yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天


渴望 分類: 未分類

點解你唔回覆我..都已經咁多日啦..我真係好掛住你呀!!

好想再見到你呀!!難道你唔係咁諗??




2006 年 11 月 17 日  星期五   晴天


Econ一定pass 開心 分類: 中五生活事

嘩!!今日econ test都唔係好難....我一定可以pass呀!!!

因我MC都拎左13/15題呀...我真係唔想下個星期日日都見到佢呀!!!

我宜家對歷史都有d興趣..唔會好似以前太抗拒lu!!今日上歷史堂超快走得..未打鐘就講好書..

哈哈!!正呀....so今日好早番到屋l<..呵呵




2006 年 11 月 16 日  星期四   晴天


miss康好得人驚 鬱悶 分類: 中五生活事

今日小息去揾miss康..佢比左d野我做..好easy,但我竟然唔識做...佢話聽日既test唔合格..

下個星期就要留堂...嘩!!我立即傻左...eng quiz既時候..我不斷諗番下星期要留堂下星期要留堂..就好驚!!!

so我一定耍pass!!!我唔要留堂呀!!!




2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


Surprise 愉快 分類: 生日

今天好開心呀!!未試過咁開心呀!!

今日lunch既時候,貞貞話陪manma去art room,,咁apple就叫我陪佢去洗手間,,咁我咪陪囉....

之後我問apple:貞貞佢地去art room做咩?佢就話:去拎manman d畫整上去[s-file]喎....

我地去完洗手間,apple又叫我陪佢去地下拎叉...咁我又去啦...落到去,我見apple拎好多叉..

我問佢拎咁多做咩呀,佢話放定係班房先喎....之後我地就上番班房...我諗住問manman去邊到食野...

點知...點知我一入到去...係我個位有盒野...佢地一打開...嘩!!我..我唔知比咩反應佢地好...

原來佢地預祝我生日...仲唱生日歌比我聽...我好感動呀...我未試過咁多fd同我慶祝生日...

真係要多謝你地呀...冇你地我今年既生日一定好悶姐!!!

P.S. 唔知明年今日我仲會唔會同樣咁開心呢???




2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


疲累 開心 分類: 中五生活事

今天我時常"釣魚"呀!!!eng係最勁既一堂呀,,根本冇聽過書...

econ堂我2為會派試卷..點知冇派喎..又要等下堂...

放學測中文既"詩歌欣賞"..我好多都係亂吹架...一家唔合格呀!!!



« | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | ... | 229 | »