今日已經係9號啦...仲未搵到佢呀??唔知佢呢排點呢???
真係死啦..我仲有好多功課未做呀!!!點算呀???如果佢係到我就唔駛咁煩啦!!!!!
help me呀!!!!
今朝食野見到個女仔超高呀..搞到我都想有佢咁高呀!!!
1點到我就出去天水圍拎智能身分證..都幾令呀!!!
之後我就去左天水圍既圖書館睇書啦...借左2本書呀...
跟住我就4圍行下咁..但自己一個有咩好行呀!!!
行到3點幾就搭車走人lu...番到屋企超累呀!!!咪係阿爸張床到訓覺覺囉....訓到5點...
之後就睇電視...睇"阿笨與阿占",超搞野呀!!!
我今日幾乎全日係屋企呀!!!除左落街食野之外,就冇出過街啦!!!
2點到就開機做埋d地理..真係唔該貞貞呀...冇左你我都唔知點做呀!!!
做完地理就做下econ啦...做左1課既MC咋..仲有成2課MC未做呀!!!好慘慘呀!!!
今日個天係咁落雨呀..個天你搞緊咩呀???
佢到2+都未打比我呀...我又搵唔到佢喎...好唔開心呀
成朝都係屋企到...唔係訓覺就係玩機...好悶呀!!!!
我其實好想出去行下架..但又冇人陪我喎....你快d搵我啦!!!!
今朝我岩岩9點正就起身lu..之後我就整公仔面比我&+姐食...嘩,好好味呀!!!之後就係咁睇tv睇到12點30分喇!!!
之後我就同埋阿爸落街食面,,又行左陣街啦...行行下我見到個袋喎...雖然唔算好令..但好ok架啦..本身要$59..講講下就變左$52啦..
阿爸d講價功真係無得頂呀!!!!
3點中我就番到home喇,,我見冇乜野做..就幫手做下家務啦...做左差唔多半粒中呀..好累呀!!!!