今日...有少少不開心 - ●╰笨 堯╮囍 歡 *笨 笨*,很 想 笨 笨下 去+ - QOOZA BLOG 網上日誌
●笨 堯╮囍 歡 *笨 笨*,很 想 笨 笨下 去♡+
為 何 自 己 執 著
我 醒 覺 了
我 知 道 你 為 何 離 開 我
這 是 一 場 夢,你 恨 恨 地 摑 了 我 一 巴,
謝 謝 你 的 一 巴
我 突 然 喜 歡 你 恨 我

                                

 

寂寞論譠 首頁 

 

                                   


cherry52014
暱稱: - Mrs 靜`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日考中文
今日不知道做什麼???T...
今日不開心哇!!T^T
悶[屎]...-口-
今日...有少少不開心
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
日文->中文
杏子-->日記子*
笨晴滴XANGA
雯子--->日記子*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


今日...有少少不開心 鬱悶

今日..上中文堂要作文,君君佢話要落堂之後,一定要交=口=..甘作作下..就講我地班最

憎既老師..即系我地班既班主任..叫老歡..佢好黑人憎丫=V="勁想打佢..甘上完2堂中文

,就想本小姐最憎既普通話丫=3=**我上果堂..勁累,又吾識聽果D野..搞到我上堂訓左..

=V=""發左一個好好既夢,不過忘記了咩夢=3=

到了小息麻..甘快又過完,就上E N G I S H..冇咩野,悶到死,米睇書囉..睇<雨色之男>

勁好睇唷..甘成本睇哂,米作返中文作文囉...甘食L U N C H..死人頭.我同我D FD食明將

..好好味唷=V="食完喇,就返學校..上M A T H..就系呢個時候,我不開心牙

我個FD話,大聲就聽吾到,細聲就聽到.T^T..甘我吾想麻,你估我聽到就聽到麼??

你地又吾系好似我甘載助聽器..又話我講野點點點..甘我一系以後吾聽野,吾講野牙

T^T..我吾想再聽野,吾想再講野...甘米咩事刀冇囉...T^T..

P.S..明天一定死得...要入HALL..簡直是我的死亡邊緣

刊登時間︰2006-11-29 06:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 cherry52014 的日誌)


Rainlove1992 於 2006-11-29 06:30 PM 發表:
老公*V*:
你地中文堂都係作文哇*XD
咁岩的*我地又有普通話堂哇*
做咩入HALL會死得GE?\
不要唔開心唷*V*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

鬼鬼老婆=]
*V*我地好甲唷=V=""有2堂系今日有...
聽日班獎典凌麻,,悶到死,上年仲衰..遲左放學
呎呎成6點幾先走得=3=我一入HALL,好容易
訓教教豬唷.=V+
Posted at 2006-11-29 06:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]