yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


help 鬱悶 分類: 我與 friends

今日已經係9號啦...仲未搵到佢呀??唔知佢呢排點呢???

真係死啦..我仲有好多功課未做呀!!!點算呀???如果佢係到我就唔駛咁煩啦!!!!!

help me呀!!!!




2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


拎智能身分證 鬱悶 分類: 未分類

今朝食野見到個女仔超高呀..搞到我都想有佢咁高呀!!!

1點到我就出去天水圍拎智能身分證..都幾令呀!!!

之後我就去左天水圍既圖書館睇書啦...借左2本書呀...

跟住我就4圍行下咁..但自己一個有咩好行呀!!!

行到3點幾就搭車走人lu...番到屋企超累呀!!!咪係阿爸張床到訓覺覺囉....訓到5點...

之後就睇電視...睇"阿笨與阿占",超搞野呀!!!




2006 年 8 月 2 日  星期三   雨天


無聊的一天 鬱悶 分類: 未分類

我今日幾乎全日係屋企呀!!!除左落街食野之外,就冇出過街啦!!!

2點到就開機做埋d地理..真係唔該貞貞呀...冇左你我都唔知點做呀!!!

做完地理就做下econ啦...做左1課既MC咋..仲有成2課MC未做呀!!!好慘慘呀!!!

今日個天係咁落雨呀..個天你搞緊咩呀???




2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


超悶 鬱悶 分類: 我與 friends

佢到2+都未打比我呀...我又搵唔到佢喎...好唔開心呀

成朝都係屋企到...唔係訓覺就係玩機...好悶呀!!!!

我其實好想出去行下架..但又冇人陪我喎....你快d搵我啦!!!!




2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


買袋袋 開心 分類: 未分類

今朝我岩岩9點正就起身lu..之後我就整公仔面比我&+姐食...嘩,好好味呀!!!之後就係咁睇tv睇到12點30分喇!!!

之後我就同埋阿爸落街食面,,又行左陣街啦...行行下我見到個袋喎...雖然唔算好令..但好ok架啦..本身要$59..講講下就變左$52啦..

阿爸d講價功真係無得頂呀!!!!

3點中我就番到home喇,,我見冇乜野做..就幫手做下家務啦...做左差唔多半粒中呀..好累呀!!!!



« | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | »