yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天


緊張呀 熱情 分類: 展翅 -- 人際關係

 今日我9點半就落樓啦....間野係我樓下咋..哈哈^^

一入到去,要等....個心情係好驚....

我地呢班大概有14-16個人左右....

其實我只係需要番到22號咋...星期六係拎證書....星期三就去camp去一日....

今日我地要分組...仲有改組名...我個組叫[元人組] 因為全部人都係住元朗囉....

之後有個社工同我地玩[上中環,落灣仔] 我玩幾次都趺親...好樣衰呀>.<

12點半就放lunch食到點半....佢呢到會計分架...我今日都應該有4分左右...

呢d分對畢唔畢到業好有關係架!!!!

去到4點半我已經好眼訓啦...但仲有上到5點3呀....眼訓死啦z z zz z

 




2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


明天到啦 分類: 未分類

 死啦死啦...聽日就要番啦...

心情有dd驚呀!!!

都唔知聽日會點....好驚!!!!




2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


仲有2日 開心 分類: 未分類

 今日點幾我就去左圖書館睇書,,,睇到成3點半左右呀!!!!

睇到隻眼都好累呀!!!但本書好好睇呀>.<

今日個天氣麻麻地咋,,,成日都好悶熱呀!!!

唉,,得番2日咋....有dd唔知點咁呀,,,,

我要加油呀!!!!




2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


洪水橋??? 驚訝 分類: 未分類

 今日我去左洪水橋同fd食lunch!!!

好耐都冇去洪水橋啦...但都冇乜點變..^^

見到manman,巧巧,清清都可以番學...有dd羨慕呀!!

如果我個陣肯出200分力..我今日都有可能同佢地一齊番學啦!!!

今日仲同朱古力慶祝生日tim...個cake仲係要朱古力tim呀...好好食呀!!!但會好肥!!

 

       倒數5日

 




2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


懷念 滿足 分類: 未分類

唉..又一個星期啦...

日子真係過得好快呀!!!

之前我汁屋...睇番我細個同d fd寫個d信....有d感觸!!!

好在我有收藏咋..唔係就冇得懷念以前架啦!!!

唔知你地有冇收埋細個d野呢???有時間一定要懷念下呀!!!!

 



« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 229 | »