今日上英文堂吾開心哇!!!!我好恨自己哇!!!勁恨自己..吾知點解恨自己..好想喊..真系喊左..T^T
T^T不知道為什麼喊,只想喊姐,好舒服呢..喊完之後,不過刀吾想講野
講野刀吾好,我知道班入面D人好關心我,但我不想開心
SORR!!!我太愛自己自閉
對不起你們!!**
心情吾好