今日..上中文堂要作文,君君佢話要落堂之後,一定要交=口=..甘作作下..就講我地班最
憎既老師..即系我地班既班主任..叫老歡..佢好黑人憎丫=V="勁想打佢..甘上完2堂中文
,就想本小姐最憎既普通話丫=3=**我上果堂..勁累,又吾識聽果D野..搞到我上堂訓左..
=V=""發左一個好好既夢,不過忘記了咩夢=3=
到了小息麻..甘快又過完,就上E N G I S H..冇咩野,悶到死,米睇書囉..睇<雨色之男>
勁好睇唷..甘成本睇哂,米作返中文作文囉...甘食L U N C H..死人頭.我同我D FD食明將
..好好味唷=V="食完喇,就返學校..上M A T H..就系呢個時候,我不開心牙
我個FD話,大聲就聽吾到,細聲就聽到.T^T..甘我吾想麻,你估我聽到就聽到麼??
你地又吾系好似我甘載助聽器..又話我講野點點點..甘我一系以後吾聽野,吾講野牙
T^T..我吾想再聽野,吾想再講野...甘米咩事刀冇囉...T^T..
P.S..明天一定死得...要入HALL..簡直是我的死亡邊緣
|