今朝我樓下係咁轉野..嘈死我啦!!我唯有出街囉!!
我去左屯門行呀!!3點就食番個tea!!之後就番屋企lu!!
我再講多次:我真係悶到發癲啦!!!!
今日又係屋企呀!!!
好想有野做呀!!
唔想再係屋企發毛啦!!!
日日都同阿爸係屋企,真係悶鬼死啦!!!
今日去左元朗百老匯,諗住去填表,
點知個度只係請18歲以上...激死我啦!!
早知就唔鬼去啦!!行到我死下死下咁!!>.<
原本清清話出黎元朗,但佢都係冇出...
原來冇野做係咁咁咁悶架!!!點解我仲係咁細個架!!why!!!
這種日子我不想再過啦!!!
我寧可讀書啦!!
今日終於搞掂1000塊puzzle啦!!
都唔係砌得好耐姐..一日時間,真係快啦!!!
等我post俾大家睇下我既作品啦!!