yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


去左屯門行 滿足 分類: 未分類

今日我8點30分先起身呀.....起左身一陣,我就自己整野食俾我+姐&me食....嘩!!好好味呀!!>.<

之後就睇tv...睇睇下我爸就番左黎啦,,佢話洗風扇喎...咪help下佢囉...唔洗唔知呀..我屋企d風扇好污租

架...洗左成個中呀...洗完又係到睇tv呀...嘩..個出"百分百感覺"超搞野呀!!!!

睇完tv後...我+姐開左部腦...我就背eng....我+姐玩左一陣就俾左我玩lu....我玩到成2點中..我爸話出去屯門行

下喎...咁咪出囉....我地就行去搭西鑯喇....

去到屯門...嘩超多人呀....睇左陣野又食下野...咁又番屋企lu...(好似好無聊呵??)(我都覺..但阿爸話去咪去囉)

我一番到屋企就立即去訓覺呀..訓到成6點呀...之後又開機玩...7點就食飯....食完又係睇tv呀...

           今日過得超超超悶呀!!!!無計..無人陪我出街!!!

 




2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


econ超易呀>口< 愉快 分類: 中四生活事

我今日6點35分先起身咋....7點就落左去食早餐...之後就番學啦....

搭輕鉄去到唐方个陣見到MANMAN!!佢好勤力呀!!!!之後我地就一齊行啦....

琴日我真係搞笑呀,,1點中訓到成3點呀,,,好在今日econ一d都唔難姐,,,

今次econ係我覺得最easy既....我差唔多題題都做哂啦,,(係咪好勁呢,,哈哈!!!)

有1到2題唔多識,,但我都有寫野呀,,,好勁呀>w<

希望我呢科拿到70到75分啦,,,very hope呀!!!!!

 




2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天


買鞋 不安 分類: 未分類

今朝我訓都未訓醒,,就俾阿爸嘈鬼醒啦,,激死我呀>.<

佢問我銀包有幾銀,,我未答佢囉,,佢就係咁講話"做咩你有咁多錢架,,俾咁多錢你都唔係食飯既,,哂哂我d錢呀,,"

嘩,佢呢句真係激死我呀,,d錢一定要食飯既咩??我真係未聽過囉,,,

個陣時係8點左右,,我係到咋溫書,,咋聽唔到佢講野呀,,之後我就話同+姐自己整野食食,,

佢先冇咁多野講咋!!!!其實我就9點30先整野食,,,

整好阿爸就番左黎啦,,又係到嘈啦,,唉..真係煩!!!!!都唔知點解佢係要嘈架,,唔嘈唔得咩????

食完野,,我就溫書啦,,溫到11點到啦,,我就同埋我+姐&爸落街行下睇下d鞋,,

落到街我地就去左元朗廣場睇啦,,,但睇唔岩,,咪去第2到囉,,,

行呀行呀,,行到大約12點到,,我先搵到對岩我心水既鞋,,但成2百幾呀,,,

我爸又為左對鞋再一次同我嘈呀,,,好煩呀!!!!!!

我之前係元朗廣場睇到3點嘉穎會黎,,我超想去呀,,買完對鞋諗住去睇既,,

但又要溫書,,so就冇去啦,,,唉,,咁就睇唔到嘉穎啦,,,

         唔講啦,,,溫書啦,,,

 




2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


溫書 開心 分類: 未分類

今日9點幾先至起身,,,因為呢幾日都好累呀,,日日都要溫書!!!!

起左身我就梳洗啦,,,整好哂d野就落左去飲茶,,哈哈,,我最中意就係飲茶架啦,,,

唉,,10點到個天又落雨啦,,真無奈呀+﹏+好在落左一陣姐,,,

我同我屋企人飲完茶之後,,我就同我+姐番左屋企啦,,

番到屋企,,我就睇newspaper啦,,睇到成11點呀,,,之後諗住溫書,,

點知溫溫下,,唔想溫喎,,我咪去左搞我爸個手提囉,,玩玩下,,阿姍就打黎啦,,

我同佢傾左一陣計,,之後就寅係溫書啦,,,係咁溫歷史呀,,超悶呀,,但無計>﹏<""

 

                  之後都係溫書,,睇TV咁,,無咩特別,,so就唔打啦,,

 




2006 年 5 月 3 日  星期三   雨天


落雨呀 開心 分類: 中四生活事

今日我6點起身就食左個杯面就番學LU,,

番學校既時候落好鬼大雨呀,,好在我有傘姐!!!!

之後就拎書咁囉,,冇咩特別呀,,,

 



« | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | »