今天我同埋我爸,家姐去左濕地公園行....果到d景都幾令架!!!
影左好多相呀...下次我poss上嚟等大家睇啦!!!(請大家到我的相簿睇啦!!)
嘩!!我琴晚玩電腦...係8點30分左右....我玩玩下鋤大D...突然張電腦枱係咁搖!!
我初初以為係我整到張枱...咁我咪冇理到囉...點知過左一陣...張枱又搖啦....
呢次我又以為係我家姐整到張枱啦...點知真係唔係佢整到....後尾聽到新聞話台灣發生地震....
搞到我地香港都feel到呀!!!嘩..我如果唔睇新聞..一定唔知發生過地震呀!!!
唔知大家又feel唔feel到呢???真係好震架!!!
今日買左[寶貝計劃]呀...超搞笑呀!!!個BB好得意呀!!!
我真係好鐘意baby呀!!!好想有個比我玩呀!!!
今日番sch補econ呀...我番到去差唔多呀!!!測驗都識既...但又又d難喎!!
MC我岩左7/9題呀!!補到3點30分就走Lu...miss又比左d功課呀...都唔知點做呀!!!
明天就係我第一天放假啦!!!又開心又唔開心!!開心係可以放假...唔開心係離會考好接近呀!!!
今日頭兩堂都要上堂既...我上Eng堂要去做discussion呀!!我同阿燒一組...唔識講野呀!!
講得都唔知點咁!!!之後去左聽辯論比賽...好悶呀!!但我地黃社wiu咗呀!!yeah!!
lunch既時候..我地班搞咗個party呀...好開心呀...同左好多人影相呀!!!(我post左上嚟啦)
2點到就去聽歌唱show...都幾搞笑呀!!!
p.s. 我唔想有咁多功課呀!!!得個2星期左右..邊夠時間做呀!!!