分類

 琴日番左學校練英文...

雖然miss都話我有進步,但我覺得仲差好遠先合格呀!!

part1我都可以是但講都d野,但去到part2我就咩都講唔到啦!!

我係到諗,d時間好快就會冇哂!!都唔知點算!!

我一定要努力練好d英文呀!!!



« | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | ... | 229 | »